Wat is je grootste verslaving?

Beanhead

Badass junkie
Muziek, roken, blowen & stiekem zwaar mentaal aan keta. Is sinds 15 januari geleden en toch denk ik er soms meermaals per dag aan om een grammetje te halen.

Binnenkort toch nog maar eens doen :P

Internet :'D erg stom.
Nicotine lukt me ook nooit ECHT om er voor altijd af te blijven. Ooit een jaar lang niet gerookt, langzaamaan weer begonnen... Waarom? Geen ideeeee! Tijdje terug weer een halfjaar echt helemaal gestopt, en toen opeens weer een sigaretje gerookt toen ik HEEL boos op iemand was... en toen sloop het er weer in met uitgaan enzo :rolleyes: kut sigaretten :P
Maar ik rook nu wel alleen in het weekend :) hoop dat dat ook echt zo blijft (of dat ik weer helemaal stop)
Echt verslaafd zijn aan sigaretten vond ik zooo vervelend! Ik ben nu in elk geval niet lichamelijk verlsaafd :)

burnevil92

Belezen gebruiker
Alcohol & wiet & nicotine ( maar kan er makkelijk 3weken zonder)

ik doe heel af en toe eens speed maar ik heb daar zo een bang voor om daar aan verslaafd te worden dat het niet echt zo verslavend werkt op mij denk ik:tongueout:

iSmokex

Bewuste gebruiker
dat zijn nicotine en wiet, ik weet niet welk van de 2 erger is. Wat ik wel weet is dat je me niet zou willen tegenkomen als ik te lang niet heb gerookt of geblowt. :P

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Helaas op dit moment diazepam maar das al een giga stuk afgebouwd met me eigen schema...
Eerst waren het flunitrazepammetjes tot ik er een hele strip van 2mg op kon eten voor het slapen..(heb ze een tijdje dagelijks gebruikt enkele maanden)
Toen de keiharde overschakel naar diazepam maar het gaat nu absoluut goed.
Bijna het einde in zicht. Over 3-4 weken is het klaar hopelijk :hearteyes:

dims

Newbie
Gevoelig aan verslavingen :hearteyes: weed(17jaar) dagelijks,Dan coca,meph,mdma,much,gbh,keta,speed (12jaar)elk weekend of special occasions in de week,SPORT(26 jaar) om de 2 dagen!!! :) :)

BotoxJunkie

Belezen gebruiker
Ja ik ben zeer zeker verslaafd.
Aan verschilende soorten drugs en vooral aan slaappillen..'
Soms denk ik bij me zelf ben ik wel verslaafd?
Of is die troep aan mij verslaafd.!!
Kan nu wel op noemen waar ik niet meer buiten kan..
Maar daar schiet je geen donder mee op..ik tenminste niet.
Ik heb het erkend en draai er niet meer om heen.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
25tolife zei:
Grootste verslaving voor mij is op dit moment wiet en gamen door dit koude weer..

^dit al kan ik nooit langer dan een dik uurtje gamen, word er irritant en krijg er hoofdpijn van.
Liever internet en filmpjes bekijken of gaan sneeuwtrappe buiten :)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
mandragora zei:
25tolife zei:
Grootste verslaving voor mij is op dit moment wiet en gamen door dit koude weer..

^dit al kan ik nooit langer dan een dik uurtje gamen, word er irritant en krijg er hoofdpijn van.
Liever internet en filmpjes bekijken of gaan sneeuwtrappe buiten :)

Dat is eigenlijk leuker ja :P
Films kijk ik ook meer deze dagen, alleen geen vrijwilliger hier die naar buiten gaan verder, koukleumen zijn het hier

Ess

Newbie
Nicotine vanaf mn 13e, das nu dus al zo'n 7 jaar helaas. Wou dat ik kon stoppen, maar niet genoeg motivatie voor blijkbaar.
Ben 2 jaar verslaafd geweest aan wiet/hasj, maar door negatieve bijwerkingen doe ik het nu niet zo vaak meer en meestal in combinatie met andere middelen.

Verder ben ik best wel verslaafd aan kauwgom, haha. Gewoon fijn om ergens op te kauwen wanneer ik niet kan roken.

Bovenaan