Wat voor drugs heb je ooit gebruikt?

LoveSexDreams

Belezen gebruiker
Op volgorde

Wiet
Alcohol
Truffels
Spacecake
Hasj
2C-B
Kanna
Lachgas
Kratom

Daar komt echter nog veel bij want ik heb nog lsd, xtc, salvia en keta liggen maar moet ik allemaal nog proberen

De Apotheker

Badass junkie
Op volgorde

Wiet
Alcohol
Truffels
Spacecake
Hasj
2C-B
Kanna
Lachgas
Kratom

Daar komt echter nog veel bij want ik heb nog lsd, xtc, salvia en keta liggen maar moet ik allemaal nog proberen

Ik zou persoonlijk adviseren om salvia voor nu links te laten liggen.... en eerst andere psychedelica te proberen. Salvia is echt tricky en vereist in mijn optiek echt wel enige ervaring voor een "leuke" trip.

LoveSexDreams

Belezen gebruiker
Ik zou persoonlijk adviseren om salvia voor nu links te laten liggen.... en eerst andere psychedelica te proberen. Salvia is echt tricky en vereist in mijn optiek echt wel enige ervaring voor een "leuke" trip.

Klopt daar ben ik me van bewust en dat ben ik ook van plan. Ik weet ook dat de ervaring niet bepaalt heel aangenaam is maar toch is mijn nieuwsgierigheid te groot om het niet te proberen

रति

Wijs gebruiker
Alcohol
Weed
Hash (Heb 15+ jaar dagelijks non-stop gerookt, maar nu al zeker 15 jaar niet meer)
Hash olie
LSD (Psychedelica zijn voor mij heilig, maar ik prefereer natuurlijke tripmiddelen)
Paddestoelen (warm fuzzy psych)
Truffels (beste visuele trips)
Diazepam (valium) (meest weirde ervaringen, vooral combi met hash)
Cocaine (ongelovelijk en het enige samen met opium waaraan ik verslaafd zou kunnen raken)
Speed (alleen gebruikt als kids van 18,19 jaar. We rookten het zelfs en werden er totaal leip van. Wisten wij veel dat het slecht was... (mind you: 1980's!)
Heroine (gechineest- geen fuck aan, nochtans twee weken lang geprobeerd het lekker te vinden...)
Opium (beste drug die er bestaat)
Crack (ook geen kut aan; paar weken gebruikt maar kreeg er totaal geen kick van; het sloeg er elke keer keihard in als glas, maar de depressie erna was groter dan het effect)
Absint-alsem (wortel) (fijne subtiele hallucinaties)
Absynth (drank)(ooit een paar keer 90% absynth gehad waar je in no time waanzinnig maf van werd :P
Efedrine (niks aan, alleen hartkloppingen)
Ritalin
Oxazepam (handig voor ontspannen)

Momenteel gebruik ik alleen regelmatig Coke en opium, oxazepam om van hartkloppingen af te komen die ik vreemd genoeg vooral heb op dagen dat ik geen coke gebruik) en escitalopram (lexapro) wat ik door de huisarts krijg voorgeschreven.

Laatst bewerkt:
Alcohol
Wiet
Lachgas
Hasj
Kanna

1p-lsd
Al-lad
Lsd-25
Al-lad/1p-lsd mix, 150ug/50ug

Clonazolam
2fma

To-do lijst:

Xtc of 6-apb (of allebei, heb momenteel alleen 6apb en xtc kom ik denk ik niet zo snel aan)
2cb-fly
2cb

En ooit een keer ketamine lijkt me wel tof

LoveSexDreams

Belezen gebruiker
Alcohol
Wiet
Lachgas
Hasj
Kanna

1p-lsd
Al-lad
Lsd-25
Al-lad/1p-lsd mix, 150ug/50ug

Clonazolam
2fma

To-do lijst:

Xtc of 6-apb (of allebei, heb momenteel alleen 6apb en xtc kom ik denk ik niet zo snel aan)
2cb-fly
2cb

En ooit een keer ketamine lijkt me wel tof

Heb je als eerste psychidelica dus LSD gedaan? Want ik zie geen truffels in je lijstje staan en 2C-B heb je ook nog niet gedaan. Was dat niet veel te heftig voor een eerste trip ervaring?

oranjezee

Newbie
Jeetje wat een lijsten zeg pffff dacht dat ik wel al wat op had. Niet te geloven haha.

