Wat levert 't op?

Johnson

Experimenterende gebruiker
Ik kan van die beginnende plantjes aankomen en er wordt me wijs gemaakt dat 't white widow is! Maar wat levert zo'n plant nou op als je 'm buiten neer zet en 'm volgroeit hebt? En dan gewoon dat je 'm aan iemand verkoopt die 't weer door verkoopt hé? Niet dat je alles los gaat liggen verkopen!

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
eigenlijk kun je het beter allemaal zelf oproken dat komt voordeliger uit vooral ook als je aan je toekomst denkt

mattskovic

Wijs gebruiker
ben je wel wat laat mee om nu te beginne growe... volgend jaar beter :grin:

prijze ga ik niet zette omdat het aftasten is van de growomstandig heden (zon warmte lichturen, grond waar op je kweekt, ph van de grond) om nog maar van ongedierte de zwijge

SWIM heeft 2 van de 4 plantjes moete euthanasere wegens spint waar geen ongediertespray tegen werkte :(

R.I.P hollandshope x2 :(

Johnson

Experimenterende gebruiker
mattskovic zei:
prijze ga ik niet zette omdat het aftasten is van de growomstandig heden (zon warmte lichturen, grond waar op je kweekt, ph van de grond) om nog maar van ongedierte de zwijge
Kun je 't niet ongeveeer zeggen tussen de zoveel en de zoveel?

gtje

Bewuste gebruiker
ha weer zo'n broodfokker !!!! als je snel rijk wilt worden moet je geen plantjes neer zetten of je moet eerst heel veel oefenen en lezen en leren ... wil je rijk worden kun je beter in de coke busness ... dat geouwehoer over ik heb een paar plantjes hoeveel kan het opleveren :

weetje wat het opleverd als je het leuk houd voor je zelf ...

een jaar lang smoke gerei voor jouw en je vrienden , niet naar shop hoeven en neit afhankelijk zijn van de kwaliteit in je buurt ... als je ziet wat je dan bespaard dat is wat het je opleverd !!!

verkoop prijzen enz enz doen er niet veel toe of je moet contact personen zoeken die het je kunnen vertellen ... met prijzen op internet over hoe geld een kilo opleverd en hoe snel je een kilo kan krijgen schiet niets op .... en zet growers en smokers allen maar in een verkeerd dag licht !!!!

begrijp me niet verkeerd hoor van mij apart zet je een voetbal veld vol en verkoop je het voor $$$$$ maar om prijzen over internet te zetten is gewoon niet handig ... kan lijden tot aanstoten van kweken en weet ik het wat voor onzin waardoor het forum dicht kan gaan

greetzzz gtje

Bovenaan