Wat gebruikt in het weekend ??

lolnoob

Bewuste gebruiker
Gister eindelijk weer een keertje paddo's gedaan met drie andere vrienden. Was echt een geweldige avond en ook nog dingen geleerd.

Belangrijkste zin van de avond voor mij was: "Wat is belangrijk?" En ik ben erachter gekomen dat geld echt helemaal niet belangrijk is. Wel handig om te hebben maar niet iets wat een doel in je leven zou moeten zijn.

Drientje

DF-koning
lolnoob zei:
Gister eindelijk weer een keertje paddo's gedaan met drie andere vrienden. Was echt een geweldige avond en ook nog dingen geleerd.

Belangrijkste zin van de avond voor mij was: "Wat is belangrijk?" En ik ben erachter gekomen dat geld echt helemaal niet belangrijk is. Wel handig om te hebben maar niet iets wat een doel in je leven zou moeten zijn.
Kapitalisme, in your face.

Weer een zieltje gewonnen.

dfssdfde

Badass junkie
Drientje zei:
lolnoob zei:

Goddamn hippies >.<

Biertje

Bewuste gebruiker
lolnoob zei:

Paddo's nodig om dit te ontdekken?

Drientje

DF-koning
Ivoos zei:
Drientje zei:
lolnoob zei:

Goddamn hippies >.<
In de fik steken.

Had ik daar al een topic over? Vertel Chris.

Drientje

DF-koning
Waarom denkt iedereen dat ik een hippie ben? Ik heb net mijn kast opgeruimd, ik heb meer kleren dan de gemiddelde Nederlander, ik verdien veel geld met wat ik doe, wat ik echt heel fijn vind, en ik zou nog wel meer willen verdienen dus doe ik er een cursus verkeerskunde bij, ik heb enorm rechtse ideeën over buitenlanders en ik ben voor de doodstraf. Ik eet vlees en de vlees industrie interesseert mij zoveel dat ik nog wat goedkope kipfilet koop bij de supermarkt om de hoek.

Kapitalisme FTW! (okee, niet helemaal, maar /care)

En alleen als ik trip ga ik er om geven, anders denk ik er niet zo over na. Dat topic was gewoon een gedachtegang, niet dat ik nu ineens mee voel met de zielige kip of dat die stukken oerwoud omgezaagd worden.

We gaan naar de klote, en in de tussentijd vermaak ik me prima.

W.F.L.

Badass junkie
Drientje zei:
Waarom denkt iedereen dat ik een hippie ben?

Komt door die dreadlocks en die kleren van de kringloop liefje.

Drientje zei:
Ik heb net mijn kast opgeruimd

Aha! Betrapt. Zijn er nog mensen die hun kast opruimen hierzo? :angry: Dat doe ik ook weleens hoor.

Drientje zei:
ik heb meer kleren dan de gemiddelde Nederlander

Van de kringloopwinkel? Dat telt niet mee hé. Je moet wel dure merkkledij hebben natuurlijk, wil je scoren als een eckte kapitalist.

Drientje zei:
ik heb enorm rechtse ideeën over buitenlanders

Als Nederlander dan nog! Foei. Niet echt iets om trots op te zijn vind ik eigenlijk. Leg eens uit.

Drientje zei:
en ik ben voor de doodstraf.

De doodstraf als in dat justitie daarover mag beslissen op basis van haar interpretatie van de wet? Waarom? Doodstraf zoals ze dat in de VS doen vind ik best wel eng. Jij niet?

Drientje zei:
Ik eet vlees en de vlees industrie interesseert mij zoveel dat ik nog wat goedkope kipfilet koop bij de supermarkt om de hoek.

En dat vind je een positief iets? Echt een verrijking, die kipfilets. Hrhr.

Drientje zei:
En alleen als ik trip ga ik er om geven, anders denk ik er niet zo over na.

Jammer. Het is namelijk wel iets goeds als je stopt met het eten van kipfilets, vind ik. Nadenken is ook gezond. Je moet wel vrede vinden met wat je ontdekt hebt, want anders kan dat nogal aan je gaan vreten.

Drientje zei:
Dat topic was gewoon een gedachtegang

Een gedachtengang? Dus je bemerkte een verandering in je manier van denken. En je deed er vervolgens niets mee. Vind je dat goed? Zoals ik het lees was het namelijk wel een vooruitgang. Beetje jammer.

