Vraag over 3-MMC [Beantwoord]

Zuiker

Newbie
Goedendag iedereen van het drugsforum!

Allereerst zal ik me even voorstellen, want ik ben hier nieuw. Ik ben een jonge student van 17 jaar die het af en toe leuk vind om met mate te experimenteren met softdrugs. Ik heb al een paar softdrugs achter de rug, maar ik ben laatst langs 3mmc gekomen op internet. Ondanks de waarschuwingen dacht ik dat het niet zo erg zou zijn omdat het na 8 jaar nogsteeds legaal is.

Bleek dus niet zo te zijn, ik vond de ervaring bij slikken aardig heftig. Ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst gebruikt, toen kon ik me niet laten en heb ik zondag ook nog eens gebruikt en ik ben bang dat de gram 3mmc die ik aangeschaft heb over een paar dagen op is. Ik ben van plan dit nooit weer te kopen, maar uit zelfreflectie weet ik dat ik me niet kan weerhouden de laatste halve gram te laten liggen. En nu maak ik me aardig zorgen over de schade van een gram 3mmc. Het is trouwens 99,1% puur en getest.

Daarom was mijn vraag aan jullie, denken jullie dat het veel schade op zou leveren om 1 gram 3mmc te slikken in een tijdsbestek van 3-5 dagen? Ik heb gelezen dat dit een aardige serotine aanslag kan zijn en ik ben bang voor na effecten of misschien zelfs iets permanents. Hebben jullie ook enig idee aan welke quantiteit ik ongeveer moet denken bij een overdosis?

sosaa

Bewuste gebruiker
Je kunt best de hoeveelheid gebruiken in de tijd die jij schetst. Het is niet gezond maar je zou ook een gram op een dag kunnen doen zonder problemen. Echter is gebleken dat veel personen er verslaafd aan raken dus dat is misschien het grootste risico. Mijn advies; geniet ervan, gebruik met mate en neem als het op is minimaal een pauze van een aantal weken voor je weet gaat gebruiken.

edit: zie nu dat je 17 bent dus dan zou ik je toch willen adviseren de harddrugs nog even links te laten liggen.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Over de risico's op lange termijn is eigenlijk niks bekend. Dat geldt voor alle research chemicals. Er is geen onderzoek gedaan naar de lange termijneffecten. Dus wat voor schade je hebt opgelopen is eigenlijk niet te zeggen.
Over de risico's op korte termijn kan je wel wat zeggen: dan gaat het voornamelijk om hart- en vaatproblemen, oververhitting, angstklachten,
psychotische episode, depressieve gevoelens, slapeloosheid, meer gebruiken dan je van plan was, verslaving.

Maar als je nu stopt met gebruiken en je doet het daarna niet meer dan is de kans klein dat je met (merkbare) lange termijngevolgen gaat zitten.

Zuiker

Newbie
Je kunt best de hoeveelheid gebruiken in de tijd die jij schetst. Het is niet gezond maar je zou ook een gram op een dag kunnen doen zonder problemen. Echter is gebleken dat veel personen er verslaafd aan raken dus dat is misschien het grootste risico. Mijn advies; geniet ervan, gebruik met mate en neem als het op is minimaal een pauze van een aantal weken voor je weet gaat gebruiken.

edit: zie nu dat je 17 bent dus dan zou ik je toch willen adviseren de harddrugs nog even links te laten liggen.
Dankjewel! Geen zorgen, harddrugs gaan er bij mij echt niet in.

Zuiker

Newbie
Dank iedereen voor het reageren! Ik heb vandaag nog een klein bommetje genomen met een redelijk kleinere dosis en het was niet zo heftig en wel fijn gevoel. Ik houd het maar bij het om de paar weken vaporizen van wiet! Lijkt me, ookal is het niet al te gezond, lijkt me dit met mate een stuk gezonder dan 3mmc en ook een stuk minder verslavend.

Echt serieus bedankt voor de reacties. Ik hoop dat jullie realiseren dat je mensen misschien wel een stuk meer helpt dan je zou verwachten zoals bij mij het geval is, top!

GeEFmEDiEShIzzLe

Bewuste gebruiker
Dank iedereen voor het reageren! Ik heb vandaag nog een klein bommetje genomen met een redelijk kleinere dosis en het was niet zo heftig en wel fijn gevoel. Ik houd het maar bij het om de paar weken vaporizen van wiet! Lijkt me, ookal is het niet al te gezond, lijkt me dit met mate een stuk gezonder dan 3mmc en ook een stuk minder verslavend.

Echt serieus bedankt voor de reacties. Ik hoop dat jullie realiseren dat je mensen misschien wel een stuk meer helpt dan je zou verwachten zoals bij mij het geval is, top!
Kijk, dat is fijn om te lezen!

Bovenaan