Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Bobsacamano

Badass junkie
Ik vind het ook een heel goed idee. Vooral om ook vergelijkingen te maken tussen verschillende stoffen en dosissen.

Psychedelibee zei:
ooscaar zei:
Goed plan vind ik wel! Maak jij hem? Ik denk dat dit best een erg interessant overzicht kan geven na verloop van tijd!
Ik ga proberen deze week even een goed topic te maken ervoor.

Pante

Belezen gebruiker
Klinkt erg interessant inderdaad, goed plan :)

Nu onderweg naar een vriend die druppels goede acid heeft. Even wat 'lenen', wil eens kijken wat het effect is over langere tijd
Vind die zegels knippen maar een hoop geklooi ook altijd.

Fool

Badass junkie
Potent, minder gejaagd en veel beter voor de concentratie. :P

Ik was oprecht verbaasd over hoeveel 5 milligram deed.

Bobsacamano

Badass junkie
Ja wow 5mg ik probeer dat spul ook al even te scoren gewoon heel benieuwd naar het verschil met gewone amfetamine.

on-topic... Een ouderwets avondje werken met Ethylphenidate loving it :)

Heerlijk mixje over de headphones.

Fool zei:
Potent, minder gejaagd en veel beter voor de concentratie. :P

Ik was oprecht verbaasd over hoeveel 5 milligram deed.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
6-apb :hearteyes: 95mg om 19:30 uur ingenomen.

Niet helemaal 3 maanden gewacht, maar een dikke 2 maand voor een keertje. :rolleyes:

Deze keer ook magnesium citraat ingenomen tegen de kaakspanning, ik ben benieuwd. En als ik er toch nog last van krijg, test ik die methode van even een tandenborstel o.i.d. een tijdje tussen mijn kaken te houden.

Kan niet wachten. :hearteyes:

Bobsacamano

Badass junkie
Have fun :)

Mindless zei:
6-apb :hearteyes: 95mg om 19:30 uur ingenomen.

Niet helemaal 3 maanden gewacht, maar een dikke 2 maand voor een keertje. :rolleyes:

Deze keer ook magnesium citraat ingenomen tegen de kaakspanning, ik ben benieuwd. En als ik er toch nog last van krijg, test ik die methode van even een tandenborstel o.i.d. een tijdje tussen mijn kaken te houden.

Kan niet wachten. :hearteyes:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
MusicIsLife zei:
Psychedelibee zei:
Net 40mg 2cb gedropt

Kijk, dat zijn de betere doseringen. Geniet ervan!

Inderdaad , enjoy!
Geen dosis voor beginners , veel ervaring neem ik aan?

Benieuwd of het net als LSD op hogere dosis langer werkt.

OT
Flinke joint, wijn met zolpidem en flurazepam

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Jezus zeg. Aparte avond en nacht gehad. Ik had dus die 6-apb 19:30 uur ingenomen. Na twee uren niets, na 3 uren nog niets. Rond die tijd had ik de hoop wat verloren. Wiet erbij, dat dan maar... Maar om 12 uur, vier en een half uur na inname(!), slaat benzo fury in. Nou, dus van toen tot drie uur heerlijk gezweeft, met daarna een twee uur durende landing.

En deze drug is ook nog een stuk psychelischer dan ik dacht, maar dat vertel ik wel in het echte report. :)

Bedankt trouwens jongens!

mikoz

Bewuste gebruiker
Wow dat is wel erg lang Mindless :openmouth: Enig idee waardoor het zo lang heeft kunnen duren voordat je de eerste effecten opmerkte? Ik ben benieuwd naar je report :)

OT: Mephedrone. Wat is het toch een gluiperige en nasty drug, drang om bij te pakken erg groot.. en volgens mij is het een flinke aanslag op het lichaam. Ondanks dat vind ik dat het voor een leuk effect zorgt.

Zodalijk maar eens proberen te slapen. laterrr
:wave: :grin: :rock:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Tijdloos zei:
Goed om te horen! Ben benieuwd naar je report !

Was het erg visueel? :wink:
Voor een entactogeen vond ik het erg visueel deze keer, vergeleken met echte psychedelica stelde het niet zoveel voor hoor. :wink:

