Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dank jullie wel. :)

Maar het valt helaas wat tegen allemaal. Wel visuals en zo, maar niet veel meer dan dat. Bij de come-up voelde het even heel erg psilocybine-like, maar er kwam nooit dat moment dat de drug het roer overnam, als je begrijpt wat ik bedoel. En dat heb ik juist wel elke keer op psilo. Verder heb ik ook steeds het gevoel dat ik hier niet genoeg aan heb, dus een volgende keer maar een stuk hogere dosis proberen.

Eerder trouwens ook even een ballonnetje lachgas erbij geprobeerd. Daar werden de visuals heel even wat sterker van, maar verder ook niets bijzonders. :(

Het enige positieve tot nu toe is dat ik er even goed bij stil stond dat ik de laatste tijd veel te vaak wiet rook (dagelijks eigenlijk) en hoe dat je dagelijkse beleving zo dof en flets maakt. Moet ik echt mee stoppen en daar begin ik vanavond mee, hoe aanlokkelijk het ook is om er straks één op te steken...

Fool

Badass junkie
Was 15 milligram niet ook een vrij lage dosering, helemaal als je de dag ervoor al een testdosering gehad hebt? :P

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Die testdosering telt wel mee uiteraard. Maar 15 mg is volgens erowid een normale dosis.

Anyway, de volgende keer pak ik minimaal 25 mg en dan zonder tolerantie.

Fool

Badass junkie
Ik merk zelf regelmatig dat de doseringen die op Erowid staan niet altijd even accuraat is in mijn beleving. Meestal controleer ik de tabellen op Erowid, samen met informatie van verschillende fora om een beter beeld te kunnen vormen. Dat is opzich wel een aanrader. :P

Helenas

Bewuste gebruiker
Ik had de eerste keer ook 15 mg en zag een beetje dingetjes maar ook niks bijzonders. Denk dat 25 prima is voor de volgende keer, zou niet meteen meer doen dan dat :)

transformated

Badass junkie
Deze ochtend eerste keer ketamine geweldige ervaring maar het snuiven is vies. Het kon evengoed terug uit me mond, neus en oog komen.

SirErick

Wijs gebruiker
Ik heb zojuist mijn eerste lijntje coke voor vandaag opgesnoven, want afgelopen nacht ging er iets flink mis in het lichaam... Maar goed, nu maar dus weer volop mijn hobby voorzetten.

Kessie

Experimenterende gebruiker
SirErick zei:
Ik heb zojuist mijn eerste lijntje coke voor vandaag opgesnoven, want afgelopen nacht ging er iets flink mis in het lichaam... Maar goed, nu maar dus weer volop mijn hobby voorzetten.
Wat ging er mis dan?

SirErick

Wijs gebruiker
Kessie zei:
SirErick zei:
Wat ging er mis dan?
Mijn hart ging even griezelig doen, dit in combinatie met steken op de borst en benauwdheid. Met andere woorden: mijn lichaam is niet zo erg blij met mijn cokegebruik.

Amateurtje

Wijs gebruiker
SirErick zei:
Kessie zei:
SirErick zei:
Wat ging er mis dan?
Mijn hart ging even griezelig doen, dit in combinatie met steken op de borst en benauwdheid. Met andere woorden: mijn lichaam is niet zo erg blij met mijn cokegebruik.

Heb ik ook een tijdje last van gehad + bleef ik doorsnuiven tot het bloed uit men neus liep. Keer op keer. Toen heb ik besloten om even van het witte goud te blijven en mijn lichaam wat rust te geven...nu kan ik terug snuiven zonder probleem.

SirErick

Wijs gebruiker
Amateurtje zei:
SirErick zei:
Heb ik ook een tijdje last van gehad
Heb jij ook een heart attack gehad of viel het nog mee?

Amateurtje zei:
Toen heb ik besloten om even van het witte goud te blijven en mijn lichaam wat rust te geven.
Dat is een verstandige keus.

Amateurtje

Wijs gebruiker
SirErick zei:
Amateurtje zei:
SirErick zei:
Heb ik ook een tijdje last van gehad

.

Om eerlijk te zijn heb ik toch een paar x gedacht dat ik eentje ging krijgen..omdat op bepaalde momente het zo beangstig was. Hevige steken in de hartstreek en het gevoel dat er 100kg op je borst lag.

SirErick

Wijs gebruiker
Amateurtje zei:
SirErick zei:
Om eerlijk te zijn heb ik toch een paar x gedacht dat ik eentje ging krijgen..
Wees blij dat het loos alarm bleek te zijn, want als je wél een heart attack hebt dan ben je verder van huis. Met andere woorden: wees verstandiger dan ik en blijf van de coke af.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
SirErick zei:

Zorg voor jezelf Erick!! Toch wel es gedacht nu is het genoeg? Ik ben van af en toe naar nooit meer afgestapt. Omdat het mijn hart meer belast dan elke andere drug dat doet.

SirErick

Wijs gebruiker
Tekzor668 zei:
SirErick zei:
Zorg voor jezelf Erick!
Die taak is weggelegd voor mijn helden van het ziekenhuis.

Tekzor668 zei:
Toch wel es gedacht nu is het genoeg?
Nope, want afkicken doe ik pas als ik tussen 6 plankjes lig.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Geniet ervan Fool en Smartie!

Ik had een bedrijfsfeest, dus heb voor de verandering weer eens flink wat alcohol op. Weet meteen weer waarom ik eigenlijk nooit meer stevig drink. Wat een saaie kut drug is alcohol toch.

Bovenaan