Vannacht opnieuw XTC geprobeerd, zal er wel een klein reportje over schrijven:
Omdat ik komende week een tentamen heb en ik dit feest (en eindelijk een nieuwe poging XTC) echt niet wilde missen, heb ik met mijzelf de compromis gemaakt om een redelijke dosis te doen (85mg) maar niet bij te nemen, zodat de kater zo min mogelijk aanwezig is de dagen erna. Echter was ook deze dosis niet genoeg om er echt in te klappen, had wel dat ik het effect voelde opkomen en alsof het 'effect laadbalkje' bijna op 100% zat (tintelend gevoel in mijn lichaam, opkomende misselijkheid), echter wanneer ik mij dit realiseerde werd het effect weer langzaam zwakker. Dit gebeurde zo'n 3 keer vlak achter elkaar, dus toen heb ik na anderhalf uur toch maar een klein beetje bijgenomen (iets van 15mg, om net over die grens te gaan) maar ook dit leverde hetzelfde effect op. De hele avond door voelde ik me wel energiek, pupillen waren ook erg vergroot, het voelde alsof hij fysiek wel grotendeels was ingeslagen maar mentaal nog niet.
Echter kreeg ik op het einde pas door dat ik de hele tijd iets voelde golven, mijn zicht veranderde soms ineens alsof ik een zonnebril af had gezet en voelde ik een warme gloed die over mij heen stroomde niet meer, dus blijkbaar had ik dan tóch wel iets gevoeld maar dan vrij mild. Was uiteindelijk wel echt een geslaagde avond, had ook vrij vroeg al geaccepteerd dat het niet uitmaakt of ik het voel of niet en dit heeft echt erg geholpen.
Heb nog steeds niet echt goed een mening over XTC/MDMA, aangezien ik nog niet weet of ik het nou leuk vind of niet. De opkomende misselijkheid en een 'vaag gevoel' soms (ik wilde alleen maar liggen op dat moment, in de hoop dat het dan over ging) waren niet echt chill, had verder best wel veel energie en ik omhelsde/knuffelde iemand een stuk sneller dan normaal, maar ik kreeg nou niet echt een euforisch gevoel (de toppen in de golf voelde ook er mild aan, iets wat ik niet verwacht had aangezien iedereen altijd zegt dat MDMA een vrij zware high geeft).
Ik ga het denk ik nog één keer proberen op een feest en dan gewoon nog iets hoger doseren (105-120mg), liever even een paar minuutjes zitten omdat het vrij hard in kickt dan de hele avond zo'n halfbakken gevoel vol vaagheid over wat ik precies voel.