Gunz For Hire
Experimenterende gebruiker
Een heerlijk wietje aan het roken met een biertje erbij. Heerlijk hoor, vakantie!
500mg speed bom om deze 12uur gemakkelijker door te komen.
Als dat je als onmenselijk klinkt hou dat idee dan vooral in je achterhoofd.
Want het kan als je het voor lief neemt.
Sterk @AphexTwin , met dit gedrag toon je karakter en kracht! Goed bezig.Behalve caffeine ff geen drugs voor mij. Geen vluchtgedrag in deze emotionele tijd. Ook geen pammetjes of andere farmaceutische sh*t.
OT: koffie
Ik zit nu aan de Rochefort 10, cheers!Eerst een La Trappe blond en nu een Trappistes Rochefort 6
Ik buig mijn hoofd in nederig respect voor deze hoeveelheid gulpener gladiatoren.7 gulpener
Allerlaatste dosis straatmeuk GHB, straks over op de farmaceutische ghb.
lage dosis keta is ook net alcohol, zonder die alcohol kater. xD Dat is ook het klote ervan, waarom zoveel alcohol moeten drinken om je lekker te gaan voelen, om daarna hoofdpijn en dikke kater te hebben, als je ook 2 nakken keta kan nemen, of wat GHB en daarna geen kater oid te krijgen.![]()
Je zei al vaker *Laatste Dosis* maar niets bleek minder waar . Ik ken het hoor! Haha.
Lidocaine En eindelijk echt pijnvrij eens kijken of dit verslavend is..
Nu dagje geen oxy maar lidocaine of novacaine![]()
Ik heb vloeibare lidocaine in een potje. Handig om de iet wat complexere piercings te zetten.
Neem je het oraal en is het een vloeistof of pillen? Volgens mij is het gewoon tandartsverdoving.

Holy moly, thats fcking awesome and weird at the same time. i like it tho.Bekijk bijlage 3337
Dit ben ik niet maar ik heb precies dezelfde. Bij mij zitten de piercings dieper en de ringetjes zijn kleiner.
Als er ergens een bijzonder feestje is laat ik mijn rug inrijgen met lint naar wens.
Gewoon doordeweeks zit er geen lint in om te voorkomen dat ik ergens aan blijf hangen.
Lidocaine helpt best goed om zulke piercings te netjes zetten. Omdat het dan geen pijn doet kan je rustig blijven liggen waardoor de piercer de piercings kaarsrecht kan zetten.
Dat viel nog mee! Ik viel in slaap, en werd steeds wel wakker, maar daarna sliep ik weer. Echt raar, meestal als ik om 10 uur al pep neem, is het plafonddienst. Waarom toen ik nou rond 3/4 uur 3 nakjes nam, dat ik rond 12/1 kon slapen, maar wel steeds wakker werd? Dat was wel chill.. :Pvanmiddag pep dus straks lekker plafonddienst.
Ik wens je veel plezier met je plafonddienst.Intussen al wat meer pep achter de kiezen en heeft me weer eens volledig uit een stronken toestand weten te knallen!
Ik wens je veel plezier met je plafonddienst.![]()
Komt goed, wanneer ik pep gebruik, neem ik plafonddienst altijd mee in mijn agenda.
Omdat ik echt nergens anders zin in heb. Wanneer al het euforie en shit weg is, en je bent thuis heb ik nergens zin in en super chagerijnig. Dan maar op bed liggen op me telefoon.Ik snap niet waarom mensen überhaupt op hun bed gaan liggen als ze toch al weten dat ze niet kunnen slapen.
Ik begrijp nog steeds niet waarom je dit thuis savonds zou gebruiken. Mij lijken de positieve effecten niet opwegen tegen de negatieve effecten zoals plafonddienst. Maargoed ik heb het nooit thuis geprobeerd, dus mag eigenlijk niks zeggen..
Dit inderdaad.Omdat ik echt nergens anders zin in heb. Wanneer al het euforie en shit weg is, en je bent thuis heb ik nergens zin in en super chagerijnig. Dan maar op bed liggen op me telefoon.
Speed![]()
Speed![]()
Lekker sjezen vannacht!![]()
Waar hoor je bij kerel? Waar wil je bij horen?Lekker sjezen en niks te vrezen!
Levensmotto van een Tilburger
Waar hoor je bij kerel? Waar wil je bij horen?
Ik gooide er ook gewoon mijn gedachten uit, ik had zojuist je andere topic zitten lezen over je xtc verslaving en speed gebruik. De combinatie van berichten riep bij mij de gedachte op dat je zoekende bent, vandaar mijn vragen.Wat is dit nou weer voor belachelijk antwoord... Ik probeer nergens 'Bij te horen', ik antwoord gewoon op een bericht met mijn gedachte over de term 'Sjeezen'
Is dit beetje Humor uit Brabant niet lekker gevallen? Waarschijnlijk behoor jij dus onder de saaie, reguliere Nederlander die overal een negatieve mening op heeft.
Een fijne nacht/ochtend verder ✌