Vraagjes over lean

yiazmat

Bewuste gebruiker
* hoeveel mg codeine en promethazine zit er normaal gesproken ongeveer per ml in lean?

* als je het mixt met bv sprite wat is dan de gebruikelijke verhouding?

yiazmat

Bewuste gebruiker
Alleen dat 50mg codeine en 30 mg promethazine normaal is voor een dosis, maar die hoeveelheden kunnen in 1ml zitten of in 100ml want kep gwn geen idee😅

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Geen hoeveelheden maar wel meer info over lean: https://recovered.org/opioids/what-is-lean
Meestal zijn Amerikaanse rehab websites niet de meest neutrale informatie bronnen 😜

@yiazmat
Je weet nooit wat dealers knutselen dus je zult deze keer helaas niet onder het testen uitkomen.
Alleen dat 50mg codeine en 30 mg promethazine normaal is voor een dosis
Dit soort verhoudingen hoor je vaak als je daadwerkelijk de voorgemixte farmaceutische hoestdrank koopt die in sommige landen vrij verkrijgbaar is/was en te misbruiken is. Je hebt namelijk niet z'n hoge dosering codeïne nodig om hoest tegen te gaan en dan kom je uit op 30-50mg codeïne + een normale dosis promethazine (25-35mg) om side effects tegen te gaan. Dus dit mixt de farmaceut al zo, niet uitgaande van misbruik uiteraard.

Dat vind ik dan erg jammer, omdat een recreatieve dosis codeïne rond de 100-150mg ligt, maar je promethazine dosis automatisch mee omhoog gaat. Promethazine heeft een anticholinerge werking en kan daarom een delirium en andere gevaarlijke effecten teweegbrengen (ik voeg een quote in onderaan). Anticholinerge drugs zijn niet grappig, je hebt vast wel eens van datura gehoord.

Het is dus heel belangrijk niet over de grens te gaan met promethazine. In de verhouding 50mg-30mg zal dit neerkomen op maximaal (dus nooit meer dan) 150mg-90mg. Je zult je op die dosis al erg vaag voelen van de promethazine.

Ideaal zou zijn om die twee los te hebben, zodat je kan spelen met je codeïne dosis en gewoon een normale dosis promethazine kunt nemen. Toen ik het tot mijn beschikking had nam ik z'n 150mg codeïne met 25mg promethazine.

Probeer je er ook een beetje in te verdiepen. Bijv, waarom stoppen ze er nou eigenlijk promethazine bij? En wat doet het eigenlijk? Op Psychonautwiki staat ook waardevolle informatie over promethazine :)

Een noot: begin zeer laag met opiaten want je gaat anders gegarandeerd ziek worden en veeeel kotsen

"Promethazine is an anticholinergic, and at high doses it may cause delirium and extremely unpleasant if not dangerous experiences."

yiazmat

Bewuste gebruiker
Nice thx 4 alle info

@yiazmat
Je weet nooit wat dealers knutselen dus je zult deze keer helaas niet onder het testen uitkomen.
Dit soort verhoudingen hoor je vaak als je daadwerkelijk de voorgemixte farmaceutische hoestdrank koopt die in sommige landen vrij verkrijgbaar is/was en te misbruiken is.
En wat is dan de mg/ml verhouding bij deze farmaceutische hoestdrank?

En no worries ik laat t sws testen maar ben wel benieuwd wat de normale concentratie van die stoffen per ml is dan weet k na het testen ook of k goed spul heb gekregen of gwn troep

Het is dus heel belangrijk niet over de grens te gaan met promethazine. In de verhouding 50mg-30mg zal dit neerkomen op maximaal (dus nooit meer dan) 150mg-90mg. Je zult je op die dosis al erg vaag voelen van de promethazine
Goeie, helaas heb k zelf geen losse codeine beschikbaar maar begin dan zelf denk rond de 75/45 en als dat ni goed werkt bijnemen tot max die 150/90👍👍

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
En wat is dan de mg/ml verhouding bij deze farmaceutische hoestdrank?
Dat is ongeveer wat jij zelf al zei: bijv 50mg codeïne: 30mg promethazine en deze doseringen zitten dan bijv in 25mL hoestdrank.

Ik zeg bijv omdat dit ook weer per fabrikant zal verschillen.

1690535647379.png
Zie hier een voorbeeld van farmaceutische 'lean'

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Ah das nog best weinig dan, maar thx 4 de info 👍😁

Dan alleen nog ff benieuwd naar deze 😋
Bedoel hoeveel % hoestdrank en hoeveel % fris word normaal gebruikt?
Dat maakt niets uit, het is alleen om de smaak te maskeren. Denk als je 25:75 doet dat je er al vrij weinig meer van proeft, maar je kunt het natuurlijk ook gwn in een shotje naar binnen gieten.

Of het puur drinken en als duur wijntje sippen 🤘🏼

yiazmat

Bewuste gebruiker
Ah ok thx 4 alle goeie info 😁💪💪

Moet zeggen heb t nog ni echt geprobeerd want doe ff maandje nuchter (die ondertussen bijna klaar is 😋) maar kep wel ff druppeltje gepakt omdat k nieuwschierig naar de smaak was maar vond t eigk juist wel lekker smaken haha😅

Bovenaan