Vragen benzos

Beste medegebruikers,

Sinds kort ben ik gaan experimenteren met benzos.

De volgende benzos heb ik al een aantal keer gebuikt
-xanax 2mg
-oxazepam 10, 20 en 50mg
-diazepam 10mg
Verder kan ik ook aan tremadol en themazepam komen

Nu heb ik een aantal vraagjes hierover:
- welke benzos zijn het leukste voor recreatief gebruik en zo ja wat zijn de dosisen ben redelijk nieuw met benzos en combineer het ook graag met een joint en of een aantal biertjes voor wat extra ontspaning, verder ben ik me bewust van de snelle verslaving die kan optreding bij langer gebruik dan een week achter elkaar. Ook heb ik erg veel ervaring met ketamine en met alle uppers die je maar kan bedenken maar ben hier op uitgekeken omdat hier erg veel negatieve effecten aan zitte voor mij

-ik heb vernomen dat snuiven van benzos harder en sneller inslaat (erg slecht door de bindmiddelen maar dit neem ik voorlief) is dit aan te raden of juist oraal innemen voor een beter effect?

-Ook het ik gelezen dat de eerste dosis de meest bepalende dosis is en bijpakken de effecten nauwelijks versterken is dat echt zo?

Verder hoop ik op sirieuze reacties die antwoord kunnen geven op mijn vragen, ik gebruik al jaren en kan mijn gebruik goed onder controle houde, ik sta dan ook niet te wachten op reacties die me dit afzullen rade terwijl ik ook dat goed kan bedenken

Verder hoop ik dat ik dit topic op de juiste plaats heb geplaats ben nieuw op dit forum^^ sorry voor de wat lange post maar ik zou hier graag toch wat informatie over willen hebben ik stop namelikk niet zomaar wat in me lichaam zonder de werkingen en bijwerkingen te weten

Alvast bedankt
Greets Drugskikker

benzzzy

Badass junkie
Ik heb de beste ervaring met temazepam.
Ik persoonlijk pakte altijd 60-120mg maar ik had op dat moment al een lichte tolerantie dus misschien dat 20-30mg geschikter is...

Snuiven van benzos werk over het algemeen slechter.
Er zijn echter wel een klein aantal benzos die hier uitermate geschikt voor zijn.
De boven genoemde benzos vallen daar niet onder.
Sublinguaal daarintegen werkt opzich wel goed met de meesten benzos.

Bijpakken werkt gwn met benzos.
Dit raad ik af.
Benzos staan erom bekend om keer op keer het gevoel te geven dat ze niet werken terwijl ze dat weldegelijk doen.
Dan pak je bij en 3 dagen later word je naakt waker in de grachten van Amsterdam.
(beetje overdreven maar dit zit wel in de set mogelijkheden met een blackout).

Bedankt voor je snelle reactie top man.

Zijn er misschien ook nog andere mensen die hun ervaringen willen delen?

Verder nog de vraag werken benzo beter op een volle of lege maag of is het alleen zo day het later inslatt vanwege de volle maag?

Alvast bedankt voor de informatie dit is precies waar ik naar opzoek ben

Greets,
Drugskikker

Laatst bewerkt:

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik heb benzo's nooit recreatief gebruikt dus dat weet ik niet maar ik kan je het snuiven wel afraden, de bindmiddelen zijn funest voor je nosso. Op lange termijn ga je daar last van krijgen.

Dank voor je reactie ben er zojuist ook achtergekomen dat het oraal innemen van benzo stukken effectiever is (bij mij dan teminste. En inderdaat die bindmiddel is ma niks je neus gaat er gied dicht van zitte nog erger als bij stevig ketamine gebruik

GoldenGrow

Bewuste gebruiker
Ik raad je Etizolam aan voor recreatief gebruik, deze is het minst slaapverwekkend van alle benzo's.

