NiceChris Pontius zei:Johnny Cash & June Carter - Help me make it through the night
hier:
NiceChris Pontius zei:Johnny Cash & June Carter - Help me make it through the night
Drientje zei:[youtube]m7bqFzZlx7M&feature=related[/youtube]
Muziekspeler op shuffle met alles wat erin geprakt is.![]()
W.F.L. zei:Drientje zei:[youtube]m7bqFzZlx7M&feature=related[/youtube]
Muziekspeler op shuffle met alles wat erin geprakt is.![]()
Hahaha, heb je die van iSmokex gekregen ofzo?Tering he.. Dat gaat me toch wel een beetje te ver
OT: Squadra Blanco - Night of The Illuminati (Holosynthesis-1)
Drientje zei:Nee niet van iSmokex....
Van iemand die zijn complete muziekcollectie op mijn harde schijf gegooid heeft.
Niet erg maar nu zit ik ook met André Hazes en C-mon en Kypsky opgescheept.![]()
Torrent is aan het downloadenIvoos zei:Chad VanGaalen & Warren Zevon op shuffle. Van Warren Zevon de discography en van Chad de cd "Soft Airplane". Zeker een aanrader die laatste!
Done. Ik zet 'm nu aan.Ivoos zei:Ik denk dat je het wel goed zult vinden, laat het eens weten![]()
Ik ben inmiddels bij de vierde en ik heb 'm nog niet uit gezet. Dat zegt wel watIvoos zei:Eerste liedje van die cd vind ik echt heerlijk![]()
Heb jij geen last.fm by the way? Echt handig om nieuwe dingen te leren kennenExceptional Insight zei:Ik ben inmiddels bij de vierde en ik heb 'm nog niet uit gezet. Dat zegt wel watIvoos zei:Eerste liedje van die cd vind ik echt heerlijk![]()
![]()
Ik had het vroeger wel, totdat die klootzakken er geld voor gingen vragen.Ivoos zei:Heb jij geen last.fm by the way? Echt handig om nieuwe dingen te leren kennen![]()
't Is nog altijd gratis hoor. Not quite sure hoe het met de radio zit. Ik had mijn 30 gratis tracks er al op zitten, maar zit nu weer vrolijk naar last.fm radio te luisteren.Exceptional Insight zei:Ik had het vroeger wel, totdat die klootzakken er geld voor gingen vragen.Ivoos zei:Heb jij geen last.fm by the way? Echt handig om nieuwe dingen te leren kennen![]()
Je zou best gelijk kunnen hebben hoor. Op een gegeven moment hadden ze ingevoerd dat je een account moest hebben. Vervolgens kwamen ze met die grap dat je bij wijze van trial, 30 gratis nummers kreeg. Ik had toen een nieuw account gemaakt, heb gebruik gemaakt van die 30 tracks, maar ik kende alle artiesten al. Toen was ik het zatDopezilla zei:'t Is nog altijd gratis hoor. Not quite sure hoe het met de radio zit. Ik had mijn 30 gratis tracks er al op zitten, maar zit nu weer vrolijk naar last.fm radio te luisteren.![]()
Of is het 30 per maand ofzo? Awel, 't blijft een handige site.