Peppi en Coki
Bewuste gebruiker
Speed, inmiddels gisteren. Geweldig festival gehad (C.R.A.F.T. in Amsterdam) maar ziet er naar uit dat ik weer eens plafonddienst heb.
Peppi en Coki zei:Speed, inmiddels gisteren. Geweldig festival gehad (C.R.A.F.T. in Amsterdam) maar ziet er naar uit dat ik weer eens plafonddienst heb.
Yaizer zei:Succes ermee , heb hem van donderdag tot vrijdag gehad en was daar niet zo blij mee.
Fijne avond verder, ik ga naar bed want moet hoognodig even lekker bijslapen![]()
Hoe was het? En lijkt het op LSD of toch wel duidelijk anders?Tripkipje zei:Afgelopen zondag eerste keer ALD-52. Komt vast nog wel een report over.
Ik heb nog nooit LSD gedaan, dus wat de verschillen en/of overeenkomsten zijn weet ik niet. Het was een intense ervaring. De eerste acht uren waren visueel gezien heel mooi, daarna raakte ik in een negatieve gedachtenspiraal doordat de setting niet ideaal was. Maar wel voor herhaling vatbaar. Report volgt snel!Psychedelibee zei:Hoe was het? En lijkt het op LSD of toch wel duidelijk anders?Tripkipje zei:Afgelopen zondag eerste keer ALD-52. Komt vast nog wel een report over.
Ben benieuwd naar je reportTripkipje zei:Ik heb nog nooit LSD gedaan, dus wat de verschillen en/of overeenkomsten zijn weet ik niet. Het was een intense ervaring. De eerste acht uren waren visueel gezien heel mooi, daarna raakte ik in een negatieve gedachtenspiraal doordat de setting niet ideaal was. Maar wel voor herhaling vatbaar. Report volgt snel!Psychedelibee zei:Hoe was het? En lijkt het op LSD of toch wel duidelijk anders?Tripkipje zei:Afgelopen zondag eerste keer ALD-52. Komt vast nog wel een report over.![]()
Yaizer zei:-Afgelopen maandag nacht een beetje alcohol, wiet, xtc, 22,5 mg 2c-b en aardig wat ketamine.
Was een rare ervaring waar mijn schouder en ribben gebroken / uit de kom waren. Mijn rug totaal was doorgezakt / gebroken en mijn buik zo dik was dat het ging exploderen. Oh ja mijn kaken waren totaal ontwricht en kon ik vrij bewegen. Het grappige was dat als ik in de spiegel keek het echt zo was. Als ik het voelde...dan was het ook echt aanwezig. Ik voelde het en het was gewoon realistisch.
Een bad trip? Zeker niet. Ik was niet bang en kon er wel om lachen. Ik wist dat het door het gebruik kwam en vond het wel leuk om het mee te maken. Tuurlijk soms als je weer opstaat en het bekijkt denk je "fuck, ik ga dood" maar bang was ik niet. Een ervaring die ik zeker niet wilde missen.
Toch toch toch. Fuck man waar ben ik mee bezig. Ik ben 18 jaar oud maar ik maak dingen mee wat niet gezond is. Mijn gebruik is meestal netjes en gecontroleerd maar soms sla ik door en is het een hele avond feest. Ik ga door totdat ik realiteit verlies en niet meer verder kan. Spanning opzoeken is zo lekker.
Alles gaat goed, school gaat perfect en werk ook. Ik zorg dat mijn toekomst goed terecht komt maar ik doe gewoon soms slechte dingen en niet alleen met drugs. Ik ben nergens verslaafd aan (na roken) maar ik ben verslaafd aan het oh zo leuke leventje. Drugs, (seks hoe beschamend het ook is) en niet veilige dingen doen vind ik maar al te leuk. Ik kick erop maar afgelopen maandag nacht keek ik mij zelf in de spiegel en wauw. De pupillen...ze waren niet groot door de xtc meer, maar de 2c-b en ketamine. Wauw ik zag leegte en ik zag een slecht karakter. Ik vond het totaal niet erg en dat is wat ik het ergste vind.
