Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Peppi en Coki

Bewuste gebruiker
Speed, inmiddels gisteren. Geweldig festival gehad (C.R.A.F.T. in Amsterdam) maar ziet er naar uit dat ik weer eens plafonddienst heb.

Yaizer

Bewuste gebruiker
Peppi en Coki zei:
Speed, inmiddels gisteren. Geweldig festival gehad (C.R.A.F.T. in Amsterdam) maar ziet er naar uit dat ik weer eens plafonddienst heb.

Succes ermee , heb hem van donderdag tot vrijdag gehad en was daar niet zo blij mee.
Fijne avond verder, ik ga naar bed want moet hoognodig even lekker bijslapen :grin:

Trinity

Belezen gebruiker
2cb, gisteren. Voor het eerst. Was wel interessant. Zie verder tripreports voor het hele verslag! :wave:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Gister weer lsd (+ wiet natuurlijk). Laatste zegel opgemaakt. Weer een stuk gefietst met een permanente smile op m'n hoofd. :grin: Fantastische dag weer (duh). Grappig hoe naar buiten gericht lsd is en naar binnen gericht psilo. Truffeltrip van twee weken geleden kon bijna niet meer verschillen van deze trip. Beide zijn fantastisch mooi op hun eigen manier. Nu snel achter nieuwe zegels aan en misschien ook weer eens wat nieuws proberen. :) 4-aco misschien een tweede kans geven...

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
eergisteren een paar heerlijke jointjes gerookt en tegelijk pokemon go spelen.

ooscaar

Wijs gebruiker
Tweede keer 2C-E (ruim 25 mg) iets van twee weken terug. Bodyload minder erg dan de vorige keer en weer een hele speciale ervaring. Binnenkort maar voor de derde keer doen, en dan eens een wat lagere dosering proberen, ben daar ook wel benieuwd naar.

Zinnentuimel

Bewuste gebruiker
Psychedelibee zei:
Tripkipje zei:
Afgelopen zondag eerste keer ALD-52. Komt vast nog wel een report over.
Hoe was het? En lijkt het op LSD of toch wel duidelijk anders?
Ik heb nog nooit LSD gedaan, dus wat de verschillen en/of overeenkomsten zijn weet ik niet. Het was een intense ervaring. De eerste acht uren waren visueel gezien heel mooi, daarna raakte ik in een negatieve gedachtenspiraal doordat de setting niet ideaal was. Maar wel voor herhaling vatbaar. Report volgt snel! :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Tripkipje zei:
Psychedelibee zei:
Tripkipje zei:
Afgelopen zondag eerste keer ALD-52. Komt vast nog wel een report over.
Hoe was het? En lijkt het op LSD of toch wel duidelijk anders?
Ik heb nog nooit LSD gedaan, dus wat de verschillen en/of overeenkomsten zijn weet ik niet. Het was een intense ervaring. De eerste acht uren waren visueel gezien heel mooi, daarna raakte ik in een negatieve gedachtenspiraal doordat de setting niet ideaal was. Maar wel voor herhaling vatbaar. Report volgt snel! :)
Ben benieuwd naar je report :) Deze staat al een tijdje op mijn verlanglijstje, maar is er nog niet van gekomen.

Yaizer

Bewuste gebruiker
-Afgelopen maandag nacht een beetje alcohol, wiet, xtc, 22,5 mg 2c-b en aardig wat ketamine.

Was een rare ervaring waar mijn schouder en ribben gebroken / uit de kom waren. Mijn rug totaal was doorgezakt / gebroken en mijn buik zo dik was dat het ging exploderen. Oh ja mijn kaken waren totaal ontwricht en kon ik vrij bewegen. Het grappige was dat als ik in de spiegel keek het echt zo was. Als ik het voelde...dan was het ook echt aanwezig. Ik voelde het en het was gewoon realistisch.

Een bad trip? Zeker niet. Ik was niet bang en kon er wel om lachen. Ik wist dat het door het gebruik kwam en vond het wel leuk om het mee te maken. Tuurlijk soms als je weer opstaat en het bekijkt denk je "fuck, ik ga dood" maar bang was ik niet. Een ervaring die ik zeker niet wilde missen.

Toch toch toch. Fuck man waar ben ik mee bezig. Ik ben 18 jaar oud maar ik maak dingen mee wat niet gezond is. Mijn gebruik is meestal netjes en gecontroleerd maar soms sla ik door en is het een hele avond feest. Ik ga door totdat ik realiteit verlies en niet meer verder kan. Spanning opzoeken is zo lekker.

