Wat is geil?

Wauzeling

Belezen gebruiker
Haha ja dat zijn dingen die je vooral ervaart als je wat “losser” bent idd 😄. Maar op dat moment is dat toch een geweldig gevoel om zo’n sensuele ervaring te hebben met iemand die net zo geil is als jij bent op dat moment 😄 geen stress, geen onzekerheid, totale overgave 😋
Ik snap ‘m, maar zelf ben ik totaal niet zo. Mocht dit tijdens een roes gebeuren, omdat ik niet helder nadenk en denk: Ah joh, fuck it. Op het moment dat de roes is uitgewerkt en je met de realiteit wordt geconfronteerd. Zou ik van mezelf beseffen dat ik zoiets anders niet had gedaan haha en spijt krijgen.

Maar als mensen hierin vreugde en spanning ontvangen, you do you! :kissing:

Dopester

Bewuste gebruiker
Ik snap ‘m, maar zelf ben ik totaal niet zo. Mocht dit tijdens een roes gebeuren, omdat ik niet helder nadenk en denk: Ah joh, fuck it. Op het moment dat de roes is uitgewerkt en je met de realiteit wordt geconfronteerd. Zou ik van mezelf beseffen dat ik zoiets anders niet had gedaan haha en spijt krijgen.

Maar als mensen hierin vreugde en spanning ontvangen, you do you! :kissing:
Haha nee daar heb je ook helemaal gelijk in hoor, the next day problems 🫣. En dan heb ik het niet perse over sex met hetzelfde geslacht hoor 😅 alhoewel hebben wij vrouwen dan wel weer het voordeel dat girl on girl geen taboe is 🤔

mijn mening: sex en liefde zijn totaal verschillende dingen.

Dopester

Bewuste gebruiker
Herkenbaar, “Je hebt geen honger, je hebt trek. Kindjes in Afrika, DIE hebben honger”. Dat kreeg ik altijd naar m’n hoofd gesmeten
Nou dat dus!!!! En guess what! Na 30 jaar hebben ze nog steeds honger 🤭🤭🤭🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😳😳😳

maar das niet sexy ☹️ dat is serieus ☹️

Lemmy

Badass junkie
Van die gescheurde jeans op vrouwen met mooie benen. :hearteyes:

Astronaut

Bewuste gebruiker
Wat is geil? Nou misschien klinkt het wat grof, maar ik vind het geil als ik 'kut'wijven zie. Van die vrouwen waar je direct aan de ogen het kutje kan zien dat ze uitstralen

Bovenaan