Ik haal mijn geluk uit verkeerde dingen en daarom trek ik mij even terug. Zal aankomend jaartje even rustig aan doen. Dit is niet afkicken van de drugs. Dit is afkicken van het leventje. Het is geweldig maar ik ben veelste jong hiervoor. Ik zal om de tijd wel is weer wat doen (psychedelica of 1x in een half jaar xtc / mdma) en ik zal zeker elke dag nog actief zijn op het forum (misschien wat minder...) maar ik moet even een cooldown krijgen. Ook hoef ik het zo frequent niet meer mee te maken. Had verwacht dat ik dit op mijn 24ste ofzo zou meemaken maar het is nu al gebeurd.
Bedankt voor het lezen....moest het even kwijt zijn. Ik zal nog actief blijven en hier en daar nog wel wat doen maar eventjes rustig aan voor deze tijger.
Peace out![]()
Psychedelibee zei:Soms moet je even op je plek worden gezet Yaizer. Beter dat je dit je nu op deze leeftijd al realiseert en beter dat het niet finaal fout heeft hoeven gaan om je dit te realiseren.
Ps. Ik vind het goed om te lezen, want toen jij eerder ook schreef over die nacht doorhalen op speed terwijl je de dag erna DMT wilde gaan doen gaf ik ook al aan dat je jezelf en de drugs met respect moet behandelen.
Zo flink uit je dak gegaan , leuk gehad?Helenas zei:2cb, xtc en ketamine gister! Op het einde een ballonnetje![]()
Jaa super! Bezig geweest van 4 's middags tot 5 's nachts ofzoTijdloos zei:Zo flink uit je dak gegaan , leuk gehad?Helenas zei:2cb, xtc en ketamine gister! Op het einde een ballonnetje![]()
OT
Slaapvitamines net
Mindless zei:Gisteren weer truffels, tijdens een nacht met bijna constant onweer. Was machtig mooi.En ja hoor, weer een ervaring die alle eerdere overtrof. Onmogelijk wat ik heb ervaren gister, onmogelijk als ik er nu aan terugdenk... Er waren momenten die zo extreem ver verwijderd waren van de normale beleving van de wereld, dat toen ze voorbij waren ik het gewoon weigerde te geloven wat ik had gezien. Maar toch, meerdere malen kwam ik weer terug naar exact diezelfde plek waar exact dezelfde openbaring was. Ik hoop dat ik het gedeeltelijk beter terug kan halen door een report te schrijven.
Mindless zei:Gisteren weer truffels, tijdens een nacht met bijna constant onweer. Was machtig mooi.![]()
Wat is een microdosis voor jou en wat maakt het dan top? Ik ga er dan namelijk vanuit (bij 'microdosing') dat je onder de treshold gaat zitten en ben benieuwd wat je dan ervaart en in welke setting je dit gebruikt. Dank vast!Bobsacamano zei:twee keer Microdosis LSD deze week.
Trinity zei:Wat is een microdosis voor jou en wat maakt het dan top? Ik ga er dan namelijk vanuit (bij 'microdosing') dat je onder de treshold gaat zitten en ben benieuwd wat je dan ervaart en in welke setting je dit gebruikt. Dank vast!Bobsacamano zei:twee keer Microdosis LSD deze week.
Bobsacamano zei:Hier lees je wat van mijn ervaringen zowel die van een paar anderen.
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=58333
Trinity zei:Wat is een microdosis voor jou en wat maakt het dan top? Ik ga er dan namelijk vanuit (bij 'microdosing') dat je onder de treshold gaat zitten en ben benieuwd wat je dan ervaart en in welke setting je dit gebruikt. Dank vast!Bobsacamano zei:twee keer Microdosis LSD deze week.