mikoz zei:
Wow dat is wel erg lang Mindless :openmouth: Enig idee waardoor het zo lang heeft kunnen duren voordat je de eerste effecten opmerkte? Ik ben benieuwd naar je report :)
Eerlijk gezegd... Denk ik dat deze drug een stuk meer toxisch is dan mdma. Ik bedoel, enorm lange come-up, flinke kaakspanning (ondanks die magnesium citraat), grote pupillen tot ver op de volgende dag en daarmee samenkomend vaag zicht, chemische smaak in je mond de volgende dag, zwaar gevoel in de maag etc... Het lijken me allemaal tekenen dat deze drug gewoon niet zo compatibel is met het lichaam (in ieder geval mijn lichaam) als xtc. Nu heb ik al een tijdje geen xtc/mdma meer gedaan, dus het kan zijn dat entactogenen over het algemeen nu minder goed vallen bij mij hoor. Binnenkort heb ik echter weer xtc, dus mijn volgende keer met een entactogeen wordt weer met die. Xtc voelde toch altijd wel een heel stuk cleaner dan dit 6-apb... Helaas trouwens, want de lange werkingsduur en het trage verloop van tijd spreekt me héél erg aan bij 6-apb. Dat vind ik echt veel fijner dan het voorbijflitsen van de tijd met xtc.

Echt reportje komt nog wel, wanneer ik een beetje minder vaag ben...

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Tijdloos zei:
MusicIsLife zei:
Psychedelibee zei:
Net 40mg 2cb gedropt

Kijk, dat zijn de betere doseringen. Geniet ervan!

Inderdaad , enjoy!
Geen dosis voor beginners , veel ervaring neem ik aan?

Benieuwd of het net als LSD op hogere dosis langer werkt.
Zeker geen dosis voor beginners, maar voor mij is 2cb op de een of andere manier heel vergevingsgezind. Zelfs in deze dosering vond ik het maar zeer mild psychedelisch. Visuals waren aanwezig maar niet extreem, amper mindfuck, bodyload die nog steeds wel prettig was. Het was vooral heel euforisch en ik vond mezelf echt zo grappig dat het bijna beschamend was haha.

Dit was pas mijn 4e keer 2cb, maar ik reageer er niet zo heftig op dus. Verder wel heel veel ervaring met andere sterkere psychedelica. Vandaar dat ik een beetje aan het stunten met de dosering ben. Mensen die wel heftig reageren op 2cb raad ik dit zeker niet aan.

Ik vond het trouwens niet duidelijk veel langer werken ten opzichte van bijvoorbeeld 25 of 30mg, had ik wel een beetje verwacht eerlijk gezegd.

Tekzor668 zei:
Zit ook in die marge voor vanavond
Had je ook 2cb op gisteren? En hoeveel precies?

Mindless zei:
Maar om 12 uur, vier en een half uur na inname(!), slaat benzo fury in.
Dat is wel echt een bizar lange inwerkingstijd man! Toevallig veel, vet of kort voor inname gegeten?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ja, absurd... Ik had al 7 uur niet gegeten, maar als laatste wel een flinke lading patat shoarma. Ik denk dat dat (in ieder geval gedeeltelijk) de boosdoener is. Stom ook, ik had het op een dag moeten doen wanneer ik gezonder gegeten had. Maar goed, het was het toch waard, want ik heb er een fantastische ervaring mee gehad. Hoe was jouw ervaring met die hoge dosis 2C-B eigenlijk? :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Veel en vet eten zorgt zeker voor een tragere opkomst, dus zal er wel degelijk mee te maken hebben.

In mijn reactie hierboven had ik al een beetje beschreven hoe de 2cb was. Voor mij blijft het een erg mild psychedelisch middel en ook behoorlijk vergevingsgezind. Ik vond nu 40mg ook niet veel heftiger dan mijn vorige keer met 32mg. Terwijl velen een paar milligram meer al snel als veel heftiger ervaren.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik zat ook om en bij de 40 mg. Moeilijk te schatten met 2cb pillen. Voor mij is 2cb ook heel vergevingsgezind. Op de come up had mijn maag het iets moeilijker maar geen grote obstakels. Visueel bleef alles mooi zoals op 30mg, intensiteit misschien 1% hoger ik rook zoals altijd wat wiet erbij en moet wel zeggen dat ik deze maal veel waziger was. Geen mindfucks ofzo maar echt wel in gedachten wegdrijven. Ook had ik de werkinsgsduur iets langer verwacht. Van come up tot terug naar baseline nam 4 uur in beslag. Daarna als een blok in slaap gevallen. Het blijft een leuk spul dat wel en ik slaap er hemels goed van :)

Edit: een hint voor 2cb thuis gebruikers. Hogere dosis met glowsticks en kaarsen in een volledig verduisterde ruimte is wel topfun!!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Psychedelibee zei:
Veel en vet eten zorgt zeker voor een tragere opkomst, dus zal er wel degelijk mee te maken hebben.

In mijn reactie hierboven had ik al een beetje beschreven hoe de 2cb was. Voor mij blijft het een erg mild psychedelisch middel en ook behoorlijk vergevingsgezind. Ik vond nu 40mg ook niet veel heftiger dan mijn vorige keer met 32mg. Terwijl velen een paar milligram meer al snel als veel heftiger ervaren.
Oeps, helemaal over het hoofd gezien. Ik ben dan ook nog wel best vaag.

