Ik zal me de aankomende periode volledig gaan weerhouden van alle drugs. Eerst maar eens herstellen van m'n verslaving, en echt herstellen zal ik nooit meer. De gevoeligheid blijft, en ik geloof er heilig in dat als je weer iets gaat gebruiken dat de poort opent naar andere middelen. 1 is teveel en 1000 nooit genoeg. En GHB is altijd het eindstation geweest, en ik wil dit echt
nooit meer meemaken..!
Daarnaast ben ik de laatste keer zo ziek geweest van MDMA, ik wil het niet eens proberen. Mijn mindset is ook gewoon te erg aangetast. Maar goed MDMA is wel iets wat je dingen kan helpen te verwerken. Wie weet,
ooit in de toekomst. Maar voor nu en de aankomende jaren, nee dankje.
Daarnaast zal ik ook minder actief worden op DF. Het is toch iets wat ik altijd zal linken aan drugs. En wil ik echt herstellen zal ik alle achterdeurtjes moeten sluiten, en dit forum is toch altijd een soort van contact met drugs. En dat leven wil ik echt oprecht achter me gaan laten. Het is nu of nooit, ik ben 21 jaar jong.
Ja jong he? Ik heb een heel leven voor me.
Ik vind het een fantastisch forum, waar ik vaak met m'n neus hard op de keiharde feiten ben gedrukt. Wat ik niet altijd fijn vond, maar ik nu wel goed kan accepteren. Maar ook altijd open en eerlijk heb kunnen zijn over mijn problemen maar ook fijn heb kunnen spreken met anderen.
Ik ben er nog eventjes hoor maar ik zeg het voor nu alvast. Minder of helemaal geen Raver meer hier in de toekomst.
En als mensen het intressant vinden zal ik nog wel gaan updaten in mijn topic over het afkickproces van de GHB en vooral de Diazepam. Laat maar weten. Sorry voor de offtopic by the way.
Thanks guys. Lots of virtual love.