Aniet_Speed
Badass junkie
Livestream van Masters, op vol volume FUCK de buren😈
Ik hoop zo dat in de zomer de festivals doorgaan.Kan wel janken nu ik Partyraiser zie draaien...😭😭😭. Klote virus , hier had ik nu gewoon moeten ZIJN i.p.v. op m'n tv een livestream kijken😔
Ik hoop zo dat in de zomer de festivals doorgaan.
Vandaar ook "voor de liefhebbers"..Beetje softe muziek....
Ik ga er niet vanuit, kan het alleen maar meevallen.Ik hoop zo dat in de zomer de festivals doorgaan.
Deze luister ik nu, lekker oldschool😍.. als je naar dat publiek kijkt ook, nergens zie je die tering telefoons, gewoon lekker oldschool hard losgaan... Good old days.....😊
Ik vind die lamp ernaast wel mooi. Ik hou wel van dat soort lampjes. Het liefst een stuk of 20 verschillende door het hele huis met sommige in kleurtjes en andere in mooi warm geel licht zoals die van jou.Bekijk bijlage 6032
Wat vind je van m'n lightbox creatie?🤣lol vanmiddag bij de action gehaald, grappig zo'n ding🤣
Jaaa, dat vind ik ook altijd zo gaaf om te zien van die oldschool beelden. Iedereen gewoon lekker hard uit hun dak aan het gaan zonder telefoon.
En ik hoop ook echt dat de festivals wel door kunnen gaan, maar ga idd maar nergens vanuit en ga ook nergens kaartjes voor halen voorlopig ( ook al kan dat voor sommige festivals zoals Dominator idd ook gewoon nog niet nu)
Ik luister nu deze:
Ik vind die lamp ernaast wel mooi. Ik hou wel van dat soort lampjes. Het liefst een stuk of 20 verschillende door het hele huis met sommige in kleurtjes en andere in mooi warm geel licht zoals die van jou.
Om een beetje in de sfeer van hierboven te blijven:
Preemo beats
Altijd goed. Ik heb coldplay gezien in "stade de France". Echt impressive.
Tiny desk concert al gechecked van mr preemo ?Preemo beats![]()
Nee!Tiny desk concert al gechecked van mr preemo ?
Vind de vibe echt vet in dit "concert" veel of geen publiek, preemo geeft hem altijd volledigNee!
Zit 'm nu te luisteren. Supervet!
Ontopic:
Hier nog een tiny desk parel van rakim.Ja die bassist heeft er zo'n lol in! Werkt enorm aanstekelijk!
Feel the vibe![]()
Als ik iets nieuws ontdek op yt komen er playlists tussen de aparte songs door.Waarom heb ik dit nooit eerder gezien... Hiphop legends met echte muzikanten/instrumenten erbij... Zo vet dit!
Rakim is te gek ja. Nog steeds blijkbaar...
Wu-tang doet mij altijd denken aan mijn jeugd
Wu-tang is dope. Heb ook wat albums van ze en wat solo albums.Wu-tang doet mij altijd denken aan mijn jeugdvroeger had ik alle cd's, poster shit op mn muur en droeg ik wu-tang kleding
![]()
Was Big Daddy Kane helemaal vergeten.