-Wiet hasj
-Truffels
-LSD
-2CB
-4FMP
-Diazepam
-Clonazepam
-Oxazepam
-Lyrica (pregabiline)
-Seroquel (quatipine)
-Speed
-Coke
-Lachgas
-Nicotine
-Caffeine
-XTC en MDMA
-Phenibut
-Benzofury
-GHB
-Alcohol
-Kratom
-Weet niet of steroiden tellen maar dianabol en winstrol ook
-Dexamfetamine
-Ritalin
-Lean/purple drink (codeine en promethezine)
-Ketamine
-Crack
-Salvia
-Xanax

Favoriet zijn alcohol icm coke voor huisfeestjes op feesten zelf de combinatie 4fmp en xtc en alcohol
Thuis alcohol met benzo's (niet te veel alcohol want heb keer naakt door t trappenhuis gelopen snachts en bij mensen aan lopen bellen of ze mn piemel wilden zien) Wist hier zelf niks van een man wilde me nog in elkaar slaan heb t later gehoord van mn huisgenoot. Wel eng dat alcohol icm benzos dat kunnen doen :)

Laatst bewerkt:
P

Pompen

Gast
Geaccepteerde Middelen

Alcohol
Wiet
Hasj
Lachgas

Drugs

XTC
MDMA
Amfetamine
Cocaine
Ketamine
Methoxetamine

Medicinaal

Sertraline
Seroquel
Quetiapine
Olanzapine
Fluoxetine
Fluvoxamine
Venlafaxine

Benzodiazepine's

Oxazepam
Lorazepam
Temazepam
Diazepam
Flunitrazepam
Flurazepam

pinkie

Belezen gebruiker
Wiet & paar jaar geleden een halve mdma.. echt niet mijn ding. Heb ook niet de behoefte naar iets eigenlijk ik amuseer me goed met een jointje :)

Heb je als eerste psychidelica dus LSD gedaan? Want ik zie geen truffels in je lijstje staan en 2C-B heb je ook nog niet gedaan. Was dat niet veel te heftig voor een eerste trip ervaring?
Ja mijn allereerste tripervaring was met 1p-lsd. 100ug.
Het was erg intens inderdaad, en zoals ik al verwacht had, met enorm veel ups en downs qua emotie. Van het ene op het andere moment kon je gehele emotie omslaan, maar dit was vrij goed te sturen met mijn beste vriend. Beste ervaring van mijn leven tot nu toe, ook al zaten er ook akelige stukjes in de trip.
Ik heb me zo'n half jaar (lang i know) op die eerste trip voorbereid dus ik wist zo ongeveer wat te verwachten. Na alle reports en filmpjes en info te hebben gelezen was ik alsnog verbaasd over hoe enorm hard dit kleine stofje eigenlijk is. Ik heb er trouwens voor gekozen om ook eerst lsd te doen ipv truffels omdat deze minder goed te sturen zijn. Ook had ik ongeveer 3 weken ervoor zo'n 25ug samen met mijn vriend gepakt om de bodyload te ervaren en dit ervaarde we (in tegenstelling tot veel andere) niet eens als echt vervelend. We waren erg praatgraag en lacherig en er was niet erg veel spanning.

Dus ja, dat. Het was enorm heftig ja, maar een top ervaring.

Hoe was jouw eerste psychedelic ervaring? Welk middel? Kan je me nog wat aanbevelen haha?

