Cypridox
Experimenterende gebruiker
Ik ben een man van 56, getrouwd en we hebben twee volwassen kinderen die elders wonen. We hebben allemaal onze issues, maar redden ons wel. Ik heb een prima baan en sta nuchter in het leven. Ik ben een regelmatige alcoholgebruiker zonder dat dat tot problemen leidt. Ook wel eens wiet gerookt, maar roken is niet mijn ding. Ik hou van Goa/psybient en ben wel eens alleen op een festival geweest, maar daar niets gebruikt. Ik ben een jaar geleden geinteresseerd geraakt in psychedelics en heb een paar keer thuis truffels gebruikt. Ik vind dat heel prettig, maar ook met de sterkere soorten heb ik geen hallucinaties. Ik doe dit alleen als mijn vrouw weg is. Ik heb nu een paddo kweekset besteld zodat ik hopelijk wat met de dosering kan experimeteren.
Ik heb onlangs Salvia (10x) gekocht en daar informatie over gelezen. Ik weet dat het overweldigend kan zijn en wil daarom een kleine dosis onder de tong gebruiken. Ik ken niemand diie als tripsitter in aanmerking komt. Verder wil ik graag experimenteren met LSD, maar daar is lastig aan te komen. Daarom wil ik 1P-LSD (gezien mijn gewicht 150 mg) gaan proberen. Ik hoor graag jullie adviezen.
Ik heb onlangs Salvia (10x) gekocht en daar informatie over gelezen. Ik weet dat het overweldigend kan zijn en wil daarom een kleine dosis onder de tong gebruiken. Ik ken niemand diie als tripsitter in aanmerking komt. Verder wil ik graag experimenteren met LSD, maar daar is lastig aan te komen. Daarom wil ik 1P-LSD (gezien mijn gewicht 150 mg) gaan proberen. Ik hoor graag jullie adviezen.