Alles gaat goed, school gaat perfect en werk ook. Ik zorg dat mijn toekomst goed terecht komt maar ik doe gewoon soms slechte dingen en niet alleen met drugs. Ik ben nergens verslaafd aan (na roken) maar ik ben verslaafd aan het oh zo leuke leventje. Drugs, (seks hoe beschamend het ook is) en niet veilige dingen doen vind ik maar al te leuk. Ik kick erop maar afgelopen maandag nacht keek ik mij zelf in de spiegel en wauw. De pupillen...ze waren niet groot door de xtc meer, maar de 2c-b en ketamine. Wauw ik zag leegte en ik zag een slecht karakter. Ik vond het totaal niet erg en dat is wat ik het ergste vind.

Ik haal mijn geluk uit verkeerde dingen en daarom trek ik mij even terug. Zal aankomend jaartje even rustig aan doen. Dit is niet afkicken van de drugs. Dit is afkicken van het leventje. Het is geweldig maar ik ben veelste jong hiervoor. Ik zal om de tijd wel is weer wat doen (psychedelica of 1x in een half jaar xtc / mdma) en ik zal zeker elke dag nog actief zijn op het forum (misschien wat minder...) maar ik moet even een cooldown krijgen. Ook hoef ik het zo frequent niet meer mee te maken. Had verwacht dat ik dit op mijn 24ste ofzo zou meemaken maar het is nu al gebeurd.

Bedankt voor het lezen....moest het even kwijt zijn. Ik zal nog actief blijven en hier en daar nog wel wat doen maar eventjes rustig aan voor deze tijger.

Peace out :grin:

Pante

Belezen gebruiker
Yaizer zei:
-Afgelopen maandag nacht een beetje alcohol, wiet, xtc, 22,5 mg 2c-b en aardig wat ketamine.

Was een rare ervaring waar mijn schouder en ribben gebroken / uit de kom waren. Mijn rug totaal was doorgezakt / gebroken en mijn buik zo dik was dat het ging exploderen. Oh ja mijn kaken waren totaal ontwricht en kon ik vrij bewegen. Het grappige was dat als ik in de spiegel keek het echt zo was. Als ik het voelde...dan was het ook echt aanwezig. Ik voelde het en het was gewoon realistisch.

Een bad trip? Zeker niet. Ik was niet bang en kon er wel om lachen. Ik wist dat het door het gebruik kwam en vond het wel leuk om het mee te maken. Tuurlijk soms als je weer opstaat en het bekijkt denk je "fuck, ik ga dood" maar bang was ik niet. Een ervaring die ik zeker niet wilde missen.

Toch toch toch. Fuck man waar ben ik mee bezig. Ik ben 18 jaar oud maar ik maak dingen mee wat niet gezond is. Mijn gebruik is meestal netjes en gecontroleerd maar soms sla ik door en is het een hele avond feest. Ik ga door totdat ik realiteit verlies en niet meer verder kan. Spanning opzoeken is zo lekker.

Alles gaat goed, school gaat perfect en werk ook. Ik zorg dat mijn toekomst goed terecht komt maar ik doe gewoon soms slechte dingen en niet alleen met drugs. Ik ben nergens verslaafd aan (na roken) maar ik ben verslaafd aan het oh zo leuke leventje. Drugs, (seks hoe beschamend het ook is) en niet veilige dingen doen vind ik maar al te leuk. Ik kick erop maar afgelopen maandag nacht keek ik mij zelf in de spiegel en wauw. De pupillen...ze waren niet groot door de xtc meer, maar de 2c-b en ketamine. Wauw ik zag leegte en ik zag een slecht karakter. Ik vond het totaal niet erg en dat is wat ik het ergste vind.

Ik haal mijn geluk uit verkeerde dingen en daarom trek ik mij even terug. Zal aankomend jaartje even rustig aan doen. Dit is niet afkicken van de drugs. Dit is afkicken van het leventje. Het is geweldig maar ik ben veelste jong hiervoor. Ik zal om de tijd wel is weer wat doen (psychedelica of 1x in een half jaar xtc / mdma) en ik zal zeker elke dag nog actief zijn op het forum (misschien wat minder...) maar ik moet even een cooldown krijgen. Ook hoef ik het zo frequent niet meer mee te maken. Had verwacht dat ik dit op mijn 24ste ofzo zou meemaken maar het is nu al gebeurd.

Bedankt voor het lezen....moest het even kwijt zijn. Ik zal nog actief blijven en hier en daar nog wel wat doen maar eventjes rustig aan voor deze tijger.

