Wat luister je nu?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Zeker. Geen enkele andere band zou metal, rock, progrock, hardrock, disco, dance, pop, vaudeville, opera, folk en hardrock kunnen combineren op dergelijk geniale wijze.
Eens! Daarom echt een gemis voor mij dat ik hen nooit live heb gezien. Ik was namelijk een echte concert ganger in de jaren 80 en 90

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Wie heb je allemaal gezien? :thinking:

Poeh, ik weet lang niet alles meer hoor. Ben ook erg veel naar minder bekende artiesten en optredens geweest. Wat alternatieve Nederlandse en Europese bands die vooral in kleine zalen en kleine poppodia speelden. Ook in het buitenland naar veel concerten geweest, België, Duitsland, London, Tsjechië (1x).
Maar de meeste grote namen weet ik nog wel. Ook die waren soms in het buitenland maar vooral in Nederland in de grote zalen/complexen.

-Tina Turner, keer of 5 of 6x, NL/GB
-Prince, 2x, NL
-Micheal Jackson, 1x, NL
-Depeche Mode, 3x, NL/BE
-Pink Floyd, 1x, NL
-KISS, 1x, GB
-Anouk, 5 tot 7x, NL
-Sinéad O’Connor, 2x, NL/GB
-2 Unlimited, 2x, NL
-Golden Earring, ruim 10x, NL

En vast nog veeeeeel meer die ik nu even niet meer weet.
Leuke lijst he?

Houd jij ook van concerten?

MetalGuy

Badass junkie
Poeh, ik weet lang niet alles meer hoor. Ben ook erg veel naar minder bekende artiesten en optredens geweest. Wat alternatieve Nederlandse en Europese bands die vooral in kleine zalen en kleine poppodia speelden. Ook in het buitenland naar veel concerten geweest, België, Duitsland, London, Tsjechië (1x).
Maar de meeste grote namen weet ik nog wel. Ook die waren soms in het buitenland maar vooral in Nederland in de grote zalen/complexen.

-Prince, 2x, NL
-Micheal Jackson, 1x, NL
-Depeche Mode, 3x, NL/BE
-Pink Floyd, 1x, NL
-KISS, 1x, GB
-Anouk, 5 tot 7x, NL
-2 Unlimited, 2x, NL

Leuke lijst he?

En of ik van concerten houd. 😍

Mooi lijstje!

Lemmy

Badass junkie

-Prince, 2x, NL
-Micheal Jackson, 1x, NL
-Depeche Mode, 3x, NL/BE
-Pink Floyd, 1x, NL
-KISS, 1x, GB
-Anouk, 5 tot 7x, NL
-2 Unlimited, 2x, NL

Leuke lijst he?

Ja absoluut :sunglasses:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Klassieker! Opende de deur naar mijn favoriete genre: raprock/metal!

😍😍😍

Leuk he! Muziek kan je echt veel brengen in het leven. Ik ben er iig dol op!
Ik heb een heel brede muziek interesse ook. Vind veel goed voor verschillende stemmingen of momenten. Het enige wat ik minder vind is dat super super snelle zoals bv death metal, hard hardstyle (elektronische muziek) en etc. Ook de nieuwe NL talige nrs niet, meeste (huidige) rap ook niet.

MetalGuy

Badass junkie
Leuk he! Muziek kan je echt veel brengen in het leven. Ik ben er iig dol op!
Ik heb een heel brede muziek interesse ook. Vind veel goed voor verschillende stemmingen of momenten. Het enige wat ik minder vind is dat super super snelle zoals bv death metal, hard hardstyle (elektronische muziek) en etc. Ook de nieuwe NL talige nrs niet, meeste (huidige) rap ook niet.
Mij maakt het eigenlijk vrij weinig uit waar iets onder valt. Als het klinkt, klinkt het!

Maar ik begrijp wat je bedoelt. Death metal kan ik wel waarderen trouwens. Maar mijn smaak daarin gaat meer uit naar meer "cleane" vocalen. Liefst rappend.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Mij maakt het eigenlijk vrij weinig uit waar iets onder valt. Als het klinkt, klinkt het!

Maar ik begrijp wat je bedoelt. Death metal kan ik wel waarderen trouwens. Maar mijn smaak daarin gaat meer uit naar meer "cleane" vocalen. Liefst rappend.
Ik weet genre’s en de “hokjes” waar muziek in valt ook nooit. Het spreekt me aan of niet.

L

Lid 147679

Gast
het is weer zo'n zondag om op russische drinkliederen te dansen en uit volle borst mee te zingen

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter

Deze man staat gewoon tijdens het nummer zelf zijn gitaar te stemmen als onderdeel van het lied... :confused:

En wat een prachtige muziek maakt hij...

joetsie

Badass junkie

-Prince, 2x, NL
-Micheal Jackson, 1x, NL
-Depeche Mode, 3x, NL/BE
-Pink Floyd, 1x, NL
-KISS, 1x, GB
-Anouk, 5 tot 7x, NL
-2 Unlimited, 2x, NL

Leuke lijst he?

Tina turner super!

Eve's drop

Badass junkie
Echt fijn dat je niks hoeft te embedden met video's!

Dit forum loopt lichtjaren voor op de rest, technisch gezien dan. De mens blijft herhalen haha.

Mijn punt is dat als je een videootje erop wil knallen je alleen de link plakt en enter!

Making my life easy 🤣

Bovenaan