Zelf kan ik het gebruik van benzo's moeilijk in de hand houden en gebruik vrijwel iedere dag als ik ze heb, De eerste keer kocht ik 50 Etizolam pillen en heb deze in een week opgemaakt wat dus een week lange ''blackout'' was waar ik de helft niet meer weet wat ik die week heb gedaan. Je zegt drugs gebruik in de hand te kunnen houden, dat geloof ik zeker maar benzo's hebben de eigenschap om je rationele denk vermogen zo enorm te verlagen dat het je letterlijk niks meer boeit en je ze als snoepjes gaat eten.

Laat het snuiven, roken, pluggen etc achterwegen met benzo's. Slikken is het beste.

en als ik je nog een tip mag geven; Cannabis roken bij benzo's is enorm relaxd

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Dan pak je bij en 3 dagen later word je naakt waker in de grachten van Amsterdam.

:laughing: :laughing: :laughing:

OT: Ik zou ook etizolam aanraden. Deze is relatief mild, maar niet al te sederend en dat is in het geval van benzo’s handig anders krijg je er niks van mee.

Het recreatief gebruiken van benzo’s heb ik nooit echt helemaal begrepen, het kan wel een bepaald comfortabel gevoel geven, zeker na een lange trip bijvoorbeeld, maar ik vind het verder niet zo spectaculair. Ik gebruik zo nu en dan etizolam, maar functioneel, om makkelijker te slapen of in extreme gevallen om spierspanning te verlagen in de nasleep van een qua bodyload wat doorgeslagen upper.

Benzo’s zijn enorm verslavend, vooral omdat ze heel snel tolerantie geven. Ik ken meerdere mensen in mijn omgeving - ook mensen die verder niks met drugs hebben - met insomnia die zelf legale middelen als etizolam hebben ‘ontdekt’ voor dit probleem, maar die zeggen allemaal hetzelfde: al na een paar dagen, dus minder dan een week (!) werkte het niet meer goed en was het moeilijk om er nog vanaf te komen (rebound: je slaapt dan juist slechter). Jij beseft dit zelf duidelijk al, maar pas er toch mee op, al wil je dit soort reacties niet horen. :wink:

Uiteraard moet je benzo’s niet snuiven, daar zijn ze niet voor bedoeld.

inner_search

Badass junkie
IK vond etizolam zwaar tegen vallen persoonlijk.
True story , vond het eigenlijk de slechtste.
Flubroma heb ik vandaag toegekregen , volgende week eens uittesten.
Heb ook pyrazolam poeder besteld , kon er eindelijk aan raken , schijnt wel een goede te zijn?

Super bedankt voor jullie reacties daar heb ik zeker wat aan, voor nu hou ik het maar bij dia, oxa en themazepam. Niet voor puur recreatief maar meer voor wat extra onspanning na een lange werk week of een stresvolle periode

Thanks toppers!!!
Greeets,

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
IK vond etizolam zwaar tegen vallen persoonlijk.

Te mild voor je?

Ik ben niet bepaald een fijnproever op dit gebied, maar ik heb verschillende benzo’s uitgeprobeerd (ooit een aantal samples + analogen gekregen) en eerlijk gezegd zou ik ze waarschijnlijk blind niet goed uit elkaar kunnen houden. Waar ze voor mij het meest in van elkaar verschillen, is de werkingsduur en de sterkte van het effect (m.a.w. de mate van prikkeldemping en dus ook sedatie). Voor dit laatste kun je bij normaal functioneel gebruik in principe zelf corrigeren. Flunitrazolam bijvoorbeeld is bijzonder potent en daarom wordt er hier wel eens voor gewaarschuwd. Risico op black-outs etc. Maar als ik één zegeltje daarvan neem van 0.25 mg dan is dit voor mij een prima vervanger voor ~ 2 mg etizolam. Kan wel goed zo zijn dat de zegeltjes over tijd wat potentie hebben verloren.