Peace out :grin:

Klinkt als niet zo'n mooie ervaring. Heb ook wel eens op m'n 18e gehad dat ik op m'n plaats werd gezet. Destijds had ik ook weinig ervaring en dacht ik een paar dagen na MDMA gebruik dat speed en nog een keer MDMA wel zou kunnen (had de avond ervoor ook nog eens flink gedronken) en dat de combinatie met wiet ook niet zo veel kwaad kon. Toen het feest eenmaal afgelopen was en de MDMA wat uitgewerkt voelde ik me ook behoorlijk waardeloos, zowel fysiek als moreel. Daarna ben ik wel doorgegaan met experimenteren maar zorgde ik er wel altijd voor dat ik wist wat ik aan het doen was (ik had bij die ervaring bijvoorbeeld niet eens een idee over de negatieve gevolgen van het mixen van MDMA & speed, of de uitwerking van wiet in de nasleep van een xtc-tripje).

Achteraf kan je denk ik blij wezen dat je zo'n ervaring hebt gehad. Je hebt er (voor zover ik eruit kan opmaken) er niet echt wat blijvends aan overgehouden, maar ziet gelukkig wel in dat rustig aan doen met drugsgebruik geen slecht plan is. Zeker zoveel bij elkaar gooien is vaak geen goed idee.

Verder zijn psychedelica fantastisch als je hele mooie ervaringen wil hebben, maar het toch wat rustiger aan wil doen; één keer in de paar maanden is al ruim voldoende. Lees je van te voren dan wel even in.

On-topic; paddo's een week of 2 geleden met m'n vriendin bij een goede vriend die aan de rand van een bos woont. Overdag genomen zodat we nog een goed een wandeling konden maken, maar laat genoeg dat het tijdens de schemering ook nog werkte. Mooie ervaring :)

Yaizer

Bewuste gebruiker
Hee Pante,

Nee de ervaring was totaal niet negatief en dat is wat mij juist zo dwars zit. Het maakte mij totaal niks uit. Iemand zou totaal een zware bad-trip moeten krijgen maar ik accepteerde het gewoon. Ik wist dat het door de drugs was en ik had er vrede mee. Dat ik er zo makkelijk mee om ga is gewoon niet goed. Ik ben te gewend om uit mijn plaat te gaan en goed ook. Ik ben gewend om dingen mee te maken wat niet hoort en ik moet dat even uit mijn systeem halen.

Voor de rest; ik ga inderdaad veel rustiger aandoen. Psychedelica om de zoveel tijd en xtc / mdma eens in het half jaar. Zo hou ik het wel een jaartje vol en wie weet wel voor altijd.

Zou graag weer zo hard uit mijn plaat willen gaan maar het kan niet goed zijn voor mijn hersenen. Niet alleen de toxiciteit maar ook de manier van denken (lastig uit te leggen).

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Toch hartstikke goed dat je dit al op zo'n jonge leeftijd beseft Yaizer? Dan heeft het toch z'n nut gehad.

En inderdaad, psychedelica. Het lijkt nu misschien een beetje een gemis om straks niet meer zo vaak (of helemaal niet meer) helemaal uit je dak te gaan, maar psychedelica kan dat lege gevoel, dat gevoel van verlangen naar voldoening (want dat is toch eigenlijk wat we doen als we zoveel spul in ons gooien: proberen een leegte op te vullen) veeeel beter bevredigen. Maar dan op een manier dat je niet helemaal naar de klote gaat en achteraf spijt hebt. :wink:

Yaizer

Bewuste gebruiker
Psychedelica is mijn favoriet. Het liefst doe ik dat alleen maar maar ik kan weer moeilijk drie keer per week gaan truffelen want dat werkt gewoon niet met de tolerantie. Vandaar dat ik grijp naar andere middelen.

Minder frequent gebruiken betekent dat ik gewoon op de psychedelica kan teren. Hoe meer ik er over na denk hoe vrolijker ik word van de keuze die ik heb gemaakt / ga maken.

Go psychedelica...love it :grin:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Soms moet je even op je plek worden gezet Yaizer. Beter dat je dit je nu op deze leeftijd al realiseert en beter dat het niet finaal fout heeft hoeven gaan om je dit te realiseren.

Ps. Ik vind het goed om te lezen, want toen jij eerder ook schreef over die nacht doorhalen op speed terwijl je de dag erna DMT wilde gaan doen gaf ik ook al aan dat je jezelf en de drugs met respect moet behandelen.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Lormetazepam 4mg gister zo weer , morgen weer andere..

Verder ben ik al iets van 2-3 weken clean van dope.
Even klaar mee :tongueout:

Yaizer

Bewuste gebruiker
Psychedelibee zei:
Soms moet je even op je plek worden gezet Yaizer. Beter dat je dit je nu op deze leeftijd al realiseert en beter dat het niet finaal fout heeft hoeven gaan om je dit te realiseren.

Ps. Ik vind het goed om te lezen, want toen jij eerder ook schreef over die nacht doorhalen op speed terwijl je de dag erna DMT wilde gaan doen gaf ik ook al aan dat je jezelf en de drugs met respect moet behandelen.

