Is niet goed voor een mens!blu zei:Alcohol, nicotine en alleen donderdag een beetje wiet.
Kapitalisme, in your face.lolnoob zei:Gister eindelijk weer een keertje paddo's gedaan met drie andere vrienden. Was echt een geweldige avond en ook nog dingen geleerd.
Belangrijkste zin van de avond voor mij was: "Wat is belangrijk?" En ik ben erachter gekomen dat geld echt helemaal niet belangrijk is. Wel handig om te hebben maar niet iets wat een doel in je leven zou moeten zijn.
Drientje zei:Kapitalisme, in your face.lolnoob zei:Gister eindelijk weer een keertje paddo's gedaan met drie andere vrienden. Was echt een geweldige avond en ook nog dingen geleerd.
Belangrijkste zin van de avond voor mij was: "Wat is belangrijk?" En ik ben erachter gekomen dat geld echt helemaal niet belangrijk is. Wel handig om te hebben maar niet iets wat een doel in je leven zou moeten zijn.
Weer een zieltje gewonnen.
lolnoob zei:Gister eindelijk weer een keertje paddo's gedaan met drie andere vrienden. Was echt een geweldige avond en ook nog dingen geleerd.
In de fik steken.Ivoos zei:Drientje zei:Kapitalisme, in your face.lolnoob zei:Gister eindelijk weer een keertje paddo's gedaan met drie andere vrienden. Was echt een geweldige avond en ook nog dingen geleerd.
Weer een zieltje gewonnen.
Goddamn hippies >.<
De Consumptiemaatschappij.Drientje zei:Had ik daar al een topic over? Vertel Chris.
Drientje zei:Waarom denkt iedereen dat ik een hippie ben?
Drientje zei:Ik heb net mijn kast opgeruimd
Drientje zei:ik heb meer kleren dan de gemiddelde Nederlander
Drientje zei:ik heb enorm rechtse ideeën over buitenlanders
Drientje zei:en ik ben voor de doodstraf.
Drientje zei:Ik eet vlees en de vlees industrie interesseert mij zoveel dat ik nog wat goedkope kipfilet koop bij de supermarkt om de hoek.
Drientje zei:En alleen als ik trip ga ik er om geven, anders denk ik er niet zo over na.
Drientje zei:Dat topic was gewoon een gedachtegang
Drientje zei:niet dat ik nu ineens mee voel met de zielige kip of dat die stukken oerwoud omgezaagd worden.
Biertje zei:lolnoob zei:Gister eindelijk weer een keertje paddo's gedaan met drie andere vrienden. Was echt een geweldige avond en ook nog dingen geleerd.
Paddo's nodig om dit te ontdekken?
Drientje zei:Waarom denkt iedereen dat ik een hippie ben? Ik heb net mijn kast opgeruimd, ik heb meer kleren dan de gemiddelde Nederlander, ik verdien veel geld met wat ik doe, wat ik echt heel fijn vind, en ik zou nog wel meer willen verdienen dus doe ik er een cursus verkeerskunde bij, ik heb enorm rechtse ideeën over buitenlanders en ik ben voor de doodstraf. Ik eet vlees en de vlees industrie interesseert mij zoveel dat ik nog wat goedkope kipfilet koop bij de supermarkt om de hoek.
Kapitalisme FTW! (okee, niet helemaal, maar /care)
En alleen als ik trip ga ik er om geven, anders denk ik er niet zo over na. Dat topic was gewoon een gedachtegang, niet dat ik nu ineens mee voel met de zielige kip of dat die stukken oerwoud omgezaagd worden.
We gaan naar de klote, en in de tussentijd vermaak ik me prima.
Begin hier en zeg wat je echt voelt. Of geef gewoon gelijk eerlijk toe dat je al die uitspraken doet en die catchy oneliners alleen maar gebruikt, wanneer ze jou het beste uitkomen. Maar dat je eigenlijk die meningen nooit deelt. Ben je er voor altijd vanaf.Drientje zei:Be my teacher!Exceptional Insight zei:Ik doe niks dat een ander niet mag hoor. Toegegeven, ik bezit wel enigszins de vaardigheid om, ook als ik ongelijk heb, ik me er toch uit lul. Maar da's niks om jaloers op te zijn hoor.![]()
![]()
![]()
Ik kan dat echt niet. Maar dat was al duidelijk denk ik.
bier zei:Niks jwt![]()
Ergens in het midden denk ik.Exceptional Insight zei:Drientje zei:Waarom denkt iedereen dat ik een hippie ben? Ik heb net mijn kast opgeruimd, ik heb meer kleren dan de gemiddelde Nederlander, ik verdien veel geld met wat ik doe, wat ik echt heel fijn vind, en ik zou nog wel meer willen verdienen dus doe ik er een cursus verkeerskunde bij, ik heb enorm rechtse ideeën over buitenlanders en ik ben voor de doodstraf. Ik eet vlees en de vlees industrie interesseert mij zoveel dat ik nog wat goedkope kipfilet koop bij de supermarkt om de hoek.
Kapitalisme FTW! (okee, niet helemaal, maar /care)
En alleen als ik trip ga ik er om geven, anders denk ik er niet zo over na. Dat topic was gewoon een gedachtegang, niet dat ik nu ineens mee voel met de zielige kip of dat die stukken oerwoud omgezaagd worden.
We gaan naar de klote, en in de tussentijd vermaak ik me prima.Begin hier en zeg wat je echt voelt. Of geef gewoon gelijk eerlijk toe dat je al die uitspraken doet en die catchy oneliners alleen maar gebruikt, wanneer ze jou het beste uitkomen. Maar dat je eigenlijk die meningen nooit deelt. Ben je er voor altijd vanaf.Drientje zei:Be my teacher!Exceptional Insight zei:Ik doe niks dat een ander niet mag hoor. Toegegeven, ik bezit wel enigszins de vaardigheid om, ook als ik ongelijk heb, ik me er toch uit lul. Maar da's niks om jaloers op te zijn hoor.![]()
![]()
![]()
Ik kan dat echt niet. Maar dat was al duidelijk denk ik.
Ik deel soms die meningen en soms ook niet. Wat dat betreft ben ik net een borderliner en kan ik echt niet mijn mening toelichten en keihard verdedigen.Exceptional Insight zei:Of geef gewoon gelijk eerlijk toe dat je al die uitspraken doet en die catchy oneliners alleen maar gebruikt, wanneer ze jou het beste uitkomen. Maar dat je eigenlijk die meningen nooit deelt. Ben je er voor altijd vanaf.
Drientje zei:Ik moet echt een keer naar Gent. Wie neemt me mee?
![]()
Ik heb een rustig weekend gehad vanwege mijn intake. Nuchter als een fiets.
Kom maarDrientje zei:Ik moet echt een keer naar Gent. Wie neemt me mee?
Ik moet een keer naar Gent, naar Canada ga ik dan voor de rest van mijn leven.Fresh zei:Drientje zei:Ik moet echt een keer naar Gent. Wie neemt me mee?
![]()
Ik heb een rustig weekend gehad vanwege mijn intake. Nuchter als een fiets.
Ik dacht dat het Canada zou worden?
OT: XTC & klein beetje GHB
Ivoos zei:Kom maarDrientje zei:Ik moet echt een keer naar Gent. Wie neemt me mee?Moet wel door de week zijn.