Erg lekker inderdaadWat verschrikkelijk goed!
Hip hop!
Goede film?
Wat een vroeg uur om al zulke meeslepende melodieën te draaien
Wat ontzettend fijn plaatje , precies zoals je zegt gaat mooi samen met de clip en heerlijke sound.Ben weer helemaal into (liquid) DnB de laatste tijd en ik blijf maar (voor mij) nieuwe juweeltjes vinden:
En wat gaat die clip goed samen met de muziek. Prachtig...
Jeugdsentiment freestyler! En die MD player ook, heb vroeger precies zo een gehad haha.
Vind het liedje goed en de clip ook.![]()
Jeugdsentiment freestyler! En die MD player ook, heb vroeger precies zo een gehad haha.
OT: Paul kalkbrenner. Wat een vent, heerlijke muziek, en vooral de filmpjes van live-sets zoals op tomorrowland doen het altijd heel goed bij mij. Al die mensen die zo intens gelukkig eruitzien, en die herhalende deuntjes in de muziek die iedereen zowat automatisch laat bewegen. Amazing.
Heb je de film 'Berlin calling' gezien? Zo niet, dan is dat zeker een aanradertje.
Niet een MP3 speler, maar een MD (Mini Disc) speler. Die dingen waren toen echt helemaal the shit, aangezien MP3 spelers toen nog maar hooguit 10 tot 20 liedjes aankonden. Ik heb daar toen als puber echt voor gespaard om de allerbeste MD speler te kopen en nog geen jaar of twee later kwam de Ipod uit waardoor de MD spelers in een klap flopte.Je hebt serieus dezelfde mp3 als de dude in het filmpje? Wat grappig![]()
Berlin Calling is echt een super vette film inderdaad.Heb je de film 'Berlin calling' gezien? Zo niet, dan is dat zeker een aanradertje.
Je hebt serieus dezelfde mp3 als de dude in het filmpje? Wat grappig
Same here , beide !! Wat een fijn plaatje, vraag het vaak aan met het uitgaanJeugdsentiment freestyler! En die MD player ook, heb vroeger precies zo een gehad haha.