Wat is je grootste verslaving?

***Star_System***

Bewuste gebruiker
winkelen :P
ik kan niet met geld omgaan, al mn geld moet meteen op
maar ik ben nou aant proberen zuinig te zijn met geld, en dat zo te houden whaha

gewoon doen joh!

Belezen gebruiker
psilocybine zei:
hoe raar het mss mag klinken
tripmiddelen :flushed:
Liefst LSD & Paddo's :wave:

Hoe kan je daar dan verslaafd aan zijn?
Ik kan begrijpen dat je er zodanig van geniet dat je het het liefst dagelijks zou willen doen, maar dat is toch niet mogelijk door de tolerantie waar jij het in een ander topic ook over hebt?

El Retro

Wijs gebruiker
Ik begin te beseffen dat mijn geestelijke afhankelijkheid zich ook lichamelijk gaat uiten inzake coke. Maar mijn wil om te stoppen is en blijft sterk.

azgaza

Badass junkie
Er is geen drug waar ik echt verslaafd aan ben, want ik gebruik niet iedere dag; maar als ik een drug moet noemen waar ik nog het meest aan verslaafd ben zouden het wel paddo's zijn. Niet dat ik ze vaak moet nemen, want ik krijg het best voor elkaar er drie maanden tussen te laten (wat ik vroeger truowens niet deed en nu wel); maar ik denk er vaak aan, en het is het meest fantastische wat me ooit overkwam. En als iemand me zou vragen 'nu paddo's?' zou ik niet twijfelen.
Het is niet echt een verslaving, meer het echt totaal helemaal ultiem fantastisch vinden. Zelsf oncomfortabele trips met negative momenten zijn prachtig; het is allemaal prachtig.
Oh.. nu heb ik er weer ontzettend veel zin in..

Delirium

Badass junkie
Ik ben verslaafd aan geld uitgeven (ik kan, netzoals ***Star_System***, niet met geld omgaan :rolleyes:) en aan World of Warcraft :openmouth:

Delirium

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
Delirium zei:
Ik ben verslaafd aan geld uitgeven (ik kan, netzoals ***Star_System***, niet met geld omgaan :rolleyes:) en aan World of Warcraft :openmouth:

Wow...you guys should party :P

Ook dat doe ik regelmatig :wink:

het is niet dat ik niet een dag/week zonder World of Warcraft kan, maar ik kan het gewoon niet over mijn hart verkrijgen om mijn account stop te zetten :P

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik doelde meer op het geld uitgeven :P

En tja van WoW weer ik bijna niets af, alleen dat Blizzard heel rijk is :P

***Star_System***

Bewuste gebruiker
Delirium zei:

:hearteyes: Ohhh dat vind ik geweldig om te horen, dan ben ik namelijk niet de enigste :grin::grin::grin:
Winkelen is geweldig he?:P

Imke

Badass junkie
Gisteren en vandaag is mijn grootste verslaving toch wel nicotine.

Heb vandaag al 2 pakjes gerookt en kzit nu aan mn 3de. :flushed:

Ellesdee

Badass junkie
nope... ik zei alleen maar wow :hearteyes:

dat ik t leuk vind...
maar t is niet een verslaving... althans... niet voor mij...

Ellesdee

Badass junkie
ik heb een nightelf warrior van lvl 33
en een undead rogue lvl 15...
mjah, kan/kon maar heel weinig spelen omdat ik t alleen bij mn ex kan spelen...

Bovenaan