Nieuwe ervaring!
Na leuke, milde ervaringen met pellets heb ik vorig jaar poeder besteld en een half jaar geleden thuis 140mg getest. Die deed niet heel veel, maar wel meer dan de 1 1/4 roze pil (zou 160mg moeten zijn, deed nagenoeg niets). Dus gister besloot ik 190 te nemen (en van het bevrijdingsfestivalsfeertje te genieten). Om 13:10 nam ik alles, ongeveer een uur later begon het heel rustig op te komen en mertke ik de eerste effecten, zonder enige negatieve. Het voelde heel erg hetzelfde als 2 pillen vorig jaar: een chille roes, maar lang niet wat ik ooit had verwacht n.a.v. mensen die zeiden "als een raket" te gaan.
Vanwege het idee "veel drinken + niet plassen = misschien hoofdpijn" heb ik weinig gedronken. En ik hoefde niet te plassen, maar kon het wel! Dit bleek echter niet de oplossing, want tussen 21 en 22u voelde ik toch een milde hoofdpijn opkomen, dus heb 200mg ibu genomen en dat hielp.
Maar toen... tegen 23:00 voelde ik ineens heel snel een misselijkheid opkomen, en 2 minuten later leegde ik mijn maag. Raar, dat had ik op de pillen helemaal niet. Ik was een beetje bang dat dit aan zou houden, maar na het overgeven was het gevoel vrijwel direct weg.
tl;dr: 190mg, geen negetieve come-up, fijn maar vrij mild gevoel, na 9-10u wat hoofdpijn en 1x overgeven.