Weegschaal (0.001 gram)

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik weet dat hier al eerder topics over zijn geplaatst, maar die zijn of verouderd of er staan geen concrete suggesties in of de links werken niet meer.

Ik heb een cheap weegschaaltje met een nauwkeurigheid van 0.01 gram, maar deze heeft regelmatig kuren en natuurlijk is 0.01 gram ook niet precies genoeg voor meer potente drugs. Ik zie het daarom als een noodzaak om een 0.001 gram weegschaaltje aan te schaffen, zeker nu ik ook met ketamine wil gaan experimenteren. Het mag niet teveel kosten (meer dan 50 euro zou ik er liever niet aan uitgeven) maar moet uiteraard wel kwalitatief zijn.

Hebben sommigen van jullie misschien specifieke suggesties/aanraders?

Lysergine

Bewuste gebruiker
Ik raad overigens aan om een weegschaal te kopen die op het lichtnet aangesloten kan worden. Op die manier blijft hij werken en slaat hij niet automatisch af, als je nog staat te wegen. Zelf heb ik de M-220 van Denver Instrument die op de 0,0001 gram nauwkeurig is, maar dat zal voor de meesten te veel van het goede zijn.

Yaizer

Bewuste gebruiker
Ik raad overigens aan om een weegschaal te kopen die op het lichtnet aangesloten kan worden. Op die manier blijft hij werken en slaat hij niet automatisch af, als je nog staat te wegen. Zelf heb ik de M-220 van Denver Instrument die op de 0,0001 gram nauwkeurig is, maar dat zal voor de meesten te veel van het goede zijn.

Wauw daar moet je zeker wat voor hebben neergetikt!

Ik heb een weegschaal die tot 0,01 gram gaat maar moet gauw er een voor 0,001 hebben om 2c-b en eindelijk goed dmt etc. goed af te wegen. Weeg meestal 50 mg of 100+ mg af.

KropSla

Bewuste gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Hahah Roze olifant, dankzij jouw topic herinner ik me ineens dat ik mijn account oorspronkelijk dus voor deze vraag heb aangemaakt. Bijna 50 berichten verder en nog steeds geen goede weegschaal... Dus ik volg dit topic even. Wij hebben een 0.001 weegschaaltje, maar deze weegt echt niet heel nauwkeurig en voelt ook erg 'plastic fantastic' aan. Die van Nachtuiltje is wat duurder dan onze maar ziet er ook al meteen beter uit.

Drugslover43

Belezen gebruiker
Ik weet dat hier al eerder topics over zijn geplaatst, maar die zijn of verouderd of er staan geen concrete suggesties in of de links werken niet meer.

Ik heb een cheap weegschaaltje met een nauwkeurigheid van 0.01 gram, maar deze heeft regelmatig kuren en natuurlijk is 0.01 gram ook niet precies genoeg voor meer potente drugs. Ik zie het daarom als een noodzaak om een 0.001 gram weegschaaltje aan te schaffen, zeker nu ik ook met ketamine wil gaan experimenteren. Het mag niet teveel kosten (meer dan 50 euro zou ik er liever niet aan uitgeven) maar moet uiteraard wel kwalitatief zijn.

Hebben sommigen van jullie misschien specifieke suggesties/aanraders?
Kijk eens bij Wish! Ik heb er ook een nodig dus heb al rondgekeken. Je betaald tussen de 10 en maximaal 25 euro inclusief verzendkosten. Ongeveer kleine 2 weken levertijd weet ik van meerdere aankopen.
Je moet ook nog maar ff bij Ali babba kijken, hebben ze er Maby ook en volgens sommigen kun je er zelfs online shoppen voor nog minder als bij Wish.
De klantenservice bij Wish is uitstekend en alles gewoon in t Nederlands, want hun bestellen zelf bij winkels in China.
Ali babba is gewoon een chinees bedrijf, daar heb je denk mindere service!
Zelf bestel ik vaak dingen bij Wish, en
Is je bestelling niet in orde krijg je binnen een paar dagen je geld teruggestort

Ik begin me voorzichtig af te vragen of ik misschien een betere kwaliteit weegschaal had moeten kopen om mijn 6-apb af te wegen. Nogal heftige ervaring en een foutje is zo gemaakt. Goed dat ik op dit topic stuit, een les voor volgende keer. 15 euro is eigenlijk gewoon te goedkoop voor een goede weegschaal vind ik.

Meodimi

Newbie
Gewoon goedkope jeweliersweegschaal van rond de 30 euro zoals die van dx, maar niet precies bij hele lage dosissen onder de 0.020 maar kan je oplossen door er eerst iets op te leggen van boven de 0.020 en dan afwegen.
Weeg zelf op die manier 5-meo-dmt dosissen van 0.002g en meer af. Meerdere grammen al verdeeld en klopt toch altijd ongeveer. Paar mg meer of minder per gram.

Laatst bewerkt:
Bovenaan