Helenas
Bewuste gebruiker
Veel plezier!!Mindless zei:Goed idee.Wat was je dosis trouwens?
Zelf net een capsule met ~15 mg 4-AcO-DMT ingenomen.Morgen wel werken, maar deze stof zou niet zo heel lang moeten werken.
Veel plezier!!Mindless zei:Goed idee.Wat was je dosis trouwens?
Zelf net een capsule met ~15 mg 4-AcO-DMT ingenomen.Morgen wel werken, maar deze stof zou niet zo heel lang moeten werken.
vraag een medewerker om de koek bij te vullenSnowblind zei:Koffie bij de Albert Heijn maar de gratis koek is op![]()

Toch typ je nog goedKamphuys zei:4 aco dmt 20 mg, de kleuren van de tv (Philips aurea) zijn fantastisch.
Typen wordt knap lastig op deze manier![]()

mikoz zei:Toch typ je nog goedKamphuys zei:4 aco dmt 20 mg, de kleuren van de tv (Philips aurea) zijn fantastisch.
Typen wordt knap lastig op deze manier![]()
![]()

Wat ging er mis dan?SirErick zei:Ik heb zojuist mijn eerste lijntje coke voor vandaag opgesnoven, want afgelopen nacht ging er iets flink mis in het lichaam... Maar goed, nu maar dus weer volop mijn hobby voorzetten.
Mijn hart ging even griezelig doen, dit in combinatie met steken op de borst en benauwdheid. Met andere woorden: mijn lichaam is niet zo erg blij met mijn cokegebruik.Kessie zei:Wat ging er mis dan?SirErick zei:Ik heb zojuist mijn eerste lijntje coke voor vandaag opgesnoven, want afgelopen nacht ging er iets flink mis in het lichaam... Maar goed, nu maar dus weer volop mijn hobby voorzetten.
SirErick zei:Mijn hart ging even griezelig doen, dit in combinatie met steken op de borst en benauwdheid. Met andere woorden: mijn lichaam is niet zo erg blij met mijn cokegebruik.Kessie zei:Wat ging er mis dan?SirErick zei:Ik heb zojuist mijn eerste lijntje coke voor vandaag opgesnoven, want afgelopen nacht ging er iets flink mis in het lichaam... Maar goed, nu maar dus weer volop mijn hobby voorzetten.
Heb jij ook een heart attack gehad of viel het nog mee?Amateurtje zei:Heb ik ook een tijdje last van gehadSirErick zei:Mijn hart ging even griezelig doen, dit in combinatie met steken op de borst en benauwdheid. Met andere woorden: mijn lichaam is niet zo erg blij met mijn cokegebruik.
Dat is een verstandige keus.Amateurtje zei:Toen heb ik besloten om even van het witte goud te blijven en mijn lichaam wat rust te geven.
SirErick zei:Heb jij ook een heart attack gehad of viel het nog mee?Amateurtje zei:Heb ik ook een tijdje last van gehadSirErick zei:Mijn hart ging even griezelig doen, dit in combinatie met steken op de borst en benauwdheid. Met andere woorden: mijn lichaam is niet zo erg blij met mijn cokegebruik.
.
Wees blij dat het loos alarm bleek te zijn, want als je wél een heart attack hebt dan ben je verder van huis. Met andere woorden: wees verstandiger dan ik en blijf van de coke af.Amateurtje zei:Om eerlijk te zijn heb ik toch een paar x gedacht dat ik eentje ging krijgen..SirErick zei:Heb jij ook een heart attack gehad of viel het nog mee?
SirErick zei:Mijn hart ging even griezelig doen, dit in combinatie met steken op de borst en benauwdheid. Met andere woorden: mijn lichaam is niet zo erg blij met mijn cokegebruik.
Die taak is weggelegd voor mijn helden van het ziekenhuis.Tekzor668 zei:Zorg voor jezelf Erick!SirErick zei:Mijn hart ging even griezelig doen, dit in combinatie met steken op de borst en benauwdheid. Met andere woorden: mijn lichaam is niet zo erg blij met mijn cokegebruik.
Nope, want afkicken doe ik pas als ik tussen 6 plankjes lig.Tekzor668 zei:Toch wel es gedacht nu is het genoeg?
Dat klinkt lekker! Enjoy!Fool zei:Endorfines, fentanyl en O-desmethyltramadol!![]()
Psychedelibee zei:Wat een saaie kut drug is alcohol toch.
Skirre zei:4f + halve schijf
Hard gaan niet normaal
Geniet er vanHelenas zei:2CE op deze mooie dagoja en ketamine
Thanks!! Ik 15 mg en m'n vriend 17 volgens mij. Daarnaast allebei nog 15 mg 4-aco-dmt na 2 uurtjes genomen. Was weer een avontuurMindless zei:Geniet er vanHelenas zei:2CE op deze mooie dagoja en ketamine
Wat zijn je dosissen?
En Diclazepam en alcohol.Fool zei:Fentanyl, Nifoxipam en zowaarschijnlijknogeen beetjeoDT.![]()