Ik kwam toevallig via een zoekopdracht in Google op deze site, maar Wat een heerlijk Topic om te lezen dit, van feest van herkenning, naar me bescheuren van het lachen, tot aan plaatsvervangende verbazing.....
Van de ruime sortering van geest verruimende middelen die ik in mijn (re)creatieve ontdekkingstochten heb mogen ervaren, is & blijft Amfetamine verreweg mijn favoriet.
En de enige drug waardoor ik verander in een soort van 2.0 versie van mijzelf....:P
Ik ben dan ook altijd mateloos & onuitputtelijk creatief, vindingrijk & enorm gefocust op de dingen die ik dan zo graag doe...

Zoals :
Ten eerste zoveel mogelijk het aangename met het nuttige combineren (win-win)
Huishoudelijke taken, die ik normaal met frisse tegenzin toch maar doe, gaan dan opeens van zelf,
drie keer zo snel, effectief, en met een dikke smile...

Verder : nieuwe (demo) sets opnemen tot in absurde perfectie, of uren lang nieuwe tracks produceren, Kilo's muziek luisteren, onder het genot van de nodige kippenvel traktaties,
Feesten bezoeken, Organiseren, Analyseren & maximaal ervaren.
Docu's over drugs kijken vind ik ook altijd mateloos boeiend & leerzaam (vooral vaak hoe het niet moet, maar dat houdt je scherp & bewust, wat wel handig is in de praktijk

Met regelmaat nieuwe projecten(verbeteringen/aanpassingen/klussen) in mijn huis bedenken, en daar urenlang zoet mee kunnen zijn, en er ook nog voordelen uit halen,
Diepe gesprekken met Vrienden over afwisselend de meest uiteenlopende filosofische onderwerpen & bakken vol met totaal onzinnige spraakwater-battles.... :P
-Opruimen
-Herindelen
-Schoonmaken
-Gek genoeg mag ik normaal ook graag Gamen, maar dan dus niet meer, geen id waarom
-Tekenen (tot blaren aan toe soms

)
-Digital art & fotobewerkingen kan ik me ook aardig in verliezen.
-Werken heb ik ook geen enkele moeite mee, en gaat qua communicatie vaak nog beter ook
-Midden in de nacht ff een inspirerend rondje door de stad slenteren, met vrienden óf gewoon alleen vind ik vaak ook erg prettig.
-de diepere regionen van mijn hersenen verkennen, en nog altijd veel nieuwe dingen over mijzelf leren, vooral na een nacht of 2 wakker te zijn geweest vind ik dat erg interessant, wel beperkt tot max. 1x per maand, want ik ga liever 2 of 3 dagen vol gas in de maand, dan meerdere keren Half laf......maar dat is
niet voor iedereen weggelegd, want dat vergt wel de nodige psychische stabiliteit...
Op expedities gaan, die op dat moment eigenlijk buiten je comfort zone liggen....(een keer samen met een vriendin van me een 70 meter hoge Kerktoren hier beklommen, midden in de zomer, tussen alle 'normale' mensen

en vervolgens een uur boven zitten weg spacen op het vette uitzicht)
Internetten-
midden in de nacht op bezoek gaan bij vrienden, die toevallig dezelfde plafonddienst draaien

hahahaha
Oh ja en ellenlange verhalen over van alles & nog veel meer van me af typen, vaak zonder dat ik al te veel erg in heb, over hoeveel er eigelijk al staat....
Om een kort verhaal lang te maken dus, feitelijk louter super coole, inspirerende & positieve ervaringen met pep....
Enige nadelen die me zo te binnen schieten zijn eigenlijk redelijk dwangneurotisch nagels bijten, wat ik normaal ook in een lichte vorm doe, maar dan is het redelijk extreem & totaal zinloos, maar onvermijdelijk....:P en te veel roken, maar dat was het ook wel, mocht iemand daar nog nuttige tips op hebben, vooral het nagels gedeelte, alle feedback wordt gewaardeerd...
Zo, en nu weer ff een activiteiten switch voor de broodnodige afwisseling....