Lorn is de shit
OT: Steorrah, progressive death uit Duitsland. Voor fans van Opeth, Daylight Dies, Edge of Sanity.
Jawel. Wel lekker af en toe.
De clip van acid rain vind ik overigens fokking lekker.
Lekker als in "interessante thematiek, goede cinematografie en sfeercreatie, en esthetisch stimulerend" of lekker als in "hmmmmm, cheerleaderbillen"?![]()
Ilta Hämärä - Himmeä Kaihoisa SininenUitgebreide muziekvoorkeur @PsychedelicMagic! Mooi wat je allemaal voorbij laat komen. Ik geloof dat ik dat album van ERA nog in mijn cd collectie heb zitten.
On topic! Sevdalizah ... kan ik heerlijk op spacen.
Jah dat nummer van Sevdaliza is ook heerlijk! Alleen buiten human kan ik geen nummers van haar vinden die net zo goed klinken![]()
Challenge accepted, al vrees ik dat je gelijk hebt.
oei oei oei... Nee man, nee!! Grimes heeft echt zoveel meer geweldige nummers en die ik persoonlijk nog beter vind van Genesis.. Hier:Ik heb hetzelfde probleem bij Sevdalizaer zijn wel meer artiesten die (naar mijn mening) maar één goed nummer hebben: Water Me van FKA Twigs, Horse with No Name van America, Stuck in the Middle with You van Stealers Wheel, Genesis van Grimes, Le Vent Nous Portera van Noir Désir, ... Jammer jammer.
er zijn wel meer artiesten die (naar mijn mening) maar één goed nummer hebben
Mm, nooit van gehoord. Interessant.Joanna Newsom heeft helaas ook maar één lied dat goed klinkt. Verder vind ik het maar niks....
sprout and the bean..
Surf van nu, gebaseerd op black metal nummers.
Dank dank dank en fuck fuck fuck! En nog meer van dat. Ik hou van dit topic, ben al een tijd bezig om alle muziek te luisteren en kom er vaak achter dat ik al veel ken. Nooit zo de noodzaak gehad om alles te delen. Nu delen jullie van alles en ik word helemaal blij, echt blij blij en super blij. Ik herken veel en voel verwantschap en tegelijkertijd herken ik soms iets niet en dan voel ik nieuwsgierigheid.
Lekker hoor. Ik hou van dit forum. Ik ga zeker een playlist maken met alles wat hier voorbij komt.
On topic post ik waar ik nu naar aan het luisteren ben, het gaat om de vrolijke sfeer......