Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Dreamer4

Experimenterende gebruiker
Afgelopen weekend 1 XTC pil van 180 mg. 3 x 3,5 ml GHB vervolgens nog een halve Joint White Widow,

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Jmths zei:
2-FMA, nu.

Yesh mäster?
Wot you wamme do?
Work work.
Work complete.
Ik heb die pas 1 keer gebruikt en dat was recreatief, maar voelde wel als een van de meest functionele stims inderdaad.

Yaizer

Bewuste gebruiker
2c-b gisteravond met m'n beste vriend.

Was een goede stevige trip. Veel muziek geluisterd als Pink Floyd. Ook een ballonnetje lachgas hier en daar. Was erg leuk.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Yaizer zei:

Was een goede stevige trip. Veel muziek geluisterd als Pink Floyd. Ook een ballonnetje lachgas hier en daar. Was erg leuk.
Hoe zit het met die LSD trip? Nog geen geschikt moment gevonden?

Yaizer

Bewuste gebruiker
Mindless zei:
Yaizer zei:

Hoe zit het met die LSD trip? Nog geen geschikt moment gevonden?

Een geschikt moment zoeken blijkt lastiger te zijn als verwacht (woon nog bij mijn ouders). Toch staat hij over twee weken gepland. Eindelijk.

Ben erg benieuwd. Heb een nog-nooit-beluisterd Pink Floyd album klaar liggen voor deze trip (The Wall, kostte mij erg veel moeite om niet van te voren te luisteren). Toch merk ik dat een album voor het eerst horen de beste ervaring geeft.

Peppi en Coki

Bewuste gebruiker
Pep gisteravond op een future house feest, was wel lachen. Veel peptalks tijdens het water halen. Crash moet helaas nog komen, gelukkig wel nog 2 uur slaap gepakt vanmiddag. Ik moet er wel nog even aan wennen dat het zo lang blijft werken, vooral bij orale inname, teller staat inmiddels alweer op 19 uur sinds de inname..

Yaizer

Bewuste gebruiker
Mindless zei:
Muziek + LSD :hearteyes: :hearteyes:

Ik kijk uit naar je report. :grin:

Een trip report wordt wel lastig. Ik heb 3 uur van een 2c-b trip met veel pijn en moeite in een enorm trip report gezet. Laat staan 8 tot 12 uur! :grin:

Zal sowieso wel veel vertellen hoe het was. De drug die mij sinds het eerste moment het meest fascineert komt nu eindelijk op mijn pad. Ik wist dat de dag ging komen :hearteyes:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Jahoor ik heb zaterdagavond na 4 weken eindelijk weer eens een beetje hasj gerookt. #heftig #toughlife #fuckhashtags

Yaizer

Bewuste gebruiker
Gisteren lekker aangesnoven!

Een woord wat ik samen met iemand heb bedacht tijdens de alcohol en ketamine.

Na een tijdje wel naar huis gegaan om rustig in bed muziek te luisteren. Begon echt niks meer van de wereld te snappen.

Ik blijf ketamine een hele aparte / rare drug vinden. Je denkt er zo...apart op.

"Oke, stop de sleutel in het sleutelgat en draai hem...goedzo...oke loop nu rustig naar binnen en vergeet de deur niet dicht te doen...oke daar is de trap...loop er naartoe zonder te vallen...ja...ja...bingo...oke de trap, fuck....oke rustig hou je goed vast"
Zo ging het echt de hele avond :grin:

Peppi en Coki

Bewuste gebruiker
Vannacht opnieuw XTC geprobeerd, zal er wel een klein reportje over schrijven:

Omdat ik komende week een tentamen heb en ik dit feest (en eindelijk een nieuwe poging XTC) echt niet wilde missen, heb ik met mijzelf de compromis gemaakt om een redelijke dosis te doen (85mg) maar niet bij te nemen, zodat de kater zo min mogelijk aanwezig is de dagen erna. Echter was ook deze dosis niet genoeg om er echt in te klappen, had wel dat ik het effect voelde opkomen en alsof het 'effect laadbalkje' bijna op 100% zat (tintelend gevoel in mijn lichaam, opkomende misselijkheid), echter wanneer ik mij dit realiseerde werd het effect weer langzaam zwakker. Dit gebeurde zo'n 3 keer vlak achter elkaar, dus toen heb ik na anderhalf uur toch maar een klein beetje bijgenomen (iets van 15mg, om net over die grens te gaan) maar ook dit leverde hetzelfde effect op. De hele avond door voelde ik me wel energiek, pupillen waren ook erg vergroot, het voelde alsof hij fysiek wel grotendeels was ingeslagen maar mentaal nog niet.

