Wat luister je nu?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod

W.F.L.

Badass junkie
Random XS Live @ Binary Bassline Open Air (als ik iemand kan plezieren met een downloadlink, hij staat bij mijn favorieten :P)

Ben er wel nog steeds niet achter of het binary of bionic bass line openair is, maar wel vette set :grin:

W.F.L.

Badass junkie
Drientje zei:
[youtube]m7bqFzZlx7M&feature=related[/youtube]

Muziekspeler op shuffle met alles wat erin geprakt is. :grin:

Hahaha, heb je die van iSmokex gekregen ofzo? :grin: Tering he.. Dat gaat me toch wel een beetje te ver :tearsofjoy:

OT: Squadra Blanco - Night of The Illuminati (Holosynthesis-1)

Drientje

DF-koning
W.F.L. zei:
Drientje zei:
[youtube]m7bqFzZlx7M&feature=related[/youtube]

Muziekspeler op shuffle met alles wat erin geprakt is. :grin:

Hahaha, heb je die van iSmokex gekregen ofzo? :grin: Tering he.. Dat gaat me toch wel een beetje te ver :tearsofjoy:

OT: Squadra Blanco - Night of The Illuminati (Holosynthesis-1)

Nee niet van iSmokex....
Van iemand die zijn complete muziekcollectie op mijn harde schijf gegooid heeft.

Niet erg maar nu zit ik ook met André Hazes en C-mon en Kypsky opgescheept. :grin:

W.F.L.

Badass junkie
Drientje zei:
Nee niet van iSmokex....
Van iemand die zijn complete muziekcollectie op mijn harde schijf gegooid heeft.

Niet erg maar nu zit ik ook met André Hazes en C-mon en Kypsky opgescheept. :grin:

Ah ok, nouja, ik had 3 CD's vol happy.. Daar wordt W.F.L. niet zo happy van haha :grin:

OT: KETA002 :sunglasses:

dfssdfde

Badass junkie
Chad VanGaalen & Warren Zevon op shuffle. Van Warren Zevon de discography en van Chad de cd "Soft Airplane". Zeker een aanrader die laatste!

Dopezilla

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
Ivoos zei:
Heb jij geen last.fm by the way? Echt handig om nieuwe dingen te leren kennen :)
Ik had het vroeger wel, totdat die klootzakken er geld voor gingen vragen.
't Is nog altijd gratis hoor. Not quite sure hoe het met de radio zit. Ik had mijn 30 gratis tracks er al op zitten, maar zit nu weer vrolijk naar last.fm radio te luisteren. :confused:

Of is het 30 per maand ofzo? Awel, 't blijft een handige site.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Dopezilla zei:
't Is nog altijd gratis hoor. Not quite sure hoe het met de radio zit. Ik had mijn 30 gratis tracks er al op zitten, maar zit nu weer vrolijk naar last.fm radio te luisteren. :confused:

Of is het 30 per maand ofzo? Awel, 't blijft een handige site.
Je zou best gelijk kunnen hebben hoor. Op een gegeven moment hadden ze ingevoerd dat je een account moest hebben. Vervolgens kwamen ze met die grap dat je bij wijze van trial, 30 gratis nummers kreeg. Ik had toen een nieuw account gemaakt, heb gebruik gemaakt van die 30 tracks, maar ik kende alle artiesten al. Toen was ik het zat :)

Dopezilla

Badass junkie
Tja, ik luister enkel bij hoge uitzondering eens naar die radio, en dan meestal de tag radio van een genre waar ik nog niet zo bekend in ben, maar ik blijf vooral lid omdat ik 'n groot fan van suffe statistiekjes ben.

Daarom ben ik nu dus zo boos omdat m'n iPod niet scrobblet. :rolleyes:

Bovenaan