ben ik het wel mee eens, ik ben ook 17 maar gebruik ook om de zoveel tijd eens wat.Angramar Temenos zei:Blaaah blaaah blaahh je bent te jong doe het niet, haaahahahaha![]()
Wat een onzin, denk je nou echt dat iemand daarnaar gaat luisteren? Drugs zijn verboden, en toch gebruiken we ze allemaal.. Hoe kun je nou in godsnaam verwachten dat iemand het niet gaat doen alleen omdat jij vindt dat zij het niet verantwoordelijk kunnen doen? Ik vind het niveau echt triest.
Geef mensen dan ten minste goede voorlichting erover om de schade te beperken, het zal je toch nooit lukken ze op andere gedachten te brengen..
caatje zei:Een vriendin van jou is 17 maar hoe oud ben jij? Dat was de vraag.
Angramar Temenos zei:Blaaah blaaah blaahh je bent te jong doe het niet, haaahahahaha![]()
Wat een onzin, denk je nou echt dat iemand daarnaar gaat luisteren? Drugs zijn verboden, en toch gebruiken we ze allemaal.. Hoe kun je nou in godsnaam verwachten dat iemand het niet gaat doen alleen omdat jij vindt dat zij het niet verantwoordelijk kunnen doen? Ik vind het niveau echt triest.
Geef mensen dan ten minste goede voorlichting erover om de schade te beperken, het zal je toch nooit lukken ze op andere gedachten te brengen..
Extisi zei:Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag.![]()
Trouwens, jongetjes van 14 jaar blowen in deze stad. Dat is even erg als Xtc nemen als je 17 bent o.i.d.
Een vriendin van mij is 17, word over 2 maanden 18, en toch blowd ze![]()
[edit] Ik mag ook nooit naar schoolfeesten, want ik ben het enige meisje thuis en mijn ouders zijn écht áltijd bezorgd. Ook naar een verjaardag mag ik niet eens alleen fietsen bij wijze van spreke...
Opa zei:Leuk die discussie over opvoeden, maar we hadded 't toch over drugs???
Extisi, als ik je een tip mag geven; doe de eerste keer een kleine dosis op een vertrouwde plaats zoals je slaapkamer, en zorg ervoor dat je niet alleen bent. Misschien kan een vriendin die je vertrouwt een keer blijven logeren ofzo??? Rustig muziekje erbij, en alles over je heen laten komen! Als je een paar keer hebt geëxperimenteerd, zul je je vanzelf veiliger voelen bij het effect, en je wordt dan vanzelf creatiever in het bedenken van hoe, wie, wat, waar en waarom!!!
Vooral veel plezier!
Extisi zei:Trouwens, jongetjes van 14 jaar blowen in deze stad. Dat is even erg als Xtc nemen als je 17 bent o.i.d.
Een vriendin van mij is 17, word over 2 maanden 18, en toch blowd ze![]()

Extisi zei:Mijn ouders zijn nooit weg nee...plus ik heb broers, die meestal wel thuis zijn ...
Een park is wel goed, alleen als het minder koud is. ^^
acidboy zei:Drugs worden overschat.
Mijn tip is om het gewoon lekker te laten tot je oud genoeg bent om zelf naar een feest te gaan, zoals de tip van velen hier.
En zo niet.. ja, dan ga je dus óf gewoon om 10 uur 'naar bed', als je pil inslaat.. en blijf je de halve nacht muziek luisteren in bed en je verbazen over hoe zacht je dekens wel niet zijn enzo. Op zich niet eens zo verkeerd.
Of je gaat liegen tegen je ouders over inderdaad, bij iemand logeren of wat dan ook.
Ik persoonlijk vind de huiselijke setting met xtc toch altijd wel prettig, gewoon bij iemand thuis, af en toe eens rondje lopen buiten, peuken roken, praten, muziek luisteren. Maargoed, dat is allemaal al weer een tijd geleden en dat wil ik graag zou houden, ben er wel klaar mee, die harddrugs.
Angramar Temenos zei:Ja, omdat drinken zo veel minder schadelijk voor je is dan af en toe MDMA...
Ik zou er eerst maar voor zorgen dat je weet waar je het over hebt. Niet dat ik MDMA verdedig... Geef mij maar een lekkere zegel of paddenstoeltje...
Extisi zei:Oooh buiten wandelen is zo leuk.
Extisi zei:Ja, nu ben ik binnen.
Extisi zei:Ja, nu ben ik binnen.
tomz0r zei:Extisi zei:Ja, nu ben ik binnen.
Wist je dat je echt enorm fout bezig bent?
Grote kans dat je dit niet eens leuk gaat vinden.
Flaffie zei:Volgens mij heeft ze nergens verteld dat ze een tripmiddel op heeft dus waarom zou ze in godsnaam dan een bad trip kunnen krijgen.