Wat is je grootste verslaving?

acidboy

Badass junkie
azgaza zei:
Toch wel blowen als ik eerlijk ben tegen mijzelf. Maar ik weet dat het niet heel verslavend is, dus ben ik waarschijnlijk nergens heel verslaafd aan.

Tis maar wat je er zelf van maakt, in geestelijk opzicht kan alles verslavend zijn, in onbeperkte mate.

Trippelicious

Experimenterende gebruiker
Nicotine en wiet ook wel,maar niet meer zoals vroeger, enkele maanden geleden gebruikte ik dagelijks wiet. Nu een 2-4 dagen per week. Heel soms een hele week niet.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Ik doe niet aan verslavingen, da's voor losers (:

Mee eens, hoewel je bijna niet aan verslavingen ontkomt (suiker verslaving, of bepaalde patronen in je dagelijkse routine) probeer ik dat zoveel mogelijk te vermijden en overwinnen. Ik vind vooral de nicotine junks nogal zielig met hun gemiemel om peuken wat soms echt je leven lijkt te domineren :confused:

Funky Monkey

Badass junkie
Mijn grootste verslavingen zijn niet 100% nuchter zijn en nicotine :mrgreen:

Adrenochroom zei:
Ik vind vooral de nicotine junks nogal zielig met hun gemiemel om peuken wat soms echt je leven lijkt te domineren :confused:
Ik lust geen peuken :P en zo erg zijn ze ook niet allemaal want ik ben al een uur wakker en ik heb nogsteeds geen nicotine naar binnen gewerkt :mrgreen:

geox

Bewuste gebruiker
Nicotine
Wiet ( Alhoewel ik hier wel mee zou kunnen stoppen maar het blijft toch zo gezellig é :stoned: )
Soicaal contact en muziek

Hype

Bewuste gebruiker
Koffie :E
Eerste kop koffie 's ochtends is wel erg goddelijk. Eerst 3-5 koppen per dag, wil daar nu max 2 van maken.

Hashja

Bewuste gebruiker
World of Warcraft en heb net een half jaar graits gekregen van mijn ouders dus die helpen me niet echt :mrgreen:

Bovenaan