Omdat ik ze voor slapen gebruik vind ik bepaalde langwerkende sterke benzo’s een beetje onhandig. Mijn ervaring is dat als je wakker wordt en een benzo is nog half werkende, dat dit als een soort kater kan worden ervaren, zweterig en licht in het hoofd, onaangenaam.

Maar ik lees hier geregeld verhalen van mensen die de ene benzo ‘euforischer’ vinden dan de ander, dus er valt wellicht wel wat anders uit te halen dan ik doe. Enige wat ik in het begin toen ik nog totaal geen tolerantie had soms merkte is een korte periode van een grappige korte ontremming die dan snel overging in slaperig.

@benzzzy waarom vind jij precies de benzo’s die je noemt het fijnst?

Hoi allen,

Er is me nog een vraag te binnen geschoten vandaag en die luidt
- Is het mogelijk benzo's in mijn geval dia en oxazepam schoon te maken? hiermee bedoel ik het bindmiddel verwijderen uit de pil zodat je (pure) dia of oxa overhoudt? kan hier nergens wat over vinden maar dit lijkt mij sterker? of zit ik hier helemaal mis mee?

Greets,

benzzzy

Badass junkie
Je zit hier heel erg mis.
De biologische beschikbaarheid van diazepam ligt tussen de 90-100%.
Er valt op dit gebied vrijwel niks te winnen met andere ROA's.

En ja etizolam was veel te Mild

Verder lees ik ook dat je kan over doseren ofwel een overdosis, de gevaren zouden zijn dat je ademhaling verminderd waardoor je minder zuurstof binnenkrijgt en dus flinke schade kan oplopen of zelfs mogelijk dood kan gaan. Bij welke dosissen kom je in deze zone terecht? de symptomen zouden zijn moeilijk ademhalen, duizeligheid, wazig zien enzovoorts. Dit is eigenlijk wel het laatste wat ik graag zou willen weten. Dat is natuurlijk niet waar we voor gaan een overdosis, een bezoekje aan het ziekenhuis is met deze corona tijden ook niet wenselijk :P

Alvast bedankt,
Greets,
Drugskikker:)

FerdFatoehaus

Badass junkie
Verder lees ik ook dat je kan over doseren ofwel een overdosis, de gevaren zouden zijn dat je ademhaling verminderd waardoor je minder zuurstof binnenkrijgt en dus flinke schade kan oplopen of zelfs mogelijk dood kan gaan. Bij welke dosissen kom je in deze zone terecht? de symptomen zouden zijn moeilijk ademhalen, duizeligheid, wazig zien enzovoorts. Dit is eigenlijk wel het laatste wat ik graag zou willen weten. Dat is natuurlijk niet waar we voor gaan een overdosis, een bezoekje aan het ziekenhuis is met deze corona tijden ook niet wenselijk :P

Alvast bedankt,
Greets,
Drugskikker:)
Dat ligt ook mede aan je tolerantie. Iemand die elke week of dag aan de benzo's zit kan meer hebben dan iemand die nooit een benzo heeft gehad.

benzzzy

Badass junkie
Benzos zijn vrij veilig met overdoseren zolang je niet combineerd.

Ik persoonlijk zou me meer zorgen maken over iets stoms doen in een blackout dan dood gaan.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Je zit hier heel erg mis.
De biologische beschikbaarheid van diazepam ligt tussen de 90-100%.
Er valt op dit gebied vrijwel niks te winnen met andere ROA's.

En ja etizolam was veel te Mild

Waarin zit ik precies mis? Leg het even uit, dan leer ik nog wat. :tongueout: Of had je het hier niet tegen mij maar tegen @Drugskikker22? Ik deelde in mijn stukje tekst alleen wat mijn ervaring is met verschillende benzo's, dus subjectief. Geen feitenkennis (die ik dus vrijwel niet heb op dit front). xD

* Edit: nevermind, ik had de voorgaande reactie van @Drugskikker22 niet goed gelezen. Je had het tegen hem dus. :wink: Ik dacht al, nooit te oud om te leren!

