vreemde uitwerking

dizzy

Experimenterende gebruiker
Hallo allemaal, ben hier nieuw ...

Heb niet zo veel ervaring met speed relatief ( meer coke+xtc)gezien...

heb 2 dagen wat speed gebruikt en dit resulteerde in de volgende uitwerkingen:

keel waarmee ik met moeite slik, zeer aparte pijn boven aan me longen( vaker pijn in me longen gehad maar anders)en zeer merkwaardig .. ik mijn speeksel voelen borrelen, aan de buitenkant van mijn keel mits ik mijn vinger onder mijn ademsappel houdt ... dit was eerder niet zo( heb het idee dat er iets aangevreten is).

over het goedje zelf:

het was wit , beetje vochtig ,brandde bijna niet ,werkte niet heftig maar gaf wel een lekkere buzz( wakker gezellig lulkick, jullie kenne het wel)

komen deze uitwerkingen bekend voor bij iemand? kan iemand mij vertellen of dit een risico van het vak is met speed of dat ik gewoon kutspul had ? ik heb nog nooit deze uitwerkingen van speed gehad , en mijn medegebruiker ervaart ook dezelfde symptomen

graag een reactie alvast bedankt

MetaalKonijn

Badass junkie
Ik heb ondervonden dat heel veel dingen bij speed risico van 't vak is. Voor de rest ben ik niet zo'n expert. Hoe lang ben je wakker gebleven van 't spul?

dizzy

hmm eens even kijken, ben toch zeker de eerste nacht bijna de nacht wakker geweest , in de ochtend nog 2 keer 10 minuten gepakt ... tegen de middag aan , en avond 21.00 2 lijntjes fintjes bewerkt met pasje (vind leuk om te doen :grin: ) toch zeker tot uhh 5 uur vanochtend denk ik zo

trouwens bedankt voor je reactie :)

dizzy

haha nee wara het vandaan komt is meestal heel goed zelfs , die mensen gebruiken het zelf dagelijks en niet alleen in het weekeinde zoals ik dat dan doe...

maar goed mayb was het ook gewoon met troep versneden, dat kan ook nog altijd normaal gezien is het daarvandaan altijd lekker spul

stuikerken

Belezen gebruiker
Dat van met moeite slikken heb ik ook, maar dit is meestal als de speed uitgewerkt is, bij mij komt het denk ik van te veel te roken als ik speed op heb, dan gaan er wel zo'n 3-4 pakjes door, op een avondje uit. :)
Welja ik weet nu niet of je rookt of niet, maar dit kan mss een verklaring zijn?

dizzy

jaa daar had ik ook bij stil gestaan .... maar normaliter vormt dit ook geen probleem

het is nu juist dat ik de pep een beetje fishy vnod dat ik last krijg van freaky pijntjes etc

anyway thx 4 the reply

Djo

Badass junkie
Wij hadden vorige week ook eens een keer weer gepakt, na lange tijd. Zeker 9 jaar geleden of zo, omdat ik er niet meer tegen kon, is het altijd bij pillen en coke gebleven en af en toe blowen. Maar niet veel meer gebruikt en zelfs aantal jaren niet. Moet er altijd weer opnieuw van kotsen, deze keer dus ook weer. Joepie! :(
Maar ik kreeg er flinke hoofdpijn van. Die heeft de volgende dag en de halve dag daarna aangehouden. Maar ook hele vieze smaak als ik het genomen had.
Dat wist ik niet meer, dat het zo smaakte. Doe mij dan maar coke. En 's morgens begon ik ook beetje te hallucineren.
En moeite met slikken. Niet goed door kunnen slikken. En keelpijn de day after. Ik heb 36 uur niet geslapen, maar ik heb een jointje gerookt om te kunnen slapen. Toen zag ik ook nog eens het plafond ondergeschreven staan, mijn armen hadden wonden en zagen er uit als boomschors. Door die gekke joint ging ik gewoon weer hallucineren. Maar ik kon daarna goed slapen. Alleen 4 dagen grote doppen gehad. :openmouth:

Ik denk dat je wel goed spul hebt gehad, als je zo lang wakker bent geweest.
Ik had wel bijna niet gerookt en ik had dat van dat slikken niet meteen, ook inderdaad wat meer tegen het einde.
En als je lekker hebt zitten lullen, dan lijkt het mij goed spul. Gezellig.
Misschien, dat die mensen helemaal ingeburgerd zijn met dat spul, dat ze er goed tegenkunnen, want van wie ik het heb gehad die doen het bijna dagelijks en die kunnen er helemaal goed tegen en die kunnen gewoon gaan slapen.
Bedoel je met fishy, dat je hem visachtig vond smaken, want dat vond ik namelijk vorige week ook, vandaar dat ik ook heb moeten overgeven. Mede door die gore smaak en de hoofdpijn. Misschien bedoel je wel wat anders met fishy. Haha! Maar ik vond hem visachtig smaken en als ik iets niet lus, dan is het wel vis! Haha! :flushed:
Maar die wij hadden was een beetje rozig van kleur. Dus ik moest de hele tijd aan chemische zalm denken. :confused:

