Wat als je even te ver bent gegaan...

Atropa

Bewuste gebruiker
...je kent 't wel, het gezochte is eraf en deze lekkere mantel moet worden afgedaan. De plicht uit het land der levendige roep en een karakter met verantwoording doet dit ook. Wat doe jij?

Ik gewoon lekker douchen, veel warme truien of in bed onder dikke dekens, veel fruit en groente, veel koffie drinken en accepteren dat het leven dat ik herken met het verbonden gevoel weer terugkomt.

Arenshi

Bewuste gebruiker
Zo snel mogelijk eten en drinken, liefst iets met vitamientjes enzo en daarna lekker douchen om dan mijn gewone leventje weer te hervatten.

r@r@

Wijs gebruiker
Ik laat mij leiden door muziek (tot op zekere hoogte :wink: ):

"Even slikken :grin: en weer doorgaan. Even woelen en gewoon weer opstaan ..." :rock:

En natuurlijk...

"Adieu, adieu We moeten rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan We kunnen nu niet blijven, we kunnen nu niet langer blijven staan ..." :rockband:

p.s. Klaarkomen helpt bij mij altijd heel erg... :)

Reiziger888

Experimenterende gebruiker
r@r@ zei:

"Even slikken :grin: en weer doorgaan. Even woelen en gewoon weer opstaan ..." :rock:

En natuurlijk...

"Adieu, adieu We moeten rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan We kunnen nu niet blijven, we kunnen nu niet langer blijven staan ..." :rockband:

:rock: Jij bent volgens mij net zo gek als mij.... :) HEERLIJK!!!!!
Groet De Reiziger :wave:

r@r@

Wijs gebruiker
Reiziger888 zei:
r@r@ zei:

En natuurlijk...

:rock: Jij bent volgens mij net zo gek als mij.... :) HEERLIJK!!!!!
Groet De Reiziger :wave:

Gek genoeg om clean te blijven :wink:

Bovenaan