Wat te doen vanavond?! (4-FA/MDMA/2-CB)

t3ll4v1st

Experimenterende gebruiker
Vanavond heeft t3ll4v1st weer een leuk techno feestje in de planning staan!
Even wat feiten op een rijtje:

Nu heb ik even in de persoonlijke apothekersdoos gekeken en heb ik mijn ogen laten vallen op:
- 4-FA OF MDMA
- 2-CB

- Nu heeft t3ll4v1st alleen nog maar ervaring met XTC en niet met 4-FA en 2-CB

- De laatste keer MDMA is zo'n 2,5 maand geleden dus seratonine slurpers zijn geen probleem. Ook heb ik mezelf even aan de 5-htp gezet zodat het seratonine niveau weer back to normal is. Ik voel me super voor vanavond! :mrgreen: (vandaag geen 5-htp genomen zoals ut heurt.)

-Nu weet ik dat MDMA en 4-FA neurotoxisch is, die ga ik dus sowieso niet combineren!

- Zelf zat ik te denken om vanavond alleen 2-CB te doen omdat ik 1e kerstdag ook al een avondje seratonineslurpen op de agenda heb staan. (over een maand dus.)

- MDMA vind ik echt geweldig spul, het euforische gevoel, verbondenheid, de zin om te dansen, alles is fijn, blah blah jullie kennen het verhaal :)

Even wat vragen!
- In hoeverre ga ik een leuke avond hebben als ik alleen aan de 2-CB ga vanavond?

Een technofeest van 23:00 tot 05:00 hou ik echt alleen vol als ik aan de drugs ga, nuchter ben ik de muziek al na een uur zat en krijg ik zin om ergens anders heen te gaan. op MDMA vindt ik techno echt de beste muziek die er bestaat.

Om die reden heb ik het volgende plan bedacht! :)

planning:
18:00 tot 19:00 - avondeten (laatste keer eten)
19:00 tot 22:00 - gamen op de bank met m'n maatje en lekker een paar pilsjes knallen (stuk of 5 max)
22:00 -> 2-CB erin, zelf zit ik te denken aan een hele + een kwartje.
Ik heb pillen van 16mg en weeg 65kg (man) dus dosis = 20mg 2-CB op 65kg schoon aan de haak.
22:00 tot 23:00 - nog even lekker verder gamen en onszelf een beetje opfraaien voor de nacht.
23:00 richting feestje
23:30 daar.

Mocht ik nou na een uur het idee hebben: mwa, ik vind het toch niet echt wat zo'n feestje alleen op 2-CB wil ik eigenlijk rond:

00:30 een hele pil 4-FA pakken (160mg) ik heb namelijk gelezen/gehoord dat je de dosis 4-FA in EEN keer moet pakken.
Anders waarbij je met MDMA in kwartjes kan nemen zegmaar.

Nu ik dit verhaal zo typ besef ik me ineens dat mijn ogen helemaal niet op de MDMA zijn gevallen eigenlijk, ik wil wat nieuws proberen! :)

Nou sta ik altijd open voor suggesties en tips van buitenaf!
Aan jullie dus de vraag/taak:

Help t3ll4v1st aan een top avond!

Volgende week volgt dan het tripreport die jullie eigenlijk samengesteld hebben voor mij! :mrgreen:

happy trippin! :P

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
t3ll4v1st zei:

There's your answer...

ook al is het maar een lichte tripper, 2-CB versterkt je indrukken en indrukken zijn dan al snel teveel. Geen ervaring met 2-CB is niet op een feestje doen. Eerst ff lekker thuis testen of het wat voor je is :) Daarnaast is 20mg een flinke dosis voor een eerste keer.

Ik zou dus zeggen 4-FA of XTC.

t3ll4v1st zei:
-Nu weet ik dat MDMA en 4-FA neurotoxisch is, die ga ik dus sowieso niet combineren!

Dat is nooit onderzocht. Het is 100% zeker een grotere belasting voor je lijf dan één van de twee los, maar of het extra neurotoxisch is is niet bekend. Er was altijd het vermoeden dat XTC en speed gecombineerd extra neurotoxisch zouden zijn, maar dat lijkt ook wel mee te vallen.

Dat is natuurlijk geen reden om het wel te doen, maar een stukje nuance.

t3ll4v1st

SmartieAndMe zei:
t3ll4v1st zei:

There's your answer...

ook al is het maar een lichte tripper, 2-CB versterkt je indrukken en indrukken zijn dan al snel teveel. Geen ervaring met 2-CB is niet op een feestje doen. Eerst ff lekker thuis testen of het wat voor je is :) Daarnaast is 20mg een flinke dosis voor een eerste keer.

