Gaat het te snel?

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik vind het echt zo jammer dat dit prachtige topic compleet ontspoord is...
Kunnen we stiekem een nieuwe starten en doen alsof #9 nooit gebeurd is?

Zelfs de moderators lopen hier maar een beetje aan te klooien... :nomouth:

Ik moet je gelijk geven, we gaan hier met z’n allen teveel off-topic. Ik kan niet ontkennen dat ik me hier als mod ook regelmatig schuldig aan maak, laat me soms iets teveel gaan (het nadeel van een combinatie lid-mod rol, maar ook als ‘gewoon’ lid is het niet oké). 🥲 Oprecht excuus in ieder geval van mijn kant.

InstantKill

Experimenterende gebruiker
Ik moet je gelijk geven, we gaan hier met z’n allen teveel off-topic. Ik kan niet ontkennen dat ik me hier als mod ook regelmatig schuldig aan maak, laat me soms iets teveel gaan (het nadeel van een combinatie lid-mod rol, maar ook als ‘gewoon’ lid is het niet oké). 🥲 Oprecht excuus in ieder geval van mijn kant.
Kan er wel om lachen

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik vind het echt zo jammer dat dit prachtige topic compleet ontspoord is...
Kunnen we stiekem een nieuwe starten en doen alsof #9 nooit gebeurd is?
Goed idee.
Zelfs de moderators lopen hier maar een beetje aan te klooien... :nomouth:
Je kunt het ook anders bekijken. Een beetje lucht brengen in een topic dat op negatieve wijze is ontspoord :) en nee, dat was idd geen bewussie maar zoals mijn Grote Roze Geliefde hier zegt
Wij zijn evengoed gewoon lid, soms melig, en net echte mensen.

Gelukkig ziet ts er wel de lol van ik :)

Kan er wel om lachen
Gelukkig, want lachen is gezond! Hie gaat het nu tussen jullie?

KoLijntje

Belezen gebruiker
Ga ervoor, 100 %! Laat je slechte ervaring met die ex niet zorgen dat dit stuk loopt. Het is een cliché, maar bij liefde hoort nou eenmaal ook het risico(tje) dat je ooit op de een of andere manier gekwetst gaat worden. Maar bij jullie loopt alles vanaf het begin al beter en sneller dan de rest zeg je: daarom alleen al moet je dit niet vergelijken met je andere relaties.

En wat je zou kunnen doen is (desnoods een beetje speels) erachter zien te komen of zij klaar is voor een serieuze relatie, wat ze van vreemdgaan vindt etc.

Succes man, liefde is iets mooi 🙂

Bovenaan