Wat is jouw lengte en gewicht?

zjimiz

Bewuste gebruiker
harry123 zei:
14% atm rakket

Ik was ook altijd rond de 14 0/00 maar ben nu wat ouder en zwaarder en zit nu op 20 0/00

Je kunt natuurlijk maximaal blijven gaan voor het beste resultaat. Dat wordt wel moeilijker naar mate je ouder wordt en naturel traint.

Af en toe is realisme behoorlijk positief

:wave:

1.63 (maar volgens m'n moeder ben ik iets gegroeid, jeej! Zal nu ongeveer 1.65 zijn denk ik) en 45 kilo. Bmi is dan 16,5 volgens mij.

Skirre

Bewuste gebruiker
MusicIsLife zei:
leipebaviaan zei:
Jezus, iets meer eten kerel.

Ja ik doe mn best man, maar bijkomen wil al mijn hele leven niet zo lukken :rolleyes:

Geloof het of niet, maar je eet waarschijnlijk als een vogel :wink: Tel je calorieën eens en je zal zien dat je gemiddeld per dag niet eens aan de 2500 komt.

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Skirre zei:
MusicIsLife zei:
leipebaviaan zei:
Jezus, iets meer eten kerel.

Ja ik doe mn best man, maar bijkomen wil al mijn hele leven niet zo lukken :rolleyes:

Geloof het of niet, maar je eet waarschijnlijk als een vogel :wink: Tel je calorieën eens en je zal zien dat je gemiddeld per dag niet eens aan de 2500 komt.

Jij kent musiclife persoonlijk? Wel beide limburgers he, dat is natuurlijk een volk apart. :sunglasses:

Skirre

Bewuste gebruiker
Haha, liever laat ik onze afkomst even terzijde maar als je niet aankomt eet je simpelweg te weinig calorieën :wink:

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Of heb je een hele snelle stofwisseling?

SmartieAndMe zei:

Noem dit trouwens maar 'vlaai' alsjeblieft, dankjewel.

Gister idd wel 3 (flinke) stukken van gehad... En frieten... Wat? Te weinig calorieën? Waar? :tongueout:

Skirre

Bewuste gebruiker
SmartieAndMe zei:
Eet je te weinig calorieën als je niet aankomt of eet je teveel calorieën als je wel aankomt? :P

Ja. :grin: Beide kloppen in principe

MusicIsLife zei:
Of heb je een hele snelle stofwisseling?

SmartieAndMe zei:

Noem dit trouwens maar 'vlaai' alsjeblieft, dankjewel.

Gister idd wel 3 (flinke) stukken van gehad... En frieten... Wat? Te weinig calorieën? Waar? :tongueout:

Vla = pudding
Vlaai = hemels gebak

1 frietje gaat je geen extra gewicht opleveren en snelle stofwisseling is ook onzin; meer eten.

MusicIsLife

Wijs gebruiker
1 frietje niet nee maar ik eet wel vaker frieten hoor...

Mijn moeder is diabetesverpleegkundige geweest en weet dus wel het één en ander van voeding en gewicht. Zij beweert dat een snelle stofwisseling wel kan. Lekkerpuh!

Skirre

Bewuste gebruiker
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Oke, maar als je een snelle stofwisseling hebt (en dus sneller eten verteerd?) heb je ook sneller weer ruimte in je maag om meer te eten :) Als dat niet het geval is gewoon blijven eten, ook al heb je geen honger. Heeft mij in combinatie met fitness al 4 kilo opgeleverd.

Ik ben geen voedingsdeskundige of iets dergelijks maar het interesseert me wel :)

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Haha okee okee. Maar fitness ben ik te lui voor :tongueout: en eten doe ik gewoon wanneer ik er zin in heb :tongueout:

Trouwens skirre, praat en schrijf je ook dialect?

Skirre

Bewuste gebruiker
Joa haha, enige noadeil liekt mig waal det de dialecten en ut sjrieve durvan nogal versjillen per regio. Richting ut zuiden weard ut mig al get lestig om ut mekkelijk te kinne leaze.
Ig kin dur zelf altied wal om lachen als Broabenjers miene whatsapp mitleazen en dur niks van begriepen ^^

Dig?

Waarschuwing voor het niet ABN schrijven accepteer ik bij deze alvast :rolleyes:

~vertaling~
Ja haha, het enige nadeel lijkt me wel dat de dialecten en het schrijven ervan nogal verschillen per regio. Richting het zuiden wordt het mij nogal moeilijk om het makkelijk te kunnen lezen. Ik kan er zelf altijd wel om lachen als Brabanders mijn whatsapp meelezen en er niks van begrijpen. :wave:

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Maar ik kom uit friesland en kon het zelfs moeiteloos begrijpen. Klopt de algemene aanname dan dat zuiderlingen niet bijzonder snuggere mensen zijn? :tearsofjoy:

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Joazeker! Wel leuk um nne kier lekker dialect te proate heij op dit forum. Dialecte versjille idd wel mer hub neet eg meuite um dien verhäölke te leze eigelijk. Mergood, loate vr in t vervolg mer weer gewoen huilands type anders goan dr weer luij jenke enzoe.

Skirre

Bewuste gebruiker
Beater van waal joa ^^
Tis waal zo det wie verder se noa ut zuiden geis, wie sterker ut accent weart. Hie in ut dörp hubbe we eins in de drie moandj un blaedje mit al ut locale nuujs en mit carneval de vasteloavendjsgezet. Doa stoan in iddere zin zeker vief of zes trema's mer tegewoordig typt idderein vaak geweun wiese un woord oetspriks. En om ein of angere reje vinj ig ut waal altied fijn om Limburgers teage te kome in bv Broabantj, zorgt weer vur zon vertrouwd geveul om tog weer ff plat te kinne kalle :)

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Zeker woar! Mer ieg bin t groetste deil vaan de tied gewoen in limburg dus hub doa neet zoe vaak last vaan. Ieg typ trouwens oag altied mer gewoen get huur. Dr is wel n mestreechs dictionair mer g goan eg gein meuite dr in steke um alles zoe te goan sjrieve es de echte mestreechtenere dat wille. Dat is mg te veul werik.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
De laatste keer dat ik me gewogen heb is nog altijd drie jaar of wat geleden. Laten we dat zo houden :wave:

Lengte is volgens mij 174

Timmie94

Bewuste gebruiker
hahaha nee hoor Music, heb slechts 2x pep gesnoven :P ben meer van het snoepen, maar ook dat valt de laatste tijd mee :rolleyes:

ik werk gewoon redelijk veel en verbrand veel energie, werk als kok dus sta 14/15uur per dag op mn poten. en tsja dat dan 5 dagen in de week, dan kom je gewoon echt niet aan.

toen ik begon met zulke dagen te werken ben ik ook echt in no time 10/15 kg kwijt geraakt. moest na 2/3 maanden allemaal nieuwe broeken kopen :tearsofjoy:

Fedex

Experimenterende gebruiker
Bmi 18.7 dat is perfect, maar omdat ik nog niet zolang clean ben heb ik besloten mij even niet met mijn gewicht bezig te houden. Nav dit topic toch even opgezocht uit nieuwsgierigheid

Bovenaan