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Iemand ervaring met combinatie's benzos en ketamine?
De combinatie is zoals genoemd niet zo heel interessant. Ik heb dissociatieven en benzos op lagere doseringen wel eens gecombineerd met Amfetamine.

Dissociatieven vlakken de effecten van andere middelen (inclusief benzodiazepines) vrij hard af waardoor deze wat minder goed combineren.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
De combinatie is zoals genoemd niet zo heel interessant. Ik heb dissociatieven en benzos op lagere doseringen wel eens gecombineerd met Amfetamine.

Dissociatieven vlakken de effecten van andere middelen (inclusief benzodiazepines) vrij hard af waardoor deze wat minder goed combineren.

Vind anders Zolazepam en Tiletamine een erg fijne combinatie.
Maar is erg persoonlijkheids gebonden (tolerantie, frequentie etc) Zolang je maar niet teveel benzodiazepines neemt. Dit is mijn ervaring tenminste

Anderemaan

Wijs gebruiker
True story , vond het eigenlijk de slechtste.
Flubroma heb ik vandaag toegekregen , volgende week eens uittesten.
Heb ook pyrazolam poeder besteld , kon er eindelijk aan raken , schijnt wel een goede te zijn?
Komt dit doordat jullie teveel benzos hebben gebruikt of door de etizolam. 0.5mg etizolam vind ik echt een duidelijk effect geven. Iets wat oxazepam voor mij niet deed.

inner_search

Badass junkie
Komt dit doordat jullie teveel benzos hebben gebruikt of door de etizolam. 0.5mg etizolam vind ik echt een duidelijk effect geven. Iets wat oxazepam voor mij niet deed.
Ik gebruik van men 17 benzo's (op voorschrift) dus je kan wel stellen dat het enorme tolerantie is.
Paar weken geleden 12mg eti weg gewerkt (per ongeluk verkeerde blotter..)was Wat minder gestrest , meer niet.
Oxa vind ik maar nix eigelijk.

Door omstandigheden heb ik een belofte gedaan aan mezelf , dat ik nu men taper start en men clona voor savonds in slaap te komen ga vervangen met fluni.
Ik ga overal volumetrische oplossingen van maken , zo kan ik perfect taperen tot op de 0.00*.
Persoon stond me te nauw aan het hart om deze belofte te verbreken.

inner_search

Badass junkie
ja non benzo dus minder verslavend?
Pfff , ligt aan de aard van het beestje (jezelf)
Ik vind sommige z-drugs goede inslapers zoals zopiclon idd , en minder verslavend als benzo's.
Maar eens je er mee begint en je slaapt goed , en stopt heb je dezelfde craving als benzo's als je niet kan slapen (persoonlijke ervaring).
Met z-drugs is het de bedoeling zo laag mogelijk te doseren om een inslaapdosis te verkrijgen. (Ik probeer mezelf zo goed mogelijk te verwoorden 🤣)
Je word er wat suf van , maar verwacht geen benzo high.
Die komt er immers nooit.
En de dag erna ben je ook nog suf zoals bij antidepresiva.

joetsie

Badass junkie
Pfff , ligt aan de aard van het beestje (jezelf)
Ik vind sommige z-drugs goede inslapers zoals zopiclon idd , en minder verslavend als benzo's.
Maar eens je er mee begint en je slaapt goed , en stopt heb je dezelfde craving als benzo's als je niet kan slapen (persoonlijke ervaring).
Met z-drugs is het de bedoeling zo laag mogelijk te doseren om een inslaapdosis te verkrijgen. (Ik probeer mezelf zo goed mogelijk te verwoorden 🤣)
Je word er wat suf van , maar verwacht geen benzo high.
Die komt er immers nooit.
En de dag erna ben je ook nog suf zoals bij antidepresiva.
Oke bedankt voor de uitleg

Jari

Belezen gebruiker
Beste medegebruikers,

Sinds kort ben ik gaan experimenteren met benzos.

