Op volgorde
Wiet
Alcohol
Truffels
Spacecake
Hasj
2C-B
Kanna
Lachgas
Kratom
Daar komt echter nog veel bij want ik heb nog lsd, xtc, salvia en keta liggen maar moet ik allemaal nog proberen
Ik zou persoonlijk adviseren om salvia voor nu links te laten liggen.... en eerst andere psychedelica te proberen. Salvia is echt tricky en vereist in mijn optiek echt wel enige ervaring voor een "leuke" trip.
Dat is magisch de eerste keer!
Alcohol
Wiet
Lachgas
Hasj
Kanna
1p-lsd
Al-lad
Lsd-25
Al-lad/1p-lsd mix, 150ug/50ug
Clonazolam
2fma
To-do lijst:
Xtc of 6-apb (of allebei, heb momenteel alleen 6apb en xtc kom ik denk ik niet zo snel aan)
2cb-fly
2cb
En ooit een keer ketamine lijkt me wel tof
Ja mijn allereerste tripervaring was met 1p-lsd. 100ug.Heb je als eerste psychidelica dus LSD gedaan? Want ik zie geen truffels in je lijstje staan en 2C-B heb je ook nog niet gedaan. Was dat niet veel te heftig voor een eerste trip ervaring?
Ja mijn allereerste tripervaring was met 1p-lsd. 100ug.
Het was erg intens inderdaad, en zoals ik al verwacht had, met enorm veel ups en downs qua emotie. Van het ene op het andere moment kon je gehele emotie omslaan, maar dit was vrij goed te sturen met mijn beste vriend. Beste ervaring van mijn leven tot nu toe, ook al zaten er ook akelige stukjes in de trip.
Ik heb me zo'n half jaar (lang i know) op die eerste trip voorbereid dus ik wist zo ongeveer wat te verwachten. Na alle reports en filmpjes en info te hebben gelezen was ik alsnog verbaasd over hoe enorm hard dit kleine stofje eigenlijk is. Ik heb er trouwens voor gekozen om ook eerst lsd te doen ipv truffels omdat deze minder goed te sturen zijn. Ook had ik ongeveer 3 weken ervoor zo'n 25ug samen met mijn vriend gepakt om de bodyload te ervaren en dit ervaarde we (in tegenstelling tot veel andere) niet eens als echt vervelend. We waren erg praatgraag en lacherig en er was niet erg veel spanning.
Dus ja, dat. Het was enorm heftig ja, maar een top ervaring.
Hoe was jouw eerste psychedelic ervaring? Welk middel? Kan je me nog wat aanbevelen haha?
brooo you crazy hahahaZie mijn onderschrift :P
was je withdrawal heftig, ik ga nu 2 maanden benzo gebruiken.*Cannabis
*tramadol/oxycontin/heroïne (2x gebruikt en het er bij kunnen houden)
*Speed/methamfetaminen, gelukkig maar halve gram, dit was zowat de enige drug die ik ingenomen heb die echt zo een zware impact had dat ik gelukkig niet meer als een halve gram had of ik zat met een gevaarlijke verslaving.
*cocaine
*ketamine
*mdma
*lsd/dmt/truffels/2cb
*benzos (3 jaar dagelijks, gelukkig al 4 maanden volledig gestopt)
Heb het toch wel redelijk zwaar gehad, heb kunnen afbouwen met prazepam en diazepam. En ben 2x hervallen in men oude gewoontes, tot ik enkel nog maar eens stuk of 6 bromazepams 12mg had.was je withdrawal heftig, ik ga nu 2 maanden benzo gebruiken.
na dit lezen dennk ik dat ik het tocfh wat heb onderschat, maar ik slik 3 mg per dag denk ik ben ik van plan en af en toe wat dagen pauze soms misschien uitschieters naar 5mg, denk je dat dat oke is om geen hele erge withdrawals te krijgen?Heb het toch wel redelijk zwaar gehad, heb kunnen afbouwen met prazepam en diazepam. En ben 2x hervallen in men oude gewoontes, tot ik enkel nog maar eens stuk of 6 bromazepams 12mg had.
Heb dit afgebouwd van 12mg dagelijks bromazepam naar 8-6-3.
Het zwaarste was de overgevoeligheid voor emoties, drukte, licht enzovoort. Slapen was ook een totale ramp, maar daar heeft trazadone, een volgens de arts niet verslavend slaapmiddel gelukkig toch bij geholpen.
2 maanden zou haalbaar moeten zijn, afhankelijk van je dagelijkse dosis zou ik toch aanraden niet gold turkey te stoppen met benzos, ik heb die zooi zwaar onderschat !
Met etizolam heb ik zelf geen ervaring, maar het werkt als een benzo.na dit lezen dennk ik dat ik het tocfh wat heb onderschat, maar ik slik 3 mg per dag denk ik ben ik van plan en af en toe wat dagen pauze soms misschien uitschieters naar 5mg, denk je dat dat oke is om geen hele erge withdrawals te krijgen?
gaat over etizolam trouwens
Wiet
Alcohol
Truffels
Spacecake
Hasj
2C-B
Kanna
Lachgas
Kratom
Ketamine
LSD