Djo

Badass junkie
Was maar grapje van die chemische zalm! Dat vond ik grappige woorden!
Ik vond het gewoon goor smaken. Toch visachtig. Kan
er niks aan doen. Ben wel wat gewend, maar dit vond ik echt zo vies. Gelukkig was het verder helemaal goed. Heb goeie nacht gehad. (En ochtend)
:grin:

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
Je geeft je antwoord dus al in je vraag :)

Hele nachten staan lullen en roepen en dan tegelijk vele pakken sigaretten erdoor draiien, waarschijnlijk dna nog is in een koude omgeving en vande speed een slikreflex gekregen --> resultaat kapotte keel en veel speeksel in de maag en evntueel longen.

Slik reflex is het gevolg van kotsreflex. Op speed gebeurt het wel is dat je zonder het te beseffen heel de tijd aan het slikken bent om je maaginhoud binnen te houden. Gebeurt dit elke keer dan resulteert dit in een verbrande slokdarm en verbrand strottenhoofd (gevolg van maagzuur)

Slikreflex kan ook verder komen uit het snuiven van de coke, gorte smaak in je bek slikt je meestal weg en voor dat je het weet ben je heelde evond aan het slikken en snuiven zonder enig besef, maw je maag komt letterlijk vol met snot te zitten

zommes

Badass junkie
dizzy zei:
keel waarmee ik met moeite slik, zeer aparte pijn boven aan me longen( vaker pijn in me longen gehad maar anders)en zeer merkwaardig .. ik mijn speeksel voelen borrelen, aan de buitenkant van mijn keel mits ik mijn vinger onder mijn ademsappel houdt ... dit was eerder niet zo( heb het idee dat er iets aangevreten is).

Met moeite slikken is op zich wel iets wat voorkomt omdat die rotzooi niet zo fris is voor je strot en daar komt het uiteindelijk ook een keer. Drink de volgende keer wat melk of thee met melk, dat helpt de zuurtegraad verlagen.

Je speeksel voelen borrelen aan de buitenkant van je keel is echt wazig. Daar weet ik niks mee. Ik denk niet dat er iets aangevreten is, dat gebeurt niet zo maar.

het was wit , beetje vochtig ,brandde bijna niet ,werkte niet heftig maar gaf wel een lekkere buzz( wakker gezellig lulkick, jullie kenne het wel)

Dat het bijna niet brandde betekend vaak dat het versneden is, misschien daarom ook het geborrel?

kan iemand mij vertellen of dit een risico van het vak is met speed of dat ik gewoon kutspul had ? ik heb nog nooit deze uitwerkingen van speed gehad , en mijn medegebruiker ervaart ook dezelfde symptomen

"Ik heb ondervonden dat heel veel dingen bij speed risico van 't vak is." Hier heeft Metaalkonijntje wel gelijk in, het werkt op iedereen anders maar gezond zal het nooit aanvoelen. Sowieso is het moeilijk om echt goeie speed te krijgen.

graag een reactie alvast bedankt

Graag gedaan. :wink:[/i]

dizzy

Je geeft je antwoord dus al in je vraag

Hele nachten staan lullen en roepen en dan tegelijk vele pakken sigaretten erdoor draiien, waarschijnlijk dna nog is in een koude omgeving en vande speed een slikreflex gekregen --> resultaat kapotte keel en veel speeksel in de maag en evntueel longen.

Slik reflex is het gevolg van kotsreflex. Op speed gebeurt het wel is dat je zonder het te beseffen heel de tijd aan het slikken bent om je maaginhoud binnen te houden. Gebeurt dit elke keer dan resulteert dit in een verbrande slokdarm en verbrand strottenhoofd (gevolg van maagzuur)

Slikreflex kan ook verder komen uit het snuiven van de coke, gorte smaak in je bek slikt je meestal weg en voor dat je het weet ben je heelde evond aan het slikken en snuiven zonder enig besef, maw je maag komt letterlijk vol met snot te zitten

JA JA

ALLEN VEEL DANK VOOR DE ANTWOORDEN DIE IK GEKREGEN HEB ,

DE FEITEN OMTREND DIE SLIKREFLEX KENDE IK NOG NIET EN HET ZOU DUS UITERMATE GOED KUNNE DAT IK DAAR LAST VAN HAD , GEZIEN DE SYMPTOMEN OVEREENKOMEN EN IK MIJ VANDAAG AL EEN STUK BETER VOEL , HET GEBORREL WORD OOK STEEDS MINDER :grin:

NOGMAALS THX :)

