Lemmy
Badass junkie
Ah zo. Ja dat is wel een beetje zo. Maar Queen blijft goed
Zeker. Geen enkele andere band zou metal, rock, progrock, hardrock, disco, dance, pop, vaudeville, opera, folk en hardrock kunnen combineren op dergelijk geniale wijze.
Ah zo. Ja dat is wel een beetje zo. Maar Queen blijft goed
Eens! Daarom echt een gemis voor mij dat ik hen nooit live heb gezien. Ik was namelijk een echte concert ganger in de jaren 80 en 90Zeker. Geen enkele andere band zou metal, rock, progrock, hardrock, disco, dance, pop, vaudeville, opera, folk en hardrock kunnen combineren op dergelijk geniale wijze.
Wie heb je allemaal gezien?Eens! Daarom echt een gemis voor mij dat ik hen nooit live heb gezien. Ik was namelijk een echte concert ganger in de jaren 80 en 90
Wie heb je allemaal gezien?![]()
En of ik van concerten houd. 😍Poeh, ik weet lang niet alles meer hoor. Ben ook erg veel naar minder bekende artiesten en optredens geweest. Wat alternatieve Nederlandse en Europese bands die vooral in kleine zalen en kleine poppodia speelden. Ook in het buitenland naar veel concerten geweest, België, Duitsland, London, Tsjechië (1x).
Maar de meeste grote namen weet ik nog wel. Ook die waren soms in het buitenland maar vooral in Nederland in de grote zalen/complexen.
-Tina Turner, keer of 5 of 6x, NL/GB
-Prince, 2x, NL
-Micheal Jackson, 1x, NL
-Depeche Mode, 3x, NL/BE
-Pink Floyd, 1x, NL
-KISS, 1x, GB
-Anouk, 5 tot 7x, NL
-Sinéad O’Connor, 2x, NL/GB
-2 Unlimited, 2x, NL
-Golden Earring, ruim 10x, NL
En vast nog veeeeeel meer die ik nu even niet meer weet.
Leuke lijst he?
Houd jij ook van concerten?
Klassieker! Opende de deur naar mijn favoriete genre: raprock/metal!
Ja absoluutPoeh, ik weet lang niet alles meer hoor. Ben ook erg veel naar minder bekende artiesten en optredens geweest. Wat alternatieve Nederlandse en Europese bands die vooral in kleine zalen en kleine poppodia speelden. Ook in het buitenland naar veel concerten geweest, België, Duitsland, London, Tsjechië (1x).
Maar de meeste grote namen weet ik nog wel. Ook die waren soms in het buitenland maar vooral in Nederland in de grote zalen/complexen.
-Prince, 2x, NL
-Micheal Jackson, 1x, NL
-Depeche Mode, 3x, NL/BE
-Pink Floyd, 1x, NL
-KISS, 1x, GB
-Anouk, 5 tot 7x, NL
-2 Unlimited, 2x, NL
Leuke lijst he?
Klassieker! Opende de deur naar mijn favoriete genre: raprock/metal!
😍😍😍
Mij maakt het eigenlijk vrij weinig uit waar iets onder valt. Als het klinkt, klinkt het!Leuk he! Muziek kan je echt veel brengen in het leven. Ik ben er iig dol op!
Ik heb een heel brede muziek interesse ook. Vind veel goed voor verschillende stemmingen of momenten. Het enige wat ik minder vind is dat super super snelle zoals bv death metal, hard hardstyle (elektronische muziek) en etc. Ook de nieuwe NL talige nrs niet, meeste (huidige) rap ook niet.
Ik weet genre’s en de “hokjes” waar muziek in valt ook nooit. Het spreekt me aan of niet.Mij maakt het eigenlijk vrij weinig uit waar iets onder valt. Als het klinkt, klinkt het!
Maar ik begrijp wat je bedoelt. Death metal kan ik wel waarderen trouwens. Maar mijn smaak daarin gaat meer uit naar meer "cleane" vocalen. Liefst rappend.
Tina turner super!Poeh, ik weet lang niet alles meer hoor. Ben ook erg veel naar minder bekende artiesten en optredens geweest. Wat alternatieve Nederlandse en Europese bands die vooral in kleine zalen en kleine poppodia speelden. Ook in het buitenland naar veel concerten geweest, België, Duitsland, London, Tsjechië (1x).
-Prince, 2x, NL
-Micheal Jackson, 1x, NL
-Depeche Mode, 3x, NL/BE
-Pink Floyd, 1x, NL
-KISS, 1x, GB
-Anouk, 5 tot 7x, NL
-2 Unlimited, 2x, NL
Leuke lijst he?
Ja haar shows waren altijd een spektakel!Tina turner super!
Kippevel van haar.Ik hou niet van rap.Gospel,soul prachtigJa haar shows waren altijd een spektakel!