>> Maximaal 3 pillen en 3 lijntjes per 2 weken !!! <<
Iedereen... Freak on, but take this shit seriously !!!
[/b]
MafMan zei:Het is heel leuk en iedereen weet het wel maar.....die depresies daarna zijn altijd zo erg....oo ken ik nie meer tegen je denkt weer heel anders na het gebruik van een weekendje veel pillen en dat duurdt zeker 2 week voor dat je dan weer positief kunt denken
TikkelbikkeR zei:Ik zie hier allemaal berichten over wat XTC met je doet op korte termijn, maar nergens zie ik iets staan over wat het met je doet op lange termijn !!!!!!
Ik spreek jammergenoeg uit ervaring. Ik ben sinds een maand of 10 een geregistreerde XTC-verslaafde.
Op lange termijn heeft XTC me leven in sommige opzichten behoorlijk verpest. Ik verloor kennisen omdat ze niks meer met me temaken wilde hebben, kreeg veel ruzie thuis, ik maakte het uit met me vriendin omdat ik 'haar gezeur' niet meer wilde aanhoren, ik kon me bijna nergens meer goed op concentreren, ik kreeg veel negatieve reacties over me gezondheid, ik werd een stuk magerder, ik dacht voortdurend aan XTC, ik kreeg problemen met justitie die nu nogsteeds niet over zijn, ik had geen toekomstbeeld voor mezelf, ik sliep af en toe 2 tot 3 dagen achter elkaar, ik voelde me leeg, ik kon niks meer hebben van me vader en me broertje... ik reageerde constant kortaf en chagarijnig, enz enz enz !!!
De meeste dingen die ik hier opnoem zijn nogsteeds aan de orde, maar ik ben nu onder behandeling van Kentron, en alles lijkt de goeie kant op te gaan. Uiteindelijk wil ik een beheerst gebruik>> Maximaal 3 pillen en 3 lijntjes per 2 weken !!! <<
![]()
[/b]
ballie15 zei:Ik gebruik nu een half jaar wel eens XTC, heb t nog niet zo vaak gedaan.
Ik test nu eerst mijn pillen en neem max. 1 per feest.
De effecten:
- kotsneiging bij inslag.
- Duizelig bij inslag.
- Iemand MOETEN vasthouden bij inslag.
- Geen moeie benen, als vanzelf bewegen op de muziek.
- Geinteresseerd in...mezelf vooral.
- Alles gewoon heel tof vinden verder, vooral ik en mijn vrienden zijn echt heel dope op dat moment, maar de rest van de mensen mag er ook wezen.
- Alles willen voelen. ( haren van mensen en kledingstoffen enzo)
- Errug happy.
- Negatieve/mindere dingen van een feest interesseren me niks.
- Een spacegevoel dat ik nog nooit eerder heb ervaren en niet zo goed met woorden te omschrijven is, ook al doe je nog zo je best.
- Kaakjes klemmen.
- Pupillen zijn enorm.
The day after:
- Eerst niet kunnen slapen, maar dat ook wel weer lekker vinden.
- Lekker na willen praten over alles.
- Niet moe, maar leeg zijn. Veel fruit en een goede maaltijd helpen wel bij mij. Broodjes warme beenham gaan erin als koek.
- De tweede dag ben ik meestal nog iets rotter, maar valt te overzien.
The week after:
- Heimwee naar het feest, maar meer naar de "state of mind".
- Veel op het forum zitten en lezen.
- De realiteit af en toe een beetje zuur vinden.
De afgelopen maanden:
- Veel aan pillen denken en er vrij vaak zin in hebben maar me beheersen.
- Grotere verbondenheid met vrienden die ook slikken.
- Nadenken over andere harddrugs. ( Maar niet doen, is niet slim voor mij.)
Dan heb ik nog een vraagje:
Het welbekende "lovegevoel" heb ik niet echt gehad tot nu toe.
Ligt dat aan de hoeveelheid pillen of mdma-gehalte, of verschilt dat gewoon van persoon tot persoon?
Nou eh, das wel weer genoeg.
Gegroet.
TikkelbikkeR zei:Ik zie hier allemaal berichten over wat XTC met je doet op korte termijn, maar nergens zie ik iets staan over wat het met je doet op lange termijn !!!!!!
Ik spreek jammergenoeg uit ervaring. Ik ben sinds een maand of 10 een geregistreerde XTC-verslaafde.
Op lange termijn heeft XTC me leven in sommige opzichten behoorlijk verpest. Ik verloor kennisen omdat ze niks meer met me temaken wilde hebben, kreeg veel ruzie thuis, ik maakte het uit met me vriendin omdat ik 'haar gezeur' niet meer wilde aanhoren, ik kon me bijna nergens meer goed op concentreren, ik kreeg veel negatieve reacties over me gezondheid, ik werd een stuk magerder, ik dacht voortdurend aan XTC, ik kreeg problemen met justitie die nu nogsteeds niet over zijn, ik had geen toekomstbeeld voor mezelf, ik sliep af en toe 2 tot 3 dagen achter elkaar, ik voelde me leeg, ik kon niks meer hebben van me vader en me broertje... ik reageerde constant kortaf en chagarijnig, enz enz enz !!!
De meeste dingen die ik hier opnoem zijn nogsteeds aan de orde, maar ik ben nu onder behandeling van Kentron, en alles lijkt de goeie kant op te gaan. Uiteindelijk wil ik een beheerst gebruik>> Maximaal 3 pillen en 3 lijntjes per 2 weken !!! <<
![]()
[/b]
Jeller zei:eerste 2 uur:
-actief
-tevreden
2-4de uur :
-loom
-tevreden
4uur en verder
-loom
-saai
Taste zei:Hallo, ik ben nieuw hier maar heb al veel gelezen.
Kheb gisteren voor mn eerste keer xtc gedaan. (1 wit kerske)
Maar als het begon uit te werken (afkick ofoziets) werd ik depri enzo.
Heeft iemand soms tips om die afkick wat aangenamer te maken? Door te smoren ofzo als het uitwerkt
mvg