Wat luister je nu?

transformated

Badass junkie
Damn man , wat is dat met jouw de laatste tijd , door jouw binge in de laatste 2 dagen df met je muziek en epic post commentaar :hearteyes:
Geen flauw idee maar ik ben gewoon happy dat ik gelukkig kan zijn zonder de oxycodone en lormetazepam. Alles gaat goed in het leven behalve een klein famillieprobleem maar anders gaat alles top en deze maand of volgende maand ga ik weer werken dus het leven kan niet beter voor mij!

Dit is zeker ook te danken aan de mensen hier op DF maar als ik jou zie dan krijg ik de schijterij @inner_search :wink:

inner_search

Badass junkie
Geen flauw idee maar ik ben gewoon happy dat ik gelukkig kan zijn zonder de oxycodone en lormetazepam. Alles gaat goed in het leven behalve een klein famillieprobleem maar anders gaat alles top en deze maand of volgende maand ga ik weer werken dus het leven kan niet beter voor mij!

Dit is zeker ook te danken aan de mensen hier op DF maar als ik jou zie dan krijg ik de schijterij @inner_search :wink:
Snap je wel hoor , dagelijks speed gebruik naar eens om de 2 a 3 weken 1x kunnen brengen , nu in men benzo taper (vandaag terugval en 0.75 teveel clona binnen eigenlijk..
En door zaterdag 12mg pce te gebruiken ben ik heel de week nog super super goed gezind !
Benzo's zijn kit en dan zeker met de oxy , goed dat je er vanaf bent ! Sterk.

Ej, ze noemen me nix voor nix schijthol eh :wink:

Bovenaan