LoveSexDreams

Belezen gebruiker
Ja mijn allereerste tripervaring was met 1p-lsd. 100ug.
Het was erg intens inderdaad, en zoals ik al verwacht had, met enorm veel ups en downs qua emotie. Van het ene op het andere moment kon je gehele emotie omslaan, maar dit was vrij goed te sturen met mijn beste vriend. Beste ervaring van mijn leven tot nu toe, ook al zaten er ook akelige stukjes in de trip.
Ik heb me zo'n half jaar (lang i know) op die eerste trip voorbereid dus ik wist zo ongeveer wat te verwachten. Na alle reports en filmpjes en info te hebben gelezen was ik alsnog verbaasd over hoe enorm hard dit kleine stofje eigenlijk is. Ik heb er trouwens voor gekozen om ook eerst lsd te doen ipv truffels omdat deze minder goed te sturen zijn. Ook had ik ongeveer 3 weken ervoor zo'n 25ug samen met mijn vriend gepakt om de bodyload te ervaren en dit ervaarde we (in tegenstelling tot veel andere) niet eens als echt vervelend. We waren erg praatgraag en lacherig en er was niet erg veel spanning.

Dus ja, dat. Het was enorm heftig ja, maar een top ervaring.

Hoe was jouw eerste psychedelic ervaring? Welk middel? Kan je me nog wat aanbevelen haha?

Klinkt inderdaad alsof je je goed had voorbereid erop zeker omdat je van te voren speciaal een micro dosis had genomen om de bodyload te ervaren. Met voorbereiding lijkt het me ook beter te doen dan als je zonder kennis gelijk als eerste trip lsd doet. Een half jaar voorbereiding vind ik niet eens zo gek, sinds ik vier maanden geleden met een vriend heb besloten om lsd te doen ben ik me al aan het inlezen en voorbereiden erop. Ik denk dat ik in totaal op wel 5 maanden voorbereiding kom. We wachten nog op een goed moment om het te gebruiken, hopenlijk kan het binnenkort.

Mijn eerste trip middel was truffels een jaar geleden. Ik had me hier niet goed genoeg op voorbereid weet ik nu ik erop terug kijk. Ik dacht dat het gewoon leuk een beetje vormpjes en kleurtjes zien was maar dat viel vies tegen. Ik kreeg niet echt visuals maar mentaal ging ik heel hard. Maar ik wist helemaal niet dat dat kon dus was er flink van in de war. En er waren 2 anderen bij, waarvan eentje nuchter en de ander wel mee deed, maar die merkte er niet zo veel van dus ik zat eigenlijk gewoon met twee nuchtere mensen dus ik had ook niet echt het gevoel dat ik me helemaal kon laten gaan en gek lopen doen wat ik eigenlijk wel wou lol. Pas geleden heb ik het voor de tweede keer gedaan en toen ging het heel erg goed, daar was ik best blij mee.

Verder heb ik nog een keer 2C-B gedaan wat ik vanaf nu aan iedereen die voor het eerst wilt trippen zou aanraden. Dat is wat je moet nemen als je leuk vormpjes en kleurtjes wilt zien zoals ik de eerste keer wou haha. In vergelijking met lsd zal het wel niet veel voorstellen maar het is de beste psychidelica om puur voor de fun te doen imo (ook al heb ik nog niet veel ervaring met trippen). Ook omdat het mentaal niet zo erg met je fucked als truffels bijvoorbeeld. Truffels zou ik je zeker aanraden en 2C-B als je een keer gwn voor de lol een tripje wilt doen.

Qwertyuiopa

Belezen gebruiker
Alcohol
Wiet/hasj
Ghb

Mdma
4fa
Speed
3mmc
Coke
Bk-ebpd

Ketamine
Lachgas

Flunitrizolam
Clonazolam
Etizolam

2cb
Doc
Al-lad
5 meo mipt
Trip-e capsules

Psychedelic-experience

Belezen gebruiker
Done:

Alcohol
Wiet/hasj
Nicotine
XTC/MDMA
Speed
4-FMP
Cocaïne
6-APB
Ketamine
N2O
LSD
Truffels/paddos
2-CB
GHB
Poppers
Phenibut
Ritalin (medicinaal)
Tramadol
Changa (alleen nog in een joint, geen breaktrough)

To do:

Changa (d.m.v pijp of vape), 4-HO Met, Codeïne

Anunnaki

Wijs gebruiker
Done:
Dexamfetamine
Wiet/Hasj
XTC
Ritalin
Nicotine
Alcohol
Quetiapine
Lorazepam
Oxazepam
Citalopram

To do:
Truffels (Binnenkort!:grin:)
LSD
DMT
Ketamine
2-CB
Mescaline

To do twijfelgevalletjes:
Cocaine
Salvia
6-APB

No go's:
Speed
Lachgas
Crystal Meth
Heroine
Crack
GHB

Mdg91

Newbie
Xtc,Mdma kristallen, speed, cocaine,miauw, base, GHB(afrader) ,2cb, 4fmp, paddo's, salvia, lachtruffels, ketamine, wiet&hasj,tramadol, morfine, en zojuist oxycodon ingenomen maar voel me alleen een beetje stoned.

