joolie-ah zei:er vraagt hier iemand om hulp en het enige wat belangrijk schijnt te zijn is of je wel of niet mag liegen, wat een gelul !
I rest my casesissi zei:Het ergste is niet dat hij nog gebruikt maar het blijven liegen hangt mijn keel uit
Heel goed! Sterkte, meisje.sissi zei:2011 wordt voor mij de start voor een leven zonder drugs dat is de cadeau dat ik mezelf geef! Ik zet mezelf nu op de eerste plaats en zal mijn eigen geluk wel maken.

Exceptional Insight zei:I rest my case![]()
I rest my caseExceptional Insight zei:joolie-ah zei:er vraagt hier iemand om hulp en het enige wat belangrijk schijnt te zijn is of je wel of niet mag liegen, wat een gelul !sissi zei:Het ergste is niet dat hij nog gebruikt maar het blijven liegen hangt mijn keel uit
Wie ben jij en waarom suggereer je dat ik niemand ken die diezelfde ellende heeft meegemaakt?ik doe mijn best zei:Als je geen ervaring hebt met dope.Of niemand echt goed kent die er wel mee van doen heeft.Blijf dan a.u.b. weg uit dit opiaten forum.
Goede vraag. Dat ligt eraan. Ben jij degene die hem verzonnen heeft? Of vertel je het alleen door? In het laatste geval, valt het volgens mij onder roddelen.ik doe mijn best zei:De grootste leugen is dat jij denkt dat je overal verstand van hebt.Of lieg ik nou,..
I rest my caseExceptional Insight zei:Wie ben jij en waarom suggereer je dat ik niemand ken die diezelfde ellende heeft meegemaakt?ik doe mijn best zei:Als je geen ervaring hebt met dope.Of niemand echt goed kent die er wel mee van doen heeft.Blijf dan a.u.b. weg uit dit opiaten forum.
Goede vraag. Dat ligt eraan. Ben jij degene die hem verzonnen heeft? Of vertel je het alleen door? In het laatste geval, valt het volgens mij onder roddelen.ik doe mijn best zei:De grootste leugen is dat jij denkt dat je overal verstand van hebt.Of lieg ik nou,..
Het is sowieso een leugen dat ik overal verstand van denk te hebben, ja. Ik heb namelijk maar van heel weinig dingen verstand. En ook van die dingen maar een klein beetje.
ik doe mijn best zei:Weet je,.ik ga daar niks meer aan toe voegen.Jij hebt gelijk.
Stoppen nu.En weet je waarom.Omdat de TS morgen haar pc aan doet en denkt dat er mischien iets voor haar bijstaat waar ze wat aan heeft.Exceptional Insight zei:Ik vind dat je het weer bijzonder onsamenhangend in elkaar geknutseld hebt. Puntje voor jou.
ik doe mijn best zei:Dat lijkt nu alleen maar zo omdat jij niks terug weet te zeggen. Maar dat zegt helemaal niks. Het is aangeleerd dat wanneer je de beste argumenten hebt, je een discussie wint. Maar daar gaat het helemaal niet om.
ik doe mijn best zei:Als je geen ervaring hebt met dope.Of niemand echt goed kent die er wel mee van doen heeft.Blijf dan a.u.b. weg uit dit opiaten forum.De grootste leugen is dat jij denkt dat je overal verstand van hebt.Of lieg ik nou,..
speeseend zei:Omnia vincit amor
speeseend zei:^Klopt, maar dan is ook geen sprake (meer) van liefde, mijns inziens.
seth zei:Exceptional Insight zei:Dat lijkt nu alleen maar zo omdat jij niks terug weet te zeggen. Maar dat zegt helemaal niks. Het is aangeleerd dat wanneer je de beste argumenten hebt, je een discussie wint. Maar daar gaat het helemaal niet om.ik doe mijn best zei:Weet je,.ik ga daar niks meer aan toe voegen.Jij hebt gelijk.
Want op deze manier gaat het erom wie het handigst kan lullen. En volgens mij hebben de mensen die dat kunnen, dat geleerd omdat ze in essentie ongelijk hebben.
Maar ik kan er natuurlijk naast zitten.
seth zei:ik doe mijn best zei:Dat lijkt nu alleen maar zo omdat jij niks terug weet te zeggen. Maar dat zegt helemaal niks. Het is aangeleerd dat wanneer je de beste argumenten hebt, je een discussie wint. Maar daar gaat het helemaal niet om.
ik doe mijn best zei:Dus even wakker worden Seth.En daarbij vind ik dat EI geen zinvolle bijdrage levert hier bij dit Opiaten-forum.Alleen maar zeiken,zeuren en afkraken.En daarom vind ik dat hij hier beter niet moet gaan praten over dingen die hij niet goed snapt.En daarbij vraagt hij niet iets,maar heeft meteen zijn oordeel erover.En dat vind ik juist tekort door de bocht.Hij wil van niemand wat leren of aannemen.Behalve als hij denkt dat diegene slimmer kan zijn als hem.BV- bij Speeseend weet hij niet hoe snel die zijn hielen moet gaan likken.En ik idd oordeel nu ook maar ik bevooroordeel niet en veroordeel ook niet.Althans zo zie ik het,..En zo zie ik dat gebeuren.En daarbij ben ik voor mijzelf hier niet op het forum om altijd maar iemand af te zeiken of het beter te willen weten.
Ik ben blij dat jij het zegt..JohnnyT zei:Blahblahblah, ging dit topic niet over iemand die het moeilijk had omdat ze een verslaafde vriend had![]()