vragen over blowen

Hallo

ik ben nieuw hier en heb een paar vragen:

-Doet de leeftijd ertoe of je nu aan drugs geraakt of juist niet?
-Hoe ontmoet je mensen die drugs dealen of hoe vind je coffeeshops?
-Zouden dealers je echt durven in elkaar kloppen?
-Ik zou willen jointjes rollen en vroeg me ook nog af of het vloeipapier van rolltabak
hetzelfde is als van een joint(Is wiet goed om te beginnen).
-En als laatste moet je de wiet samen met de tabak roken of appart?

Zou heel graag beginnen te blowen :)

Chaser

Newbie
Dit riekt een beetje als een vaag verhaal met vage vragen, maar who knows of je daadwerkelijk voorlichting zoekt, dus ik zal proberen een antwoord te geven.

1: Ja, het gebruik van drugs kan de ontwikkeling van hersenen beïnvloeden.

2: Uitgaan, internet, telefoonboek?

3: Wat denk je zelf?

4: Vaak worden wat dunnere vloeitjes gebruikt om de smaak te bevorderen. Normale vloeitjes kunnen echter ook.

5: Kan allebei. Wat je zelf liever hebt. Vaak zie je echter een mengsel van tabak en wiet / hash.

Wiet of hash is persoonlijk. Ik zelf vind hash over het algemeen wat milder (al heb je ook stevigere varianten). Daarentegen is wiet wat makkelijker in gebruik. Tip: koop een voorgedraaide hashjoint in de coffeeshop.

Kijk uit en gebruik verantwoord.

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik denk niet dat leeftijd invloed heeft op hoe makkelijk of moeilijk je aan spullen kunt komen, het is een kwestie van de juiste mensen kennen of weten hoe je de juiste mensen kunt herkennen. Zelf ben ik in contact gekomen met drugs via een vriend en via hem heb ik ook wat andere mensen leren kennen, maar ik heb geen ervaring met zelf zoeken naar dealers, dus kan daar niet zoveel over zeggen. Coffeeshops heb je denk ik wel in iedere stad in Nederland zitten, als je in het centrum rondloopt en smalle zijstraatjes in gaat zul je waarschijnlijk wel een shop tegenkomen. Google weet denk ik ook wel waar coffeeshops zitten.

Dealers zijn net als alle andere mensen, sommigen zijn vriendelijk en betrouwbaar en sommigen kun je beter uit de buurt blijven. Als je zelf rond gaat zoeken zul je waarschijnlijk vooral de tweede soort tegenkomen.

Vloeitjes voor een joint zijn langer dan die voor shag, maar ik denk dat je die ook wel kunt gebruiken, maar dat weet ik niet zeker. Bij een joint is het gebruikelijk om tip (soort van dik papier) te doen in het uiteinde dat je in je mond stopt, zodat er geen cannabis verspild wordt. Zowel jointvloeitjes als tip kun je halen bij een coffeeshop.

Wiet wordt meestal samen met tabak gerookt.

Bovenaan