Koning schepper

Belezen gebruiker
Speed
Cocaïne
Mdma(xtc en kristal tot poeder stampe en snuive)
Keta
LSD
2cb
Hash
Wiet
Truffels
Paddo's(psilocybine)
4-fluoramfetamine
Alprazolam(xanax)
Codeine (gebruikte dit soms om te kunne slapen na speed gebruik wat wel redelijk werkt maar als je echt hard gaat heeft het geen zin, zou je dan knap wat van moeten slikken om rustig te worde)

En alcohol(jah hoor toch tussen het lijstje drugs, echter drinken en dronken worde heb ik al een jaar of anderhalf niet meer gedaan. Hou niet van drank i.v.m. een alcoholistische pa toen ik ik nog jonger was)

Inguz

Experimenterende gebruiker
done:
-Alcohol
-Nicotine
-Wiet
-Hasj
-Spacecake
-Lachgas
-Truffels
-Coke
-MDMA (pil, kristallen & poeder)
-Oxycodon
-5-APB

to do

- ALD 52 LSD
- ketamine
- 2CB

Spacey Ostrich

Ik heb nog een relatief bescheiden lijstje, met:
- 2C-B
- Truffels
- XTC
- Wiet/hasj/etc.
- Alcohol

Ik hoop hier binnenkort LSD en Changa aan toe te voegen. Er zijn nog genoeg andere middelen die ik wil proberen maar dat heeft weinig haast :tongueout:

Twirley Bird

Bewuste gebruiker
Voornamelijk medicijnen als mdma , morfine in alle soorten helaas komt de pijn er altijd wel doorheen. Eigenlijk boos dat de artsen mij niet vertellen wat er in mijn toekomst nog mogelijk komt en ik erachter kom na inzage tussen collega's die de juiste diagnose wel aan elkaar correct doorgeven maar mij in het halve donker laten staan. Ik dwaal af..

Verder paar keer pep en wiet.
Oja en lsd leuk was dat!

Sammeke47

*Cannabis
*tramadol/oxycontin/heroïne (2x gebruikt en het er bij kunnen houden)
*Speed/methamfetaminen, gelukkig maar halve gram, dit was zowat de enige drug die ik ingenomen heb die echt zo een zware impact had dat ik gelukkig niet meer als een halve gram had of ik zat met een gevaarlijke verslaving.
*cocaine
*ketamine
*mdma
*lsd/dmt/truffels/2cb
*benzos (3 jaar dagelijks, gelukkig al 4 maanden volledig gestopt)

Laatst bewerkt:

GoldenGrow

Bewuste gebruiker
marijuana
cocaine
ecstasy
truffels
1p-lsd
etozlam
k2 synthetic marijuana
2cb
speed
4fmp
kratom
xanax
hasj
alcohol
tabak
spacecake
suiker
oxazepam
ritalin

GoldenGrow

Bewuste gebruiker
*Cannabis
*tramadol/oxycontin/heroïne (2x gebruikt en het er bij kunnen houden)
*Speed/methamfetaminen, gelukkig maar halve gram, dit was zowat de enige drug die ik ingenomen heb die echt zo een zware impact had dat ik gelukkig niet meer als een halve gram had of ik zat met een gevaarlijke verslaving.
*cocaine
*ketamine
*mdma
*lsd/dmt/truffels/2cb
*benzos (3 jaar dagelijks, gelukkig al 4 maanden volledig gestopt)
was je withdrawal heftig, ik ga nu 2 maanden benzo gebruiken.

