Ik heb geen zin in sigaretten. Terwijl ik anders een kettingroker ben.
Ik heb geen zin in alcohol. terwijl ik anders wel eens graag een glaasje drink.
De smaak van zoet is zo degoutant ! Terwijl ik anders gek ben op alles wat zoet is, krijg ik het niet binnen na xtc. Net zoals frisdranken met bruis
Water daarentegen... HEERLIJK !!! Terwijl ik het anders nooit drink als ik uitga !
Je zou gaan denken dat xtc de wonderpil is waar ze al jarenlang naar opzoek zijn !!!! Stoppen met roken drinken en vermageren

Hebben jullie dat ook of ben ik nu echt de enige ?
Ik heb geen zin in alcohol. terwijl ik anders wel eens graag een glaasje drink.
De smaak van zoet is zo degoutant ! Terwijl ik anders gek ben op alles wat zoet is, krijg ik het niet binnen na xtc. Net zoals frisdranken met bruis
Water daarentegen... HEERLIJK !!! Terwijl ik het anders nooit drink als ik uitga !
Je zou gaan denken dat xtc de wonderpil is waar ze al jarenlang naar opzoek zijn !!!! Stoppen met roken drinken en vermageren
Hebben jullie dat ook of ben ik nu echt de enige ?
Alcohol heb ik ook geen zin in maar toen ik het de eerste keer deed, was ik bij een feestje waarbij iedereen als een gek zat te zuipen. En toen wou ik toch eigenlijk wel graag wat shotjes nemen maar toch maar niet gedaan, was de eerste keer en ik was behoorlijk zenuwachtig dus ik vermeed alles waarvan ik niet zeker wist of ik het wel kon hebben bij xtc. Maar water heb ik als een gek gedronken, nog nooit zoveel water op een avond gezopen echt niet normaal meer
maar ik krijg er wel zin in ja, heerlijk water