Drientje zei:
niet dat ik nu ineens mee voel met de zielige kip of dat die stukken oerwoud omgezaagd worden.

Dierenmishandeling is best wel kut en het is wel zonde dat het oerwoud en haar biodiversiteit verdwijnt. Nee? Dat doet jou niks? Mij wel eigenlijk, ik ben alleen niet zo'n idealist die denkt daar wat aan te kunnen veranderen.

lolnoob

Bewuste gebruiker
Biertje zei:
lolnoob zei:

Paddo's nodig om dit te ontdekken?

Het ging wel meer dan alleen om het geld aspect hoor. Nog veel meer dingen, zoals is een studie belangrijk, is gezond leven belangrijk enz enz. Je kunt over veel dingen nadenken met paddo's :)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Drientje zei:
Waarom denkt iedereen dat ik een hippie ben? Ik heb net mijn kast opgeruimd, ik heb meer kleren dan de gemiddelde Nederlander, ik verdien veel geld met wat ik doe, wat ik echt heel fijn vind, en ik zou nog wel meer willen verdienen dus doe ik er een cursus verkeerskunde bij, ik heb enorm rechtse ideeën over buitenlanders en ik ben voor de doodstraf. Ik eet vlees en de vlees industrie interesseert mij zoveel dat ik nog wat goedkope kipfilet koop bij de supermarkt om de hoek.

En alleen als ik trip ga ik er om geven, anders denk ik er niet zo over na. Dat topic was gewoon een gedachtegang, niet dat ik nu ineens mee voel met de zielige kip of dat die stukken oerwoud omgezaagd worden.

Drientje zei:
Exceptional Insight zei:
Ik doe niks dat een ander niet mag hoor. Toegegeven, ik bezit wel enigszins de vaardigheid om, ook als ik ongelijk heb, ik me er toch uit lul. Maar da's niks om jaloers op te zijn hoor.
Be my teacher! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Ik kan dat echt niet. Maar dat was al duidelijk denk ik.
Begin hier en zeg wat je echt voelt. Of geef gewoon gelijk eerlijk toe dat je al die uitspraken doet en die catchy oneliners alleen maar gebruikt, wanneer ze jou het beste uitkomen. Maar dat je eigenlijk die meningen nooit deelt. Ben je er voor altijd vanaf.

Drientje

DF-koning
Exceptional Insight zei:
Drientje zei:

Drientje zei:
Exceptional Insight zei:
Ik doe niks dat een ander niet mag hoor. Toegegeven, ik bezit wel enigszins de vaardigheid om, ook als ik ongelijk heb, ik me er toch uit lul. Maar da's niks om jaloers op te zijn hoor.
Be my teacher! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Ik kan dat echt niet. Maar dat was al duidelijk denk ik.
Begin hier en zeg wat je echt voelt. Of geef gewoon gelijk eerlijk toe dat je al die uitspraken doet en die catchy oneliners alleen maar gebruikt, wanneer ze jou het beste uitkomen. Maar dat je eigenlijk die meningen nooit deelt. Ben je er voor altijd vanaf.
Ergens in het midden denk ik.

Drientje

DF-koning
Exceptional Insight zei:
Of geef gewoon gelijk eerlijk toe dat je al die uitspraken doet en die catchy oneliners alleen maar gebruikt, wanneer ze jou het beste uitkomen. Maar dat je eigenlijk die meningen nooit deelt. Ben je er voor altijd vanaf.
Ik deel soms die meningen en soms ook niet. Wat dat betreft ben ik net een borderliner en kan ik echt niet mijn mening toelichten en keihard verdedigen.

Tijd, mindset en plaats zijn wel gegevens die een mening kunnen aanpassen bij mij.

Drientje

DF-koning
Ik moet echt een keer naar Gent. Wie neemt me mee?

Ik heb een rustig weekend gehad vanwege mijn intake. Nuchter als een fiets.

Drientje

DF-koning
Fresh zei:
Drientje zei:

Ik heb een rustig weekend gehad vanwege mijn intake. Nuchter als een fiets.

Ik dacht dat het Canada zou worden? :tongueout:

OT: XTC & klein beetje GHB
Ik moet een keer naar Gent, naar Canada ga ik dan voor de rest van mijn leven.

Ivoos zei:
Drientje zei:
Kom maar :) Moet wel door de week zijn.

Dan moet ik altijd werken. Maar ik heb ooit wel een keer vakantie. Gaan we Gent onveilig maken. Dat kunnen wij.

Bovenaan