Welke drugs gebruik jij op dit moment?

transformated

Badass junkie
heroine geeft een goed gevoel ik en 2 maten hebben 5gram gekocht we gaan de rest van de avond het nog chinezen, snuiven vind ik minder. :) 1 week achter nieuwjaar gaan we nog eens heroine met een beetje cocaine

Fool

Badass junkie
Ik krijg voornamelijk plaatjes van meiden. :P

Wat vond je minder aan snuiven? :)

En als je je Heroïne ook kunt snuiven, heb je dan een heroïne-zout versneden met cafeïne of heb je voor het snuiven andere heroïne gebruikt dan voor het roken?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Diazepam (10mg) met 40mg methadon, dacht dat methadon zou helpen om in slaap te komen... helaas niet dus. Zo maar even wiet halen. En deze (methadon) troep weggooien :)

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Hoe was je trip Bob? :) Alleen getript of met anderen? Ook meditatie toegepast? Lekkere dosis trouwens. :)

Ik heb donderdag ook nog getript op LSD. Zoals altijd weer spectaculair. Het heeft dit keer misschien wel meer vragen opgeroepen dan antwoorden. Ik ga nog even kijken of ik er een reportje over schrijf.

Bobsacamano

Badass junkie
Hey Allemaal,

Ben het nog aan het verwerken. Ik had de eerste 3 uur een hele goeie trip echt heel fijn. Maar er kwam dus een moment waar ik in een loop terecht kwam en in een bad trip terecht kwam. Dit was nogal heftig ik kan me hier maar vlagen van herinneren maar ik was niet meer bij zinnen. Ik zweefde oneindige keren tussen een warme en koude wereld.

Mijn vriendin was er gelukkig bij en die heeft twee vrienden van me gebeld. Ik was lichamelijk ook heel erg actief en in paniek. Ik dacht dat ik dood ging en dat ik uppers nodig had. Ik voelde mezelf steeds weg zakken. Uiteindelijk is zelfs de ambulance gekomen maar toen was ik al wel weer rustig. Het was allemaal heel erg heftig en ik ga het nog even beschrijven in een verhaal. Het was echt een ervaring waar ik erg van ben geschrokken een from heaven to hell ervaring was het. Al ervaarde ik de hell ook als iets waar ik doorheen moest. Ik vind het wel heel erg dat mijn vriendin dit moest meemaken. Maar ze bleef rustig en kalm maar goed je kan niet veel doen als je 165 bent en je vriend van 195 in bedwang moet houden.

Het was goed dat ze de ambulance heeft gebeld. Er speelde nog veel meer in mijn hoofd en ik denk dat ik inmiddels wel weet waar het fout is gegaan. Voor mij betekend dit niet dat ik geen psychedelica meer inneem maar heb hier wel wat lessen uit gehaald.

Love and happiness.

Bob

Mindless zei:
Bob, je bent er toch niet in blijven hangen he?

:wink:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Oei Bob... :(

Dan moet het wel erg heftig gegaan zijn, als de ambulance er zelfs bij moest komen. Toch weer een reminder dat psychedelica geen kinderspel is. Ik ben ook een keer in de psychologische hel van zo'n eeuwig lijkende mindloop terecht gekomen en ik wil je graag zeggen dat ik daar geen enkel trauma of wat dan ook van over heb gehouden, hoe verschrikkelijk dat toen ook was. Ik heb daar ook net als jou het gevoel bij dat ik daar doorheen moest en er iets van moest leren, namelijk dat alles wat zo'n 'bad trip' is, mijn eigen weerstand tegen het niets/eeuwigheid is. Het is het ego dat ontdekt dat het geen enkele houvast heeft, geen controle en geen bestaan van zichzelf. Uiteindelijk is het dan simpelweg een kwestie van zien dat je daar niet in mee hoeft te gaan, maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Ik heb vorige week ook een LSD trip gehad en stond op een gegeven moment op het punt van loslaten, maar durfde toen niet meer.

Eerst maar even bekomen van je ervaring. :)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Aii heftig! Een bad trip op zichzelf is al naar, maar ik kan me voorstellen dat een ambulance het misschien zelfs wel beangstigender maakt nog.

Maar even rustig aan voorlopig!

Bobsacamano

Badass junkie
De ambulance maakte het op zich niet angstiger. Mijn vriendin wist ook gewoon niet meer wat ze moest doen. Uiteindelijk was ik er zelf ook wel uitgeraakt en was het allemaal minder heftig geweest maar het is goed dat ze het heeft gedaan en sta helemaal achter haar keuze. Helemaal als je het hele verhaal leest.

Ik weet ook zeker dat ik er niks aan over heb gehouden. Buiten nog meer respect voor psychedelica.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ja zo zie je maar bob, voor een ervaren tripper als jij kan het wel es mis gaan. Positief dat je geen schrik ontwikkelde, door de ervaring, voor psychedelica. Ergens zal er wel een boodschap zijn die jij begrijpt bij deze badtrip. Kijk al uit naar het verhaal. Rust ze!

dewilde

Experimenterende gebruiker
Heftig Bob! Ook voor je meisje trouwens. Maar goed dat je er goed uit gekomen bent. Uiteindelijk is zo'n bad trip misschien ook wel een goede - in de zin van nuttige - ervaring.

Zelf zit een paar dagen bij m'n ouders, dus mijn gebruik blijft beperkt tot een paar drankjes.

Narayani

Bewuste gebruiker
Heftig Bob, gelukkig is het goed afgelopen en kun je het zo te lezen wel relativeren. Hopelijk kun je het snel laten bezinken. Ik ben benieuwd naar je schrijfsel.

MvNobia

Newbie
Momenteel niks, maar volgens mij heb ik nog last van Zaterdag. Krijg niet echt het gevoel alsof alles uit m'n systeem is.. Wat meestal wel zou moeten na 5 dagen.
Toen ben ik begonnen met 220mg 4Fa, wat coke, alcohol en hier en daar verspreid op de avond een XTC pilletje. Normaal ben ik niet zo van de cocktails, en probeer ik het bij 1 soort drugs (héél soms 2) te houden. Die avond zelf was wel echt fucking chill, maar krijg het gevoel alsof dat mijn hoofd op ontploffen staat :confused: .

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
MvNobia zei:
Momenteel niks, maar volgens mij heb ik nog last van Zaterdag. Krijg niet echt het gevoel alsof alles uit m'n systeem is.. Wat meestal wel zou moeten na 5 dagen.
Toen ben ik begonnen met 220mg 4Fa, wat coke, alcohol en hier en daar verspreid op de avond een XTC pilletje. Normaal ben ik niet zo van de cocktails, en probeer ik het bij 1 soort drugs (héél soms 2) te houden. Die avond zelf was wel echt fucking chill, maar krijg het gevoel alsof dat mijn hoofd op ontploffen staat :confused: .

Dosis zal gewoon te hoog gelegen hebben. Hier en daar een pilletje, coke, 4fa... sws al belastend voor je lichaam. Kan goed begrijpen dat je er na enkele dagen nog niet volledig door bent..

Bovenaan