Inderdaad.
De DMT heb ik eigenlijk wel altijd met respect behandeld. Ik zie het niet zomaar als een goedje maar echt als iets meer. Het enigste nadeel was dat ik inderdaad een nacht had doorgehaald waar ik flink mee zat. Ik bidde echt die dag aan de Entiteiten of ze mij hier goed in konden begeleiden en bood mijn excuses aan (ja klinkt heel zweverig/-achtig maar ik denk "wie weet").

Maar toch is dat ook een stukje onrespectvol naar de DMT toe (nacht doorhalen ervoor).

Ben ook inderdaad blij dat ik maandagavond realiseerde "Ja ik vind drugs veelste leuk en vind zware en gekke dingen meemaken veelste leuk". Ik schrok er gewoon van dat ik het "Oké" vond om zoiets mee te maken.

Ik ga even even "alle drugs na psychedelica" vermijden voor de komende 3 maanden. Misschien na een maand of twee als ik weer lekker in het ritme zit van geen zware avonden zal er waarschijnlijk wel weer een avond geplant worden voor een tweede keer. Misschien lsd als ik hier meer behoefte naar heb.

Bedankt voor de reacties. Sta er goed achter om de wekelijkse "te zware" avonden niet meer te doen voor een lange tijd. Laat ik eerst maar weer eens kind zijn :grin:
Ben tenslotte net uit het ei

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Gisteren weer truffels, tijdens een nacht met bijna constant onweer. Was machtig mooi. :grin: En ja hoor, weer een ervaring die alle eerdere overtrof. Onmogelijk wat ik heb ervaren gister, onmogelijk als ik er nu aan terugdenk... Er waren momenten die zo extreem ver verwijderd waren van de normale beleving van de wereld, dat toen ze voorbij waren ik het gewoon weigerde te geloven wat ik had gezien. Maar toch, meerdere malen kwam ik weer terug naar exact diezelfde plek waar exact dezelfde openbaring was. Ik hoop dat ik het gedeeltelijk beter terug kan halen door een report te schrijven.

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Mindless zei:
Gisteren weer truffels, tijdens een nacht met bijna constant onweer. Was machtig mooi. :grin: En ja hoor, weer een ervaring die alle eerdere overtrof. Onmogelijk wat ik heb ervaren gister, onmogelijk als ik er nu aan terugdenk... Er waren momenten die zo extreem ver verwijderd waren van de normale beleving van de wereld, dat toen ze voorbij waren ik het gewoon weigerde te geloven wat ik had gezien. Maar toch, meerdere malen kwam ik weer terug naar exact diezelfde plek waar exact dezelfde openbaring was. Ik hoop dat ik het gedeeltelijk beter terug kan halen door een report te schrijven.

Nice, die wil ik lezen!

Ik ga zo voor het eerst 2-cb doen op kings of hardstyle.

Trinity

Belezen gebruiker
Mindless zei:
Gisteren weer truffels, tijdens een nacht met bijna constant onweer. Was machtig mooi. :grin:

Dank voor deze suggestie! Dat lijkt me een aanrader om eens te gaan proberen (mits onweer in enige mate goed voorspeld is natuurlijk... :P ) Kijk uit naar het report!

Bobsacamano

Badass junkie
twee keer Microdosis LSD deze week. nu met maar 1 dag er tussen. Werkte prima de tweede keer ook. Twee topdagen gehad.

Trinity

Belezen gebruiker
Bobsacamano zei:
twee keer Microdosis LSD deze week.
Wat is een microdosis voor jou en wat maakt het dan top? Ik ga er dan namelijk vanuit (bij 'microdosing') dat je onder de treshold gaat zitten en ben benieuwd wat je dan ervaart en in welke setting je dit gebruikt. Dank vast!

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
zaterdag hasj alcohol poppers en ritalin op mysteryland. en zondag ook nog hasj gerookt.

Trinity

Belezen gebruiker
Bobsacamano zei:
Hier lees je wat van mijn ervaringen zowel die van een paar anderen.

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=58333

Trinity zei:
Bobsacamano zei:
twee keer Microdosis LSD deze week.
Wat is een microdosis voor jou en wat maakt het dan top? Ik ga er dan namelijk vanuit (bij 'microdosing') dat je onder de treshold gaat zitten en ben benieuwd wat je dan ervaart en in welke setting je dit gebruikt. Dank vast!

Thanks! Erg interessant!

Yaizer

Bewuste gebruiker
Afgelopen zaterdag overdag in een park 2c-b, in de avond alcohol en coke.

Een jaar geen coke gedaan en weet weer precies waarom ik het niet doe. Simpel weg gewoon geen effect wat mij aan staat jammer genoeg heb ik nog aardig wat over.

Bovenaan