wat xtc bij mij doet

Inga

Experimenterende gebruiker
Ik heb geen zin in sigaretten. Terwijl ik anders een kettingroker ben.

Ik heb geen zin in alcohol. terwijl ik anders wel eens graag een glaasje drink.

De smaak van zoet is zo degoutant ! Terwijl ik anders gek ben op alles wat zoet is, krijg ik het niet binnen na xtc. Net zoals frisdranken met bruis :xtc:

Water daarentegen... HEERLIJK !!! Terwijl ik het anders nooit drink als ik uitga !
Je zou gaan denken dat xtc de wonderpil is waar ze al jarenlang naar opzoek zijn !!!! Stoppen met roken drinken en vermageren
:grin:

Hebben jullie dat ook of ben ik nu echt de enige ?

nutsss

Wijs gebruiker
Ik heb het ook...
vrijwel hetzelfde alleen een sigaretje lustte ik nog wel. Ben zelfs beginnen te roken daardoor.

probeer maar eens een jointje na afloop als de x begint uit te werken. Dat is me lekker!

Barnt

Newbie
Ik heb xtc pas twee keer gebruikt maar ik heb bij beidde keren inderdaad totaal geen zin gehad in roken, terwijl ik normaal daar niet vies van ben :smoke: Alcohol heb ik ook geen zin in maar toen ik het de eerste keer deed, was ik bij een feestje waarbij iedereen als een gek zat te zuipen. En toen wou ik toch eigenlijk wel graag wat shotjes nemen maar toch maar niet gedaan, was de eerste keer en ik was behoorlijk zenuwachtig dus ik vermeed alles waarvan ik niet zeker wist of ik het wel kon hebben bij xtc. Maar water heb ik als een gek gedronken, nog nooit zoveel water op een avond gezopen echt niet normaal meer :beer: maar ik krijg er wel zin in ja, heerlijk water :grin: en zoete dingen...ik zou het niet weten beidde keren niks zoets gegeten, ga ik volgende keer maar proberen :grin:

Barnt

Newbie
Ja wel droge bek, maar niet zo droog dat kauwgom poeder wordt :P Maar als ik kauwgom neem, dan ga ik alleen maar meer gek doen met mn kaken. Heel intensief kouwen.

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
ik ga juist enorm veel roken als ik xtc op heb, terwijl ik normaal nooit rook
eten smaakt idd heel vies, water valt best mee en drink ik ook veel tijdens xtc (moet ook wegens gevaar voor uitdroging/oververhitting)...

caatje

Badass junkie
Tijdens, drink ik geen water omdat het smaakt zoals een sloot ruikt, eten hoef ik niet ook geen zoet. Ik drink wat cola light, te weing maar ik krijg t niet weg en als ik t weg krijg moet ik 10 minuten later naar de wc en blijf dan lopen.

Imke

Badass junkie
caatje zei:
Tijdens, drink ik geen water omdat het smaakt zoals een sloot ruikt, eten hoef ik niet ook geen zoet. Ik drink wat cola light, te weing maar ik krijg t niet weg en als ik t weg krijg moet ik 10 minuten later naar de wc en blijf dan lopen.

Blijft het lopen op de wc of blijf je lopen naar de wc?

Jeller

Badass junkie
sigaretten liever niet, geef mij maar jointen

alcohol geen zin in, maar het smaakt mij wel

en zoet weet ik eigenlijk niet, ik eet altijd zoute dingen zoals chips of pizza

caatje

Badass junkie
Saivy zei:
caatje zei:

Blijft het lopen op de wc of blijf je lopen naar de wc?
kblijf lopen naar de wc en het gaat me dan ook er gemakkelijk af.Ik heb geen last van verkramping zodat je niet kunt plassen. Khoef er geen ontspanningstrucjes bij te halen.

Brasco

zommes zei:
caatje zei:
Tijdens, drink ik geen water omdat het smaakt zoals een sloot ruikt,

Dat heeft dan duidelijk iets met je leidingen óf met het Limburgse grondwater te maken...

ik heb precies t zelfde.. water is zoutig en ruikt en smaakt heel muf en oud.. ik drink liever AA of Aquarius. desnoods cola, al is dat wel extreem zoet dan..

