Wat luister je nu?

transformated

Badass junkie
Zit nu in het ziekenhuis voor ontwenning van oxycodon. Heb 4 dagen suboxone gehad voor de afkick en nu ben ik al 26 uurtjes opiaat vrij en voel me al stukken beter. Juist mentaal heb ik nog een lange weg te gaan.

Dit luister ik nu de laatste week:

lysergic bink

Bewuste gebruiker

Als ik om twee uur deze nacht dit nummer speel , dan weet je genoeg @SanneBanne iets harder , maar was/ ben een slachtoffer van de bonzia records explosie in de jaren 90 in de discotheken , ga hier nleuk filmpje bij media over posten , wat trouwens wel npaar stevige pep anektdotes bevat.

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter

Whoohoooooooooo :sunglasses::dancer::dancer::dancerman::dancerman::dancers::dancers:

En beste vocal trance nummer all time, mash-up van 2 nummers die gewoon perfect samen horen. <3

Laatst bewerkt:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ben weer helemaal into (liquid) DnB de laatste tijd en ik blijf maar (voor mij) nieuwe juweeltjes vinden:

En wat gaat die clip goed samen met de muziek. Prachtig...

Sprokkie

Bewuste gebruiker
Ben weer helemaal into (liquid) DnB de laatste tijd en ik blijf maar (voor mij) nieuwe juweeltjes vinden:

En wat gaat die clip goed samen met de muziek. Prachtig...
Wat ontzettend fijn plaatje , precies zoals je zegt gaat mooi samen met de clip en heerlijke sound.
DnB = de shit :)

Jeugdsentiment freestyler! En die MD player ook, heb vroeger precies zo een gehad haha.

Ah yes, freestyler, hier heb ik ook jeugdsentiment aan overgehouden. It reminds me of simpler time.
Je hebt serieus dezelfde mp3 als de dude in het filmpje? Wat grappig :grin:

OT: Paul kalkbrenner. Wat een vent, heerlijke muziek, en vooral de filmpjes van live-sets zoals op tomorrowland doen het altijd heel goed bij mij. Al die mensen die zo intens gelukkig eruitzien, en die herhalende deuntjes in de muziek die iedereen zowat automatisch laat bewegen. Amazing.

Laatst de de documentaire 'Unkown Brood' bekeken. De enige echte rockster die NL ooit heeft gehad, naar mijn mening. Kwam dit nummer tegen. Mooi!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Je hebt serieus dezelfde mp3 als de dude in het filmpje? Wat grappig :grin:
Niet een MP3 speler, maar een MD (Mini Disc) speler. Die dingen waren toen echt helemaal the shit, aangezien MP3 spelers toen nog maar hooguit 10 tot 20 liedjes aankonden. Ik heb daar toen als puber echt voor gespaard om de allerbeste MD speler te kopen en nog geen jaar of twee later kwam de Ipod uit waardoor de MD spelers in een klap flopte.

Bovenaan