Wat te verwachten van 1500 mg GABA ?

Jixx

Bewuste gebruiker
Iemand ervaring met GABA capsules?

Ik zit met een vraag namens een vriend van mij. Hij heeft een potje GABA pillen aangeschaft met pillen van 500 mg. Hij zegt dat je er 1 tot 3 per dag van mag innemen. Dus 1500 mg zou dan het maximale effect zijn? Maar hij vraagt zich steeds maar af wat hij er precies van kan verwachten?

Hij weegt rond de 100 kilo , en is ongeveer 1,82 meter. Hij wilt het voornamelijk gebruiken om emoties wat af te vlakken.

Excuseer me, ik weet dat GABA geen drugs is officieel, en dus niet bij drugs thuishoort. Maar alle andere sub forums hebben al helemaal niks gemeen met de vraag betreft GABA.

Ik weet wel dat er hier gebruikers zijn die GABA geprobeerd hebben.

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik heb ook een potje GABA capsules staan en geprobeerd, maar de effecten zijn niet enorm aanwezig. Het gaf mij soms een lichte gloed alsof ik wat alcohol had gedronken, verder helpt het om spieren wat te ontspannen. Bij koffie dringen krijg je soms wel van die twitches, of als je termor zou hebben.

GABA is trouwens niet heel actief en wordt ook niet heel goed door de brain blood barier (BBB) opgenomen. Phenibut kan dit wel en is dus ook de aangepaste versie van GABA en werkt ook wat effectiever, maar is ook verslavender. Gebruik dit soms heel incidenteel, een keer per maand en is opzich wel grappig. Soortgelijk aan GABA maar gewoon stukke potenter.

Ik neem aan dat hij het wil gebruiken tegen angst? Dan kan je beter goed sporten of met een hobby bezig zijn waar je je gevoel goed in kwijt kunt. Supplementen in the long run werken gewoon niet echt om zulke problemen te verbergen. Drie capsules zou prima moeten werken, combineer het alleen niet met andere downers want die versterken het effect enorm!

Jixx

Bewuste gebruiker
Bedankt voor je reactie!

Hij wilde het niet gebruiken voor angst zozeer. Hij hoop erop dat hij er wat vrolijker van wordt.
Phenibut kun je toch gewoon legaal bestellen bij een smartshop toch?

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ah oke, het kan wel een kleine mood boost geven, denk dat 5HTP ook goed werkt. Betreffende Phenibut, ik dacht dat veel webshops het uit assortiment hebben gehaald, of de legale status is veranderd weet ik niet precies.

Misschien dat je het nog via ebay kan krijgen, lees je wel een beetje in want het kan volgens vele een verradelijk stofje zijn

Bovenaan