Intoxicated

Wijs gebruiker
Kan gewoon zijn door de hardheid van het water.
Het water hier bij mij uit de kraan is niet te zuipen. Maar bij een maat van mij die in de buurt van Utrecht woont smaakt het gewoon goed.

Boogie!

moet je voor de gein es een handvol hamkaas chips in je mond stoppen als je waus bent.. is net zand

Jeller

Badass junkie
bwa chips is goed te vreten hoor, zelfs met 200 mg mdma krijg ik nog speculoos en chips naar binnen

de laatste keer om boom festival had ik zelfs honger en dat was ook echt wel goede mdma

alleen als het opkomt moet ik even geen eten hebben

zommes

Badass junkie
Chips als je onder de xtc zit? Dat is echt niet te doen. Droge brokken krijg ik dan die ik onmogelijk door mijn strot krijg.

XpRnz

Tijdens een xtc-tripje rook ik wel, maar gewoon minder als normaal. Eten lukt echt niet tijdens, behalve vers fruit of een raketje. Nadat het uit begint te werken kan ik meestal wel redelijk snel weer eten, mits ik zo'n last heb van men kaken dat het onmogelijk word.. :P

Play_bunny

Wijs gebruiker
Zowel tijdens als na gebruik krijg ik geen hap door mijn keel heen. Ik mag al blij zijn als ik de dag daarna 1 sneetje brood eet.
Het enige wat ik wel veel kan eten zijn raketjes :)

Inga

Play_bunny zei:
Zowel tijdens als na gebruik krijg ik geen hap door mijn keel heen. Ik mag al blij zijn als ik de dag daarna 1 sneetje brood eet.

De Dag nadien kan ik liters jus d'orange drinken en alles wat maar tomaten bevat opeten of op drinken. Waarschijnlijk juist die vitaminen die XTC afbreekt, waar je lichaam naar snakt vermoed ik :sunglasses:

Play_bunny

Wijs gebruiker
Inga zei:
Play_bunny zei:

De Dag nadien kan ik liters jus d'orange drinken en alles wat maar tomaten bevat opeten of op drinken. Waarschijnlijk juist die vitaminen die XTC afbreekt, waar je lichaam naar snakt vermoed ik :sunglasses:

Ik slik elke dag vitaminen, zowel als ik gebruikt heb, als gewoon normaal doordeweeks. Daar zal het probleem denk ik niet echt liggen.
Ach ja... :)

fokker

Belezen gebruiker
Roken op de X, dat is bij mij een ramp. Ik rook dan makkelijk 2 pakjes op een nacht op. Een peuk teug je in 2 trekken weg :P Alcohol? nee, geeft vervelende bijwerkingen voor mij. Eenmaal gehad, nou ik was blij dat ik jus dorange in huis had om wat bij te komen. :confused: Maar water, das op de X alsof een engeltje op je tong piest :mrgreen:

En de dag erna flink wat vitamines C achterover slaan, voel je je weer helemaal normaal. Alleen die vitamines C zijn zo pijnlijk als je hele mond en wangen kapot gebeten zijn :grin:

Jeller

Badass junkie
zommes zei:
Chips als je onder de xtc zit? Dat is echt niet te doen. Droge brokken krijg ik dan die ik onmogelijk door mijn strot krijg.
Speculoos was wel wat moeilijker, maar chips gingen echt makkelijk binnen hoor, raar maar waar, maar khad zelfs honger toen :confused:

ik ben wel iemand die (bijna) altijd honger heeft, als er één ding is waar ik echt verslaafd aan ben, dan is het wel junkfood en snoep-achtige toestanden

keb nog nooit speed gebruikt, maar kzou het eigenlijk wel eens willen gebruiken om te zien of het mijn honger wegkrijgt :tongueout:

xtc krijgt het ook wel een beetje weg, maar als het ongeveer een uur is ingewerkt krijg ik wel weer eten naar binnen hehe, k krijg dan zo'n leeg gevoel in mijn maag en wat eten helpt daar goed tegen.. Een stuk pizza ging er trouwens ook nog goed in :wave:

Bovenaan