Wat betaal jij per gram?

doopie

Bewuste gebruiker
mestal gewoon bij de coffee shop of eigen teelt

prijs is niet te zeggen omdat dit per soort verschild

C

Chandis

Gast
Ik haal het bij de coffeeshop, maar gebruik alleen hasj. Ik koop dan voor tien euro hasj, maar hoeveel gram het is weet ik niet. Ik denk dat je er stuk of 4/5/6 jointjes mee draait.

Jeller

Badass junkie
als het zelfkweek is 2 of 3e de gram, gewone wiet uit Gent, 4 of 5€, maar soms komt mijn wiet van checkpoint - terneuzen (ik woon in belgië) en dan betaal je er toch wel 6.5€ of meer voor

Emo

Bewuste gebruiker
eigen teelt is altijd verschillend
in de shop van €5.00 tot €6.50 bij ons dan :P!

BacingsPen

Badass junkie
mja, maar ze hebben soms super haze( zo heette dat geloof ik) en die is 7,50 geweest... k d8 dat ie nu wel goedkoper is geworden, maar je hebt echt nog wel wiet rond die prijs!:P

Emo

Bewuste gebruiker
hmm, zou kunneh, moet je nagaan hoe lang k al nie meer in de shop ben geweest :grin: kging zowiezo nie naar binneh maar das een ander verhaal !
maarjah, wiet van €7.50 is mij te duur :P!

smokingnick

Experimenterende gebruiker
hahaha als je peter niet kent en je koopt van hem kost het je zo 7.50 per gram... egt lelijke wiet, eige kweek en nog verneukt ook :rolleyes:

Emo

Bewuste gebruiker
doet ie dat egt ? hmm, nja maar dan verkoopt ie dat spul van hem wel aan beginners ofzo, want (niet om stoer te doen ofzo) iemand die vaker smoked ziet wel wat eigen teelt en wat shop is, of eigen teelt moet heel goed zijn toh ? :grin:

smokingnick

yep. maarja je hebt ook van die mensen die wete dat het spul zuigt maar die het tog kopen om weer door te verkope :rolleyes: maja dan nog 7.50 per gram is moeilijk om winst op te make denk k :openmouth:

Emo

Bewuste gebruiker
jah lijkt me wel toh ? als mensen weten dat je voor €5.00 de gram best goeie wiet hebt in de shop ga je toh geen eigen teelt voor €7.50 of €10.00 kopeh ?

BacingsPen

Badass junkie
smokingnick zei:
hahaha als je peter niet kent en je koopt van hem kost het je zo 7.50 per gram... egt lelijke wiet, eige kweek en nog verneukt ook :rolleyes:

Dat lul je!?:P Ook iemand die niet smoked zou die troep van peter nooit kopen voor meer dan 1 eurocent per gram???!!!:P En als ik die wiet van peter voor 2 eurocent had gekocht en ik kwam er na het roken pas achter wat voor kuttroep het was, dan zou ik mijn geld weer komen ophalen en die 2 eurocent in me zak stoppen zodat ik in plaats van 7,48 7,50 heb en dan niet een pure joint van 7,48 maar van 7,50 rook :grin:

smokingnick

hahaha maajra je werd er wel knetter van! alleen het was vies. en later bleek dat er met haarlak overheen gespote was :openmouth:

L-Mack

Dat verschilt oftewel bij groothandelaars 3€/gram of op straat 5€/gram of soms in coffeshop haal ik dikke spul nl. Amnesia 10 €/gram

BacingsPen

Badass junkie
smokingnick zei:
hahaha maajra je werd er wel knetter van! alleen het was vies. en later bleek dat er met haarlak overheen gespote was :openmouth:

haha, dat is kk slecht en dat vroeg ik inderdaad een keer aan juriun toen zei die eigenlijk wel ja inderdaad:tongueout:

ik betaal precies 10 euro voor 2,3 gr. en 6.50 voor 1.3 gram (weird huh)
bij een andere coffeshop betaal je hoeveel je wilt maar wel vanaf 4 euro.

Groetjes GreenAlicious :smoke:

Japio

Newbie
ik betaal voor 3 gram weed 15 euro.ik woon wel in belgie, dus ik weet niet hoeveel de prijs is in nederland.

spacekonijn

Badass junkie
je hebt ook hash van 20 euro per gram hoor... in verschillende shops te krijgen.. meestal is dat isolater ook wel ''ice'''
ik haal altijd hasj van 5 euro pg
maar als ik zin heb in lekker nepal 7,50 bombay 8 of namatse/bubbles 9 euro pg

matthijs

Badass junkie
iemand die vaker smoked ziet wel wat eigen teelt en wat shop is
Ik blow nu al zo'n drie jaar, en het afgelopen half jaar wel redelijk veel, maar waaraan zie je dan of het eigen kweek is, omdat het niet goed gedroogd is ofzo, of omdat er nog takjes inzitten. Andere tekenen heb je toch niet echt... :confused:

Spitfire

Newbie
Emo zei:
iemand die vaker smoked ziet wel wat eigen teelt en wat shop is, of eigen teelt moet heel goed zijn toh ? :grin:

Als je het goed aanpakt kun je het inderdaad wel voor 7,50 verkopen. Althans, ik ken genoeg domme mensen die dat zouden doen. Op die manier haalt die Peter er in ieder geval wel veel winst uit; en als mensen slim zijn halen ze het gewoon niet bij hem ! :)

Emo

Bewuste gebruiker
klopt klopt.... maar toch...mensen die 7.50 ofzo betalen voor 1 gram eigen teelt blijven me verbazen :rolleyes:

Bij mij in Antwerpen is het 10 € voor 2 gram wiet of 10€ voor 1,4 gram shit. de shit is meestal blonde maroc van matige kwaliteit en wiet is 1of andere skunk uit nederland.

crazyfool_girl

hasj rook ik maar heel soms haal ik dan in de shop
en wiet krijg ik altijd gratis zo veel ik maar wil van me neef :smoke: eigen teelt

mushiemadness

Belezen gebruiker
ier is de weedbuisness wat dood
veel flikken en shit en meer dealers die het voor gezien houden
daar profiteren de anderen nog wel actieve dealerswel van :cry:
voor 1 gram betaal ik verdome 7-8 euro

Elektronik_dynamite

Badass junkie
mushiemadness zei:
voor 1 gram betaal ik verdome 7-8 euro
\
dat vind ik toch een redelijk normale prijs... voor in belgie
hier in de regio is een gram namelijk ook zoiets
maar dat komt waarschijnlijk ook omdat het afgelopen jaar flink wat shops zijn gesloten :(
kk gemeente

Frisko

Badass junkie
4.5€ de gr bij dealert!!
7 a 8 € bij shop...

soms wel eens een grammetje big brother oid van 10 a 12.5€ :hearteyes: :hearteyes:

voor 12 uero's 3.5 gram silvertopjes hier kweenie waar jullie je wietr hal n maar ike betaal egt nie meer dan 6 uero voorn gram en al helemaal nie van een dealer

A

Anonymous

Gast
voor een zakje op straat 5 euro, circa 1 gram.

Bij de shop 7,50 voor goede wiet, maar een paar gasten uit de shop geven af en toe wat extra's

Pilleboom

Newbie
je hebt ook hash van 20 euro per gram hoor... in verschillende shops te krijgen.. meestal is dat isolater ook wel ''ice'''

isolator is een soort van pure thc, het is geen hasj het is rond de 18 tot 25 euro :) :stoned:

Bovenaan