Hmm. Ik heb zo het idee dat 2C-B gewoon niet zo heel indrukwekkend is als de sterkere psychedelica. Ik moet nog steeds ook eens een echt hoge dosering proberen, dat wel.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Mindless zei:
Psychedelibee zei:

Oeps, helemaal over het hoofd gezien. Ik ben dan ook nog wel best vaag.

Hmm. Ik heb zo het idee dat 2C-B gewoon niet zo heel indrukwekkend is als de sterkere psychedelica. Ik moet nog steeds ook eens een echt hoge dosering proberen, dat wel.
Geen probleem, succes met uit vagen.

Zelf vind ik 2cb inderdaad totaal niet in het rijtje met sterkere psychedelica thuis horen. Ik vind het vooral erg aangenaam en euforisch, maar niet echt een volwaardige trip.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Tekzor668 zei:
Ik zat ook om en bij de 40 mg. Moeilijk te schatten met 2cb pillen. Voor mij is 2cb ook heel vergevingsgezind. Op de come up had mijn maag het iets moeilijker maar geen grote obstakels. Visueel bleef alles mooi zoals op 30mg, intensiteit misschien 1% hoger ik rook zoals altijd wat wiet erbij en moet wel zeggen dat ik deze maal veel waziger was. Geen mindfucks ofzo maar echt wel in gedachten wegdrijven. Ook had ik de werkinsgsduur iets langer verwacht. Van come up tot terug naar baseline nam 4 uur in beslag. Daarna als een blok in slaap gevallen. Het blijft een leuk spul dat wel en ik slaap er hemels goed van :)

Edit: een hint voor 2cb thuis gebruikers. Hogere dosis met glowsticks en kaarsen in een volledig verduisterde ruimte is wel topfun!!
Grappig dat je het redelijk hetzelfde hebt ervaren. Ik vind het wel opmerkelijk dat zowel voor jou als mij het verschil tussen 30 en 40mg minimaal was qua intensiteit.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Psychedelibee zei:
Grappig dat je het redelijk hetzelfde hebt ervaren. Ik vind het wel opmerkelijk dat zowel voor jou als mij het verschil tussen 30 en 40mg minimaal was qua intensiteit.

Ja ik zag vanmorgen jou verslag en vond ook dat er veel overeenkomsten zijn in de ervaring. Meestal heb ik wel een hogere dosis nodig waar anderen met een lagere in de goeie zone zitten. Ik had het idee dat mijn vriendin harder ging op 30mg dan ik op de 40 range...

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
2,4gram phenibut + 2,15mg DOC.
Twee favorieten gecombineerd, gaat een leuk ritje worden.

Yeap, weekend, vakantie, examens zijn voorbij. :smoke:

Bobsacamano

Badass junkie
Ik zei al tegen Bee vanochtend dat voor mij 2C-B een beetje de lolbroek van de psychedelica is. Ik vind mezelf ook altijd waanzinnig gevat en grappig. Ik heb de hele avond mijn eigen stem in mijn hoofd die grapjes aan het vertellen is. Ik vermaak me dan kostelijk met mezelf. En ook hardop lachen hoor ik dan in mijn gedachten super grappig.

2C-B is als een klein irritant maar stiekem best grappig kind dat overal confetti en glitters neer flikkert maar je vind het niet erg want 2C-B weet niet beter :P

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ja daar doelt het wel op. Mijn gedachtengang slaat nergens op bij 2cb en is een doelloos samenhangsel van grappige momenten en jezelf opperbest voelen. Visueel voelt het aan als een bezoek in een aquarium en jouw omgeving is de buitenkant. Het is zeker fun en plezier maar diepgang zit er niet echt in. Alleen op thuisbasis kan het allemaal wat intenser worden maar niks wat een onervaren tripper volgens mij niet zou aan kunnen...

OT: jointje en een kasteelbier rouge :wave:

dewilde

Experimenterende gebruiker
Bobsacamano zei:
2C-B is als een klein irritant maar stiekem best grappig kind dat overal confetti en glitters neer flikkert maar je vind het niet erg want 2C-B weet niet beter :P

Mooi omschreven :)

Probeer dan ook eens bk-2c-b: hetzelfde kind, maar dan met ADHD en een drumstel

Bobsacamano

Badass junkie
Haha klinkt alsof ik dat kind wat minder leuk vind. Maar ik dacht dat bk-2c-b alleen langer duurde en minder voorspelbaar was in werking.

dewilde zei:
Bobsacamano zei:

Mooi omschreven :)

Probeer dan ook eens bk-2c-b: hetzelfde kind, maar dan met ADHD en een drumstel

Bovenaan