Wat is jouw lengte en gewicht?

Mike

Bewuste gebruiker
Ik heb altijd een bepaald beeld bij sommige users, als je ze dan in het echt ziet of op een foto blijkt dat beeld vaak niet te kloppen.

Vandaar dit topic, ik begin:

Lengte 185
Gewicht 75 kilo (hoewel ik al meer dan 10 jaar geen weegschaal meer heb, maar ik heb geen reden om aan te nemen dat ik lichter of zwaarder ben geworden)

Edit: Sommige Sonja Bakkertypes vinden het interessant om je "BMI" er ook bij te zetten, bij deze.

BMI: 21,9

Dreuge

Badass junkie
ongeveer 177cm
66kg (in de ochtend gewogen, volgens mij ben je dan iets lichter dan normaal? 1 kilo ofoz?)

BMI: 21.1

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
183cm en weeg 75. BMI is een slechte indicator aangezien mensen een mooi BMI kunnen hebben maar in verhouding maar weinig spierweefsel hebben en juist een overschot aan vet procentueel. Veel vet is overmatig slecht zoals julie wel weten. Zo kan een bodybuilder bijvoorbeeld obesitas hebben als je alleen naar de BMI schaal kijkt.

Het beste kun je je eigen vetpercentage meten, maar dat is wat exclusiever.

Dreuge

Badass junkie
Laten we er dan maar van uit gaan dat iedereen die een gemiddeld of boven gemiddeld BMI heeft erg gespierd is.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Dreuge zei:
Laten we er dan maar van uit gaan dat iedereen die een gemiddeld of boven gemiddeld BMI heeft erg gespierd is.
Mooi, zo hoef ik me niet dik te voelen. :openmouth:

Dreuge

Badass junkie
Petrovic zei:
Dreuge zei:
Mooi, zo hoef ik me niet dik te voelen. :openmouth:

Niet zo bescheiden :wink: We weten allemaal dat je een sportman bent en waarschijnlijk een sexy, gespierd lichaam hebt.

Aalpoepert

Badass junkie
1m86 en 65 tot 70 kg (ik heb geen weegschaal)

Hoe groot die kleine is weet ik niet en wat ie weegt al helemaal niet.

azgaza

Badass junkie
1.75m / 49 kg ben ik zelf.

Voor dat iemand wil stellen 'vreet meer'; ik vreet al vrij veel, vriendin van mij is 1.66 en tegen de 70 kilo en eet op een dag precies evenveel als ik doe, alleen zijn mijn beide ouders slank tot mager en die van haar dik tot morbide obesitas-dik. Denk dat het iets met schildklieren en metabolisme te maken heeft.

verneukeratief

Badass junkie
Mooi topic voor het vrouwelijke df-lid en weer geen eentje die reageert. Zo typisch.

1,87cm en 81 kg. Kon altijd moeilijk dikker worden maar de laatste jaren vliegen de kilo's er aan zonder sporten. Jjaja; iedereen heeft wel eens wat zelfsp0t. :stoned:

edit: tsja oke azgaza :wink:

verneukeratief

Badass junkie
azgaza zei:
1.75m / 49 kg ben ik zelf.

Voor dat iemand wil stellen 'vreet meer'; ik vreet al vrij veel, vriendin van mij is 1.66 en tegen de 70 kilo en eet op een dag precies evenveel als ik doe, alleen zijn mijn beide ouders slank tot mager en die van haar dik tot morbide obesitas-dik. Denk dat het iets met schildklieren en metabolisme te maken heeft.

Zolang je geen salt0 in een TL-buis kan maken vind ik je liev. Al val ik meer op v0llere vrouwen. :)

Drientje

DF-koning
1.74 m en 89 kilo.

Ben benieuwd wat de dieët muts haar weegschaal zegt. BMI was laatst 30.3 met een viceraal vet percentage van 7.
7 is goed.

Overall vet percentage was toen 41.2% waar ik begonnen ben met 48%

:rock:

Azgaza is overigens echt een prachtvrouw met echt een wespentaille :hearteyes: Ik denk niet dat als jij iets steviger zou zijn het je zou staan.

Overigens is overgewicht echt wel een erfelijke factor. Ik ben de lichtste thuis bij mijn ouders waarvan mijn zus echt de kroon spant met bijna 140 kilo.
Eten is in onze familie ook altijd in overvloed aanwezig. Mijn moeder kookt gezond maar dan wel in weeshuis porties, om een schep minder vragen laat een wenkbrauw rijzen. Geen vlees willen al helemaal.
Ik ben opgevoed met een overvloed aan eten, hoewel nooit met koekjes en snoepjes. (Daar was dan weer geen geld voor, een pak koekjes kostte evenveel als een familiepak hamburgers voor bij de sperziebonen.) Misschien niet genetisch erfelijk maar qua opvoeding over erfbaar.

Chris Pontius

Badass junkie
Drientje zei:
Overigens is overgewicht echt wel een erfelijke factor.

Je kunt aanleg hebben voor overgewicht, maar dat betekent nog niets.
Ieder pondje gaat door het mondje(, ook al steken jullie ook weleens wat in je kontje).

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Chris Pontius zei:
Drientje zei:

Ieder pondje gaat door het mondje(, ook al steken jullie ook weleens wat in je kontje).

Chris Pontius

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
Ik had 'm al heel lang niet meer gezien.

Fijne tijd was dat :)

KILL IT WITH FIREEEEEEE

Drientje zei:
Chris Pontius zei:
Drientje zei:

Dat hoor je mij toch ook niet zeggen?
Ik vul je alleen even aan. Excusez-moi

Bovenaan