Djo

Badass junkie
Dat is nog eens een verhelderende uitleg. Spliffsnatcher.
Dizzy, gelukkig voel je je alweer wat beter.
Het is toch eigenlijk ook troep. Maar ja, het gevoel wat je ervan krijgt. :openmouth: :grin:

dizzy

Idd djodjo zeer verthelderend , voel me vandaag ook aal een stuk beter...
en bedankt voor het vragen :wink:

dizzy

arrrrrgh trip niet goed gelezen

oja ff he had nog een symptoom funny om te zeggen , maaruh de dagelijkse urine is me wel heelr erg donker de afgelopend dagen , maar heb geen droge mond en me huid rekt gewoon soepeltjes weer terug , dus weet niet zeker of ik nou last hbe van uitdroging.

kan iemand nog ff zeggen hoe lang zoiest gemiddeld bij hun in beslag neemt voordat dat allemaal weer rechtrekt en terug naar het oude gaat ...?

dank u

dizzy

lol :grin: had die lijn niet moeten nemen alweer allemala typefouten in me vorige bericht :grin:

caatje

Badass junkie
dizzy zei:
arrrrrgh trip niet goed gelezen

oja ff he had nog een symptoom funny om te zeggen , maaruh de dagelijkse urine is me wel heelr erg donker de afgelopend dagen , maar heb geen droge mond en me huid rekt gewoon soepeltjes weer terug , dus weet niet zeker of ik nou last hbe van uitdroging.

kan iemand nog ff zeggen hoe lang zoiest gemiddeld bij hun in beslag neemt voordat dat allemaal weer rechtrekt en terug naar het oude gaat ...?

dank u

Donkere urine wil meestal zeggen dat er veel afvalstoffen inzitten en dat je te weinig drinkt.

zommes

Badass junkie
dizzy zei:

JA JA

DE FEITEN OMTREND DIE SLIKREFLEX KENDE IK NOG NIET EN HET ZOU DUS UITERMATE GOED KUNNE DAT IK DAAR LAST VAN HAD , GEZIEN DE SYMPTOMEN OVEREENKOMEN EN IK MIJ VANDAAG AL EEN STUK BETER VOEL , HET GEBORREL WORD OOK STEEDS MINDER :grin:

NOGMAALS THX :)

Is dit nou over mijn verhaal?

Ik snap hier helemaal niks van.

Rechts-bovenin van de berichten die je al gepost hebt zit een knopje 'edit' daarmee kan je dit soort dingen in orde maken.

dizzy

--------------------------------------------------------------------------------

dizzy schreef:

JA JA

DE FEITEN OMTREND DIE SLIKREFLEX KENDE IK NOG NIET EN HET ZOU DUS UITERMATE GOED KUNNE DAT IK DAAR LAST VAN HAD , GEZIEN DE SYMPTOMEN OVEREENKOMEN EN IK MIJ VANDAAG AL EEN STUK BETER VOEL , HET GEBORREL WORD OOK STEEDS MINDER

NOGMAALS THX

Is dit nou over mijn verhaal?

Ik snap hier helemaal niks van.

Rechts-bovenin van de berichten die je al gepost hebt zit een knopje 'edit' daarmee kan je dit soort dingen in orde maken.

het begin was eigenlijk algemeen zommes ....

en het einde was even voor uhhh ben zijn naam kwijt die persoon zei wat over slikreflex

dizzy

Dizzy, ik had vorige week echt best heel veel genomen en het was toch al jaaaaren geleden, dat we het gedaan hadden. Had alleen de volgende dag verschrikkelijke koppijn. Kan eigenlijk niet meer tegen niet slapen. En 's avonds jointje gerookt. Even zitten hallucineren en toen daarna slapen.
De dag daarna heb ik nog wel keelpijn van dat moeilijk slikken gehad en toen heb ik nog een halve dag koppijn gehad. Maar daarna ging het weer helemaal top met me.
Als mijn broer het doet, die kan gewoon meteen pitten, hij heeft nergens last van. Ook dagen daarna niet. En vrienden van ons, die gebruiken bijna dagelijks, dus die zijn het helemaal gewend.
Ik denk dat het toch per lichaam verschilt, hoe lang zoiets blijft hangen.
Maar ben blij, dat het weer een stuk beter met je gaat.

en jij bedankt djodio voor het op de hoogte blijven van hoe het met me is :wink: dank u

berbe

Bewuste gebruiker
aangezien speed hennig op je longe werkt
(nie voor nix eerst medicijn voor astma)
is normaal
zeker omdat je jezelf ook nog eens extra gaat inspannen
keel=>speed droog je uit merk je nog wel als jer wat langer ervaring mss zelfs verslaving aan hebt

keel=>gaat ope liggen blaaasjes op tong in keel
droge witte aanslag in keel op tong
............

berbe

Bewuste gebruiker
dat is dat alles tinteld bij sommige pep voelt dat zo over heeeel me kop wange enzo dna sta je (bij mij is het toch zo ) ook supperstrak

en dat slikken is omda je gewoon uitgedroogt bent van pep

door prate zwete roke......

Bovenaan