Echter kreeg ik op het einde pas door dat ik de hele tijd iets voelde golven, mijn zicht veranderde soms ineens alsof ik een zonnebril af had gezet en voelde ik een warme gloed die over mij heen stroomde niet meer, dus blijkbaar had ik dan tóch wel iets gevoeld maar dan vrij mild. Was uiteindelijk wel echt een geslaagde avond, had ook vrij vroeg al geaccepteerd dat het niet uitmaakt of ik het voel of niet en dit heeft echt erg geholpen.

Heb nog steeds niet echt goed een mening over XTC/MDMA, aangezien ik nog niet weet of ik het nou leuk vind of niet. De opkomende misselijkheid en een 'vaag gevoel' soms (ik wilde alleen maar liggen op dat moment, in de hoop dat het dan over ging) waren niet echt chill, had verder best wel veel energie en ik omhelsde/knuffelde iemand een stuk sneller dan normaal, maar ik kreeg nou niet echt een euforisch gevoel (de toppen in de golf voelde ook er mild aan, iets wat ik niet verwacht had aangezien iedereen altijd zegt dat MDMA een vrij zware high geeft).

Ik ga het denk ik nog één keer proberen op een feest en dan gewoon nog iets hoger doseren (105-120mg), liever even een paar minuutjes zitten omdat het vrij hard in kickt dan de hele avond zo'n halfbakken gevoel vol vaagheid over wat ik precies voel.

Yaizer

Bewuste gebruiker
Alcohol, wiet en een paar lijnen coke.

Ben normaal niet van de coke maar toch gebeurd. Speciale gelegenheid?

benniesmitters

Bewuste gebruiker
@peppi & coki: je weet dat het wel belangrijk is, ondanks de wat lagere dosis, dat je alsnog de pauzes inlast.

En ik denk dat je met 120 mg echt niet te hard zal gaan hoor. Tis even accepteren en gewoon laten gaan. Tenminste dat heb in altijd met xtc

Peppi en Coki

Bewuste gebruiker
benniesmitters zei:
@peppi & coki: je weet dat het wel belangrijk is, ondanks de wat lagere dosis, dat je alsnog de pauzes inlast.

En ik denk dat je met 120 mg echt niet te hard zal gaan hoor. Tis even accepteren en gewoon laten gaan. Tenminste dat heb in altijd met xtc
Haha joh, natuurlijk ga ik een pauze inlassen, met 'volgende keer' bedoel ik ook eind januari ongeveer. Nou ook hopen dat er een leuk feest in die periode is. :P

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Haha just sayin :P. Je wil niet weten hoeveel mensen denken dat 2 weken achter elkaar een halfje het zelfde is als 1 keer een hele.

Yaizer

Bewuste gebruiker
Lorazepam met een goede hoeveelheid alcohol.
Achteraf erg onverantwoordelijk met de alcohol om gegaan zoals altijd...
Wel als een roos geslapen :)

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Oxazepam met alcohol. Gekregen omdat ik slecht slaap van een vriendin afgelopen maanden.

