Hallo,
Simpele reactie.
Kennen jullie dat mind blowing, trippy, freaky, speedy en te gekke gevoel?
Nou?
Dan heb je geen coke.
Coke zuiver idd is niet te snuiven dan bloed je neus meteen leeg.
Coke geeft een warme, leuke relaxte liefdevolle communicatief volle rush van ongeveer 30 minuten.
De discussie over flakes is al jaren gaande....1 ding BULLSHIT.
De huidige markt is vervuild en duur.
Als iemand je op een scooter een halfje verkoopt voor 20 , 25 euro heb je 100% bullshit! Een echt goede hele kost nu gewoon 60-70 euries. (Amsterdam -West)
Probeer het een keer nuchter en relax, echte coke is rustig en lekker
Ik weet wat jullie bedoelen ik heb die troep in Amsterdam ook allemaal gehad.
Verplaats jezelf gewoon in de plek van de dealer...als je een beetje shiit heb ingekocht (wat al niet zuiver is) wil je verdienen wat doe je ? Versnijden!!
Tip niet kopen bij Marocs!
Daarom met alle respect mensen ik hoop dat de dealers gewoon zo eerlijk zijn om ons bullshit te verkopen maar dan wel manitol of dergelijkemaar geen ONTWOMINGSMIDDELN.
Dat is gewoon gif en gif is moord! Naai ons maar geef ons wel het recht op een zoen ( mooie woordspraak)
Jammer dat zo een mooie natuurlijke stof al tientaller jaren bukt onder het juk van overheden die balen dat ze er geen graantje van mee mogen pikken en daarom THE WAR ON DRUGS hebben geopend. Door die onzin strijd is het illegaal en hebben wij troep!
In de basis is het gewoon een fucking plantje
Denk nou eens heel eerlijk na het grootse gif is ons voedel met al zijn e E nummers
Check zelf en trek zelf je oordeel
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boe ... index.html
Peace en gezonheid aan jullie allen!