Sammeke47

was je withdrawal heftig, ik ga nu 2 maanden benzo gebruiken.
Heb het toch wel redelijk zwaar gehad, heb kunnen afbouwen met prazepam en diazepam. En ben 2x hervallen in men oude gewoontes, tot ik enkel nog maar eens stuk of 6 bromazepams 12mg had.
Heb dit afgebouwd van 12mg dagelijks bromazepam naar 8-6-3.
Het zwaarste was de overgevoeligheid voor emoties, drukte, licht enzovoort. Slapen was ook een totale ramp, maar daar heeft trazadone, een volgens de arts niet verslavend slaapmiddel gelukkig toch bij geholpen.
2 maanden zou haalbaar moeten zijn, afhankelijk van je dagelijkse dosis zou ik toch aanraden niet gold turkey te stoppen met benzos, ik heb die zooi zwaar onderschat !

GoldenGrow

Bewuste gebruiker
Heb het toch wel redelijk zwaar gehad, heb kunnen afbouwen met prazepam en diazepam. En ben 2x hervallen in men oude gewoontes, tot ik enkel nog maar eens stuk of 6 bromazepams 12mg had.
Heb dit afgebouwd van 12mg dagelijks bromazepam naar 8-6-3.
Het zwaarste was de overgevoeligheid voor emoties, drukte, licht enzovoort. Slapen was ook een totale ramp, maar daar heeft trazadone, een volgens de arts niet verslavend slaapmiddel gelukkig toch bij geholpen.
2 maanden zou haalbaar moeten zijn, afhankelijk van je dagelijkse dosis zou ik toch aanraden niet gold turkey te stoppen met benzos, ik heb die zooi zwaar onderschat !
na dit lezen dennk ik dat ik het tocfh wat heb onderschat, maar ik slik 3 mg per dag denk ik ben ik van plan en af en toe wat dagen pauze soms misschien uitschieters naar 5mg, denk je dat dat oke is om geen hele erge withdrawals te krijgen?

gaat over etizolam trouwens

Sammeke47

na dit lezen dennk ik dat ik het tocfh wat heb onderschat, maar ik slik 3 mg per dag denk ik ben ik van plan en af en toe wat dagen pauze soms misschien uitschieters naar 5mg, denk je dat dat oke is om geen hele erge withdrawals te krijgen?

gaat over etizolam trouwens
Met etizolam heb ik zelf geen ervaring, maar het werkt als een benzo.
Wel heb ik me laten vertellen dat etizolam absoluut niet gecombineerd mag worden met traditionele benzos.
Ik hoop dat je withdrawals meevallen, maar ik zou in jouw plaats mitst je echt zou willen stoppen dit rustig afbouwen.
Ikzelf heb overigens in periodes gezeten waar ik dagelijks 5mg lorazepam of 3-4 mg xanax slikte, of 40-50 mg valium, ik ben hier helemaal niet trots op maar zat toen in een hele donkere periode waar ik gewoon elke dag mijn emoties en mijn lichaam volledig wou platleggen.

H

Huis89

Gast
Alcohol
XTC
Cocaine
Speed
Pep
Mdma cristallen
Ketamine
4-FMP
Wiet
Hasj
Poppers
Miauw miauw
2CB

benzzzy

Badass junkie
stimulerend
Amfetamine
Methamfetamine
Cocaine
4-fmp
Kanna
Caffeine
Theobromine
Nicotine
Methylfenidaat
Ethylfenidaat
Herbal speed

Psychedelica
Mdma
2c-b
Truffels
Lsa
Doornappel(delerium)
Lsd
Mirtazapine

verdovend
Lorazepam
Temazepam
Alprazolam
Diazepam
Oxazepam
Zolpidem
Tramadol
Alcohol
Wiet
Wietkoekjes :P
Trazodone

Dissociatief
ketamine
Lachgas
Benzine
Ether
Lijm
Salvia
Butaan

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Salvia is raar ja. Valt nergens mee te vergelijken en zit ergens tussen de psychedelica en dissociatieven in. Heel eigen karakter heeft het.

Ik durf solo alle psychedelica aan alsmede de ketamine k-hole, maar voor een salvia trip wil ik echt een tripsitter.

Bovenaan