ooscaar

Wijs gebruiker
Gisteravond ongeveer 24 mg 2C-B en vanaf T+1:45 met keta begonnen, eerste keer deze combinatie. 2C-B beviel niet heel goed omdat het zo mild was. Had maanden al geen psychedelica meer genomen en vorige keren was steeds 2C-E wat van een heel andere dimensie is.Eerst 120 mg keta genomen, toen 80 bij, toen nog 70 bij. Echt een vette combinatie, 2C-B versterkt de keta zo erg, je lijkt er veel dieper door te gaan, vooral op ketavlak. Onbeschrijflijk eigenlijk. Je raakt er ook wel zo vaag van en krijgt zulke geniale maar rare keta-inzichten. Wel voor herhaling vatbaar dit haha!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ethylfenidaat, alcohol en wiet afgelopen zaterdag op een vrijgezellenfeest in Antwerpen.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
50mics LSD :hearteyes: Van gisteravond 8u tot vanmorgen 3/4u was een pure bliss. Onverwachts op een woensdagavond maar setting en mindset was top en de ervaring was super. Wat een goddelijk spul. Als ik alles op een rijtje krijg volgt een report, eerst beetje slaap en rust. Wat een week verlof toch brengt :-P

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Tekzor :grin:

Was dit je eerste keer LSD? Weer een heel ander iets dan andere stofjes hè? En inderdaad, goddelijk...

Yaizer

Bewuste gebruiker
Oh inderdaad helemaal over het hoofd gezien!
De wiet goden kijken neer op mij, teleurstellend.... :tearsofjoy:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Mindless zei:
Tekzor :grin:

Was dit je eerste keer LSD? Weer een heel ander iets dan andere stofjes hè? En inderdaad, goddelijk...

Dit was inderdaad mijn eerste keer. Het is een fantastisch stofje op zich. Ik had er al een eindje hoge verwachtigingen van en wou het toch nog dit jaar aan de "have done" lijst toevoegen. De avond is losgegaan bij een brede grijns op mijn gezicht en de gedachte: "Mijn huis leeft en ademt. De verwarmingsinstallatie is het hart en de leidingen vormen de levensaders van mijn woonst. De radiador en het geluid die er uit voorkomt zijn de zintuigen" Kan zo nog heel wat dingen opsommen. Diepgang op een niveau waar ik van hou en zeker voor herhaling vatbaar in de toekomst. 50Mics was een ideale kennismaking en als ik de tijd vind volgt een report zeker en vast :)

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Mooi man!

Ik heb trouwens vaak dat gevoel van een levend huis qua geluidsperceptie op lsd , specifiek het geluid van de CV en de leidingen door huis tijdens het trippen. Het toont zich dan van een andere kant. Alle zintuigelijke informatie krijgt dan lagen die normaal onzichtbaar zijn.

Yaizer

Bewuste gebruiker
2c-b, rond de 26/28 mg.

Na paar lachgas ballonnen te hebben gedaan (intens heftig maar leuk) weer gaan mediteren op pink floyd.

Ik weet niet wat het is maar mindfulness is dan eigenlijk niks meer voor mij. Binnen een minuut of 6 ben ik totaal losgekoppeld van deze wereld. Ik denk aan niks meer, mijn leven...vrienden...school of dagelijkse dingen. Het is gewoon ik die wordt geleid door de (echt realistische) visuals. Ik kwam overal. Met een moterfiets door london geraced en zo de ruimte in. Bij schotse gebergde die binnen een seconde weer vervormde tot prachtige onverklaarbare vormen. Ik vloog echt door de ziekste dingen ooit.

Is hier een benaming voor? Ik kom er redelijk makkelijk in als ik maar mijn geweten los laat. Een soort hersen/geweten-dood. Je stopt eigenlijk met het dagelijks denken.

Echt hoe meer ik er over nadenk hoe meer ik realiseer hoe enorm heftig maar bijzonder het was. Mediteren en psychedelica zijn echt mijn ding :hearteyes:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Yaizer zei:
Is hier een benaming voor? Ik kom er redelijk makkelijk in als ik maar mijn geweten los laat. Een soort hersen/geweten-dood. Je stopt eigenlijk met het dagelijks denken.
Ego oplossing/dood. Hier heb je enorme gradaties in, maar het betekent dat je ego (persoonlijkheid) langzaam vervaagt tot het punt waarop jij als persoon niet meer bestaat en volledig opgaat in het universum. Een lichte vorm van ego oplossing heeft iedereen op psychedelica wel eens meegemaakt denk ik. Totale ego dood is vrij zeldzaam, maar zou je het nirvana kunnen noemen. Daar bestaat niks en alles tegelijk, enkel puur bewustzijn en onvoorwaardelijke liefde.

Bovenaan