Wat is je grootste verslaving?

Ray

Newbie
speed :flushed: echt stom, voor ik zelf ooit gebruikt had woonde ik samen met een speedjunk, vond toen dat dat vuile rommel was, zou ik nooit doen... en toen examens... wanhoop.. eens speed proberen... stomstomstom. Op een jaar tijd 2 maanden gestopt ermee, dan examens en weer begonnen. (ik doe niet veel, wel regelmatig, 1a2g/maand
Voor de rest drink ik niet, blow niet, af en toe sigaretje, vroeger als ik ging feesten af en toe mdma, tripje maar dat doe ik nu niet meer.

Funky Monkey

Badass junkie
DF ik weet het zeker en ik ben er uit. Misschien internet of misschien gezelligheid, maar hoe dan ook ik kan er niet mee ophouden. :P

azgaza

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
azgaza zei:
jcutter123 zei:
NexxtGen zei:

Je trekt toch ook geen haren uit je kop? J/K :beer:

Je trekt je nagels toch ook niet uit? :beer:
Haha, ik neem aan dat hij bedoeld dat je ze allebei moet knippen. Harenbijten is niet echt een bekende gewoonte.. dus dan maar trekken :beer:
Maar dan zou nagelbijten gelijk staan aan kleine stukjes van je haar aftrekken, niet uit je hoofd. Maarja er zijn trouwens zelfs mensen die trekken hun haar uit hun hoofd bij stress. Geen idee waarom.. maar ze doen het.

Special_K

Experimenterende gebruiker
Echte verslaving: sigaretten
Op drugsvlak kan ik niet echt van verslavingen spreken. Op gewone dagen heb ik mezelf wel in de hand, zolang ik geen lijntje coke snuif. Want dan wil je altijd meer, meer en meer. Tot je besluit te gaan slapen of je zakje leeg is. Maar dat gebeurt zelden.

nicolai

Wijs gebruiker
muziek is duidelijk wel mijn grootste verslaving. ik kan rustig een half jaar zonder seks, maar een half jaar zonder muziek kan ik me niet voorstellen. zou helemaal gek worden.

Dopezilla

Badass junkie
Nicotine. Daarna caffeïne.

De enige twee verslavingen in mijn leven op het moment.

In het verleden was alcohol ook een vrij constante factor in mijn leven. 't Heeft redelijk lang geduurd voordat ik daar vanaf was. Een échte alcoholist ben ik niet geweest, though. Denk ik.

Olle

Bovenaan