De volgende benzos heb ik al een aantal keer gebuikt
-xanax 2mg
-oxazepam 10, 20 en 50mg
-diazepam 10mg
Verder kan ik ook aan tremadol en themazepam komen

Nu heb ik een aantal vraagjes hierover:
- welke benzos zijn het leukste voor recreatief gebruik en zo ja wat zijn de dosisen ben redelijk nieuw met benzos en combineer het ook graag met een joint en of een aantal biertjes voor wat extra ontspaning, verder ben ik me bewust van de snelle verslaving die kan optreding bij langer gebruik dan een week achter elkaar. Ook heb ik erg veel ervaring met ketamine en met alle uppers die je maar kan bedenken maar ben hier op uitgekeken omdat hier erg veel negatieve effecten aan zitte voor mij

-ik heb vernomen dat snuiven van benzos harder en sneller inslaat (erg slecht door de bindmiddelen maar dit neem ik voorlief) is dit aan te raden of juist oraal innemen voor een beter effect?

-Ook het ik gelezen dat de eerste dosis de meest bepalende dosis is en bijpakken de effecten nauwelijks versterken is dat echt zo?

Verder hoop ik op sirieuze reacties die antwoord kunnen geven op mijn vragen, ik gebruik al jaren en kan mijn gebruik goed onder controle houde, ik sta dan ook niet te wachten op reacties die me dit afzullen rade terwijl ik ook dat goed kan bedenken

Verder hoop ik dat ik dit topic op de juiste plaats heb geplaats ben nieuw op dit forum^^ sorry voor de wat lange post maar ik zou hier graag toch wat informatie over willen hebben ik stop namelikk niet zomaar wat in me lichaam zonder de werkingen en bijwerkingen te weten

Alvast bedankt
Greets Drugskikker
Ik wil misschien in de toekomst ook benzos proberen. Maar zit er veel verschil in de soorten? alprazolam, clonazolam, etizolam? En welke vind jij het beste?

Hardcore_frk

Badass junkie
Ik wil misschien in de toekomst ook benzos proberen. Maar zit er veel verschil in de soorten? alprazolam, clonazolam, etizolam? En welke vind jij het beste?
Mijn favorieten zijn alprazolam (super relaxed, zonder moe te worden), etizolam (bijna hetzelfde als alprazolam) en sinds een paar dagen bromazolam (vrij sederend en dom makend, maar wel goed bij wakker te blijven)!

joetsie

Badass junkie
Etizolam doet niet veel bij mij.Van de arts heb ik lorazepam en voor te slapen zoplicon.En lormetazepam is ook een goeie.Temazepam ben ik gelijk in slaap

Jari

Belezen gebruiker
Mijn favorieten zijn alprazolam (super relaxed, zonder moe te worden), etizolam (bijna hetzelfde als alprazolam) en sinds een paar dagen bromazolam (vrij sederend en dom makend, maar wel goed bij wakker te blijven)!
okeoke dankje. zijn ze makkelijk te verkrijgen? ik ken een vendor die etizolam en en clonazolam. maar weet dat XANAX wel illegaal is. maar wel makkelijk te krijgen bij een dealer

Jari

Belezen gebruiker
Etizolam doet niet veel bij mij.Van de arts heb ik lorazepam en voor te slapen zoplicon.En lormetazepam is ook een goeie.Temazepam ben ik gelijk in slaap
okeoke maar ik wil genieten van mn trip. blij worden of misschien wat wazig maar niet perse super moe. dus loraze en temaze moet ik dus niet nemen.
En wanneer krijg je ze eig van je arts? bij teveel stres of slecht slapen?

Hardcore_frk

Badass junkie
okeoke dankje. zijn ze makkelijk te verkrijgen? ik ken een vendor die etizolam en en clonazolam. maar weet dat XANAX wel illegaal is. maar wel makkelijk te krijgen bij een dealer
Alprazolam krijg ik op herhaalrecept van de dokter, samen met oxazepam.

Bovenaan