topschijf ! Spijtig van de censures in het begin.
topschijf ! Spijtig van de censures in het begin.![]()
Old school all the way !Ja idd. Ben wat op de old school tour vertrokken voor een paar weken denk ik
Damn die kerel ging lekkerOld school all the way !
Heb het de laatste tijd weer voor de Freestyles .
Chill , doet me denken aan jurassic five.Damn die kerel ging lekker🔥🔥🔥
Damn man , wat is dat met jouw de laatste tijd , door jouw binge in de laatste 2 dagen df met je muziek en epic post commentaar
Geen flauw idee maar ik ben gewoon happy dat ik gelukkig kan zijn zonder de oxycodone en lormetazepam. Alles gaat goed in het leven behalve een klein famillieprobleem maar anders gaat alles top en deze maand of volgende maand ga ik weer werken dus het leven kan niet beter voor mij!Damn man , wat is dat met jouw de laatste tijd , door jouw binge in de laatste 2 dagen df met je muziek en epic post commentaar![]()
Snap je wel hoor , dagelijks speed gebruik naar eens om de 2 a 3 weken 1x kunnen brengen , nu in men benzo taper (vandaag terugval en 0.75 teveel clona binnen eigenlijk..Geen flauw idee maar ik ben gewoon happy dat ik gelukkig kan zijn zonder de oxycodone en lormetazepam. Alles gaat goed in het leven behalve een klein famillieprobleem maar anders gaat alles top en deze maand of volgende maand ga ik weer werken dus het leven kan niet beter voor mij!
Dit is zeker ook te danken aan de mensen hier op DF maar als ik jou zie dan krijg ik de schijterij @inner_search![]()
Echt zonde ik probeer het echt te like dit soort Nederlandse rap maar het lukt me niet..
Je komt er nooit je bent te leip voor tv, je hebt een veel te grote bek en je staat stijf vd C