Buprenorfine

Jelkowbrow

Experimenterende gebruiker
Hallo allemaal,

zoals sommigen van jullie mischien weten kamp ik helaas met een erge opiaten verslaving. op mijn hoogste dosering zat ik op 200-300 mg oxycodon en/of een gram O-dsmt per dag nu zit ik een stuk lager maar nog steeds te hoog namelijk 310mg O-dsmt per dag (soms wat meer tot 375). nu ben ik bij de dokter geweest en verschillende instanties en nu eindelijk zit ik bij iriszorg en heb ik daar mijn intake gister gehad. nu hebben ze mij Buprenorfine pleisters van 20mcg/per uur voorgeschreven. Ik moet dat tegelijk met mijn dosis o-dsmt nemen (310mg)
Heeft iemand ervaring met die pleisters? ook voor verslaving of niet voor verslaving en wat is je ervaring? Ik hoor het graag, ook of het heeft geholpen of juist niet. ik ben erg benieuwd en begin er zelf waarschijnlijk vandaag of morgen mee. Alvast bedankt

Laatst bewerkt:

Paranoize.

Badass junkie
Omdat het beide partial opioid agonisten zijn moet het misschien wel goed gaan maar normaal gesproken mag je buprenorfine pas toedienen wanneer diegene in ontwenning is (24-36uur na oxy bijv) In tegenstelling tot methadon wat je tegelijk in zou kunnen nemen (volledige agonisten)

Jelkowbrow

Omdat het beide partial opioid agonisten zijn moet het misschien wel goed gaan maar normaal gesproken mag je buprenorfine pas toedienen wanneer diegene in ontwenning is (24-36uur na oxy bijv) In tegenstelling tot methadon wat je tegelijk in zou kunnen nemen (volledige agonisten)
Ik kreeg eerst een pleister en moest tijdens dat ik die pleister kreeg (3 dagen lang) ook nog O-dsmt blijven door slikken daarna kreeg ik tabletten 2/0,5mg en nu zit ik op 10mg per dag dus krijg ik 8/2,5mg en 2/0,5mg en moest toen ik begon met de tabletten gelijk stoppen met O-dsmt ik had toen nog een beetje ontwenning maar niet veel alleen de eerste 2 dagen waren heel kut maar moest toen nog de dosering vinden waar ik nu op zit

Nighty_89

Newbie
Buprenorfine 0,2mg tabletjes onder de tong voor sneller in de bloedsomloop te komen. Zit op 1mg + 10mg diazepam. Deed niets aan pijn door Bechterew. ‘s morgens 100mg contramal + 10mg diazepam bij genomen. De kick kwam halverwege de auto rit en was er na 12 uur shift nog steeds.

Jelkowbrow

Buprenorfine 0,2mg tabletjes onder de tong voor sneller in de bloedsomloop te komen. Zit op 1mg + 10mg diazepam. Deed niets aan pijn door Bechterew. ‘s morgens 100mg contramal + 10mg diazepam bij genomen. De kick kwam halverwege de auto rit en was er na 12 uur shift nog steeds.
Ik slik 10mg per dag burprenorfine tegen ontwenning!

Jelkowbrow

Ben je hier al vanaf gekomen ondertussen?
Een late reactie hier maar ja ik was ervan af! heb het een hele poos geslikt en toen hebben ze omdat k dus soms de de suboxone niet nam en dan toch opiaten ging doen besloten mij naar een afkickkliniek te sturen. 10 weken daar gezeten afgebouwd 2mg per week eraf laatste 2mg was een ware hell. En toen was ik helemaal clean voor een poos en toen ben ik keihard teruggevallen op opiaten en zit ik nu op methadon helemaal kut eigen schuld dikke bult Maarja dat is helaas verslaving hoop dat ik de cirkel een keer weet te verbreken maar het is zo verdomd moeilijk omdat ik zo goed functioneer op opiaten en mezelf slechter vind als ik het niet gebruik

Neo-Shulginist

Badass junkie
het is zo verdomd moeilijk omdat ik zo goed functioneer op opiaten en mezelf slechter vind als ik het niet gebruik
Een begrijpelijke gedachte, maar dat geldt hoogstens voor de korte termijn. Op langere termijn kom je er meestal bekaaider vanaf. Dat moet je er alleen actief bij bedenken steeds omdat hetbkorte termijngeheugen wel een sterke connectie maakt in het geheugen, maar de lange termijn shit niet zo. Gelukkig wordt ook het volhouden steeds makkelijker.

Bovenaan