Ik zou dus zeggen 4-FA of XTC.

t3ll4v1st zei:

Dat is nooit onderzocht. Het is 100% zeker een grotere belasting voor je lijf dan één van de twee los, maar of het extra neurotoxisch is is niet bekend. Er was altijd het vermoeden dat XTC en speed gecombineerd extra neurotoxisch zouden zijn, maar dat lijkt ook wel mee te vallen.

Dat is natuurlijk geen reden om het wel te doen, maar een stukje nuance.

Hey Smartie! Bedankt voor je reactie! stel het erg op prijs! :)

Toch ben ik wel erg benieuwd naar 2-CB!
Ander voorstel.
Wat nou als ik rond 20:00u de 2-CB al neem in de thuissetting, kan ik daar lekker aan wennen en in de thuissetting inkomen.
Als ik me dan lekker voel, gaan we gewoon rond 23:00 richting de party. kijk ik daar aan hoe het is, en kan ik besluiten om de trip te verlengen door 4mg bij te nemen met of zonder 4-FA. afhankelijk hoe het is.
Het zou top zijn als ik gewoon heerlijk ga op de 2-CB zodat ik geen seratonineslurper naar binnen hoef te gooien. Dan heb ik voor de kerst nog iets om naar uit te kijken!
(heb ik sowieso al, maar met een :xtc: op is het natuurlijk nog leuker :wink: )

*Edit*
Net even het filmpje van drugslab gekeken over 2-CB, met name de dosering is intressant.
Ze zeggen inderdaad dat tussen de 5 en 15mg een beetje XTC like is en 15-25 echt hallicunerend. Het beste is dus gewoon 1 pilletje van 16mg denk ik, niet al te gek.
Ik ben ook niet direct opzoek om helemaal de pan uit te spacen, maar juist een beetje dat xtc like gevoel.
BRON: [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=h_lIZWBKqeM[/youtube]

Ik snap je verhaal heel goed. Mijn eerste XTC ervaring was ook een mix tussen 2-CB en MDMA Echter wist ik dit pas weken achteraf, want degene die toen de pillen regelde vertelde mij dat het eerste kwartje 2-CB was, geen MDMA... het 2e kwartje was MDMA. Mijn eerste xtc ervaring was dus ook enorm overweldigend! (ging zelfs aan het begin bad...) daarna echter een van de beste ervaringen tot nu toe.

Ik vind alleen zelf dat ik nog geen ervaring heb met 2-CB omdat dit geen BEWUSTE ervaring was. Vandaar dat ik het deze keer "goed" wil doen, met volle besef!

Ik kan op het feestje trouwens gewoon lekker naar buiten, de kou in en een rustig plekje opzoeken als het teveel wordt. Dat helpt denk ik ook enorm.

Denk je dat het op die manier misschien minder overweldigend is?

Happy trippin! :)

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Zoals smartie zegt raad ik ook de 4F aan.

Anderen zullen je misschien wel vertellen dat 2CB best prettig is op een feest maar de meesten hebben het middel al op een rustige setting geprobeerd. Het blijft een soort van tripmiddel die er toch wel kan voor zorgen dat het op een feest allemaal net iets overweldigend word. De effecten van 2cb in lage dosis lijken dan wel op een mdma ervaring maar in mijn ogen totaal niet te vergelijken met the real deal. Persoonlijk krijg ik van 2cb altijd een sloom gevoel en zware benen. Moet er niet aan denken dat ik dan op een feest sta :-P

4F is dan weer veel energieker en lijkt nog het meest op MDMA light met een pepperig tintje aan. Persoonlijk vind ik dit goed te handelen op een feestje en lijkt niets overweldigend.

Laat es weten hoe de avond/nacht gelopen is :wink:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
16mg is al draaglijker dan 20mg inderdaad. Ik vond 23mg zelfs thuis vrij hard, laat staan op een feestje. Het kan vrij snel gaan..

Als je je serotonine voor kerst wilt sparen zou ik nu gewoon lekker niks gebruiken. Maargoed, je kunt inderdaad de boel laten inwerken thuis en dan 2 uur later naar een feestje gaan maar dan loop je wel weer de kans dat je misschien niet naar het feestje wilt :P

t3ll4v1st

Tekzor668 zei:
SmartieAndMe zei:
Als je je serotonine voor kerst wilt sparen zou ik nu gewoon lekker niks gebruiken.

Dit lijkt het beste advies!

2-CB verbruikt toch geen seratonine?
Het hecht zich onder andere aan je seratonine receptoren maar je seratonine voorraad wordt niet aangebroken naar mijn weten.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dat klopt. 2C-B kun je gerust nemen zonder dat je je serotonine leeg trekt.

t3ll4v1st

Ik weet dat dit niet gebruikelijk is. Maar ik doe het toch: ik denk dat het nu een uur geleden is dat 16mg 2-cb genomen heb. Ik ben heel heeeeeeel blij dat ik niet meer genomen heb. Alles komt inderdaad best heftig over. Alles is dubbel zo gedetailleerd/intens/groot/klein alles iswordt een soort van vergroot zegmaar. Alles is extra.

Anyhow.

Over een uurtje naar het feest en ik heb er ziiiin in!

*edit* nu ongeveer 2 uur geleden en de visuals zijn nu denk ik wel op het heftigste. Overal zitten patronen in. En het lijkt net als of je door Google deap dream aan het kijken bent. Echter kan ik dit gewoon nog doodnormaal typen...

Zo het is nu 02:36 hier en de mdma heeft het overgenomen van de 2cb!

*edit* 5:05 thuis! Na een lekker coming down wandeling van zeker 50 minuten door -3 graden gelopen te hebben zijn we weer thuis!

Een absoluut onvergetelijke avond. Heel heftig, heel bijzonder. Gaat me nog veel moeite kosten om het goed te kunnen omschrijven! Wat een avond ha!

T3ll4v1st gaat een jointje roken en dan lekker slapen!

Happy tripping! :wave:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Dus heb je MDMA na 2CB genomen? Ik heb dit ook gedaan op mijn eerste 2cb ervaring. Super was dat :grin:

t3ll4v1st

Tekzor668 zei:
Dus heb je MDMA na 2CB genomen? Ik heb dit ook gedaan op mijn eerste 2cb ervaring. Super was dat :grin:

Yes! Rond 10:00 de 2-cb gepakt (16mg) en rond 01:00 nog 80mg mdma!
Ben wel blij dat ik de mdma erbij gepakt heb. Echt grappig die overgang van 2-Cb naar mdma trouwens. Van compleet trippen in je eigen wereld naar super euforisch en intens genieten, maar dan in de "echte wereld".
Als ik de mdma niet gepakt had was ik denk ik een stuk eerder naar huis gegaan. Vond het wel lekker om uit m'n eigen wereldje te stappen en lekker te kunnen genieten van andere dingen. Was op een gegeven moment wel een beetje klaar met m'n eigen wereld hahaha :mrgreen:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik vond de overgang wel magie hebben. Een heel warm euforisch gevoel wat ik met enkel MDMA niet kan of niet meer kan bereiken. Een warm gevoel gloeiend vanuit het middenrif die het gehele lichaam overnam in no time.

Mooi dat je een leuke ervaring hebt gehad maar wat word de drugskeuze dan voor oud en nieuw ?

t3ll4v1st

Tekzor668 zei:
Ik vond de overgang wel magie hebben. Een heel warm euforisch gevoel wat ik met enkel MDMA niet kan of niet meer kan bereiken. Een warm gevoel gloeiend vanuit het middenrif die het gehele lichaam overnam in no time.

Mooi dat je een leuke ervaring hebt gehad maar wat word de drugskeuze dan voor oud en nieuw ?

Die overgang was bij mij heel geleidelijk. Ik ging een beetje op en neer tussen mij eigen wereldje en het echte wereldje tot op een gegeven moment de mdma het echt overnam. Ik was hier wel echt blij mee moet ik zeggen. Het kwam ook precies op het juiste moment. Net dat ik er wel een beetje klaar mee was, nam de mdma het over!

Voor het feestje met kerst ga ik wel een keertje zondigen ben ik bang. De reden hierachter is dat m'n vriendin het dan ook voor het eerst gaat doen. Daar wil ik wel lekker van mee kunnen genieten. Na de kerst heb ik een periode van zeker 4 a 5 maanden waar niks op de planning staat. Dan ga ik mijn brein even de rust gunnen die het toekomt!

Tot kerst maar even het seratonine niveau opkrikken met wat 5-htp zo nu en dan! Ben benieuwd of dat überhaupt helpt en ik dan nog steeds lekker ga met kerst!

t3ll4v1st

Hartelijk bedankt voor jullie reacties en Tips!

Ik heb een enorm gave/heftige/mooie avond gehad vrijdag.
Het uitgebreide trip report is af, deze kunnen jullie hier vinden:

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=60240

Ik hoop dat jullie er lekker doorheen komen, het is best een lap :wink:
Ik heb erg mijn best gedaan om het in een verhaal vorm te schrijven, zodat het lekker weg leest.

Nogmaals bedankt voor jullie reacties! En hopelijk zie ik jullie weer onder mijn tripreport terugkomen! :grin